štvrtok, 20. novembra 2014


Krásne dobré ráno ♥
Dneska som mala trošku času a tak som stihla odfotiť aj dnešné raňajky :) V poslednej dobe raňajkujem stále to isté, odkedy som si kúpia túto mrazenú zmes v Lidl, spestrím si ňou vždy každé raňajky. A to som si myslela, že mi vydrží aspoň nejakú dlhšiu dobu. Kaša je robená úplne klasicky, ovsené vločky som si uvarila vo vode a pridala rozšľahané vajíčko. Vrch som posypala ovocím a mandlovými lupienkami, no a čo mám úplne najradšej, kašu som potom zaliala jogurtovou zmesou (150gr Hollandia jogurtu som zmixovala s 2čl proteínu s príchuťou cookies and cream a troškou vody). Je to skutočne vynikajúce, ja od tohto zvyku už neviem upustiť, tak to skutočne odporúčam vyskúšať :) Je toľko vecí, ktoré by som dneska chcela stihnúť, tak snáď sa mi podarí aspoň časť z nich. O pol desiatej utekám cvičiť (konečne), veľmi sa teším, lebo tento týždeň som si dala skôr taký oddychový a rozhodla som sa, že cvičiť pôjdem len trikrát do týždňa, takže sa už od rána neviem dočkať :)) Čaká ma tiež písanie esejí, no a napokon, urobím Vám radosť tým, že by som rada vyhlásila aj Giveaway a o čo v nej pôjde a čo môže výherca získať sa dozviete poobede :) Nateraz je to všetko a prajem Vám krásny zvyšok dňa, aby ste to v tej škole nejak vydržali a 
zachvíľku opäť víkend :) Majte sa krásne! 


3 komentáre:

  1. oooh zlatko ! nam nam nam

    http://franchemeetsfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ♥ ♥ ♥ ♥ NÁDHERA! jako vždy! ♥ ♥ ♥ ♥
    na tvé fotky s jídlem se nedá vynadívat...

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovedaťOdstrániť