nedeľa 9. novembra 2014

random photos

Dneska tu mám zopár fotiek, ktoré sa na blogu neobjavili, ale napríklad na takom Instagrame aj áno :) Ako prvú tu mám vynikajúcu ryžovú kašu, ktorú som si 
v jedno ráno urobila na raňajky. Postup je veľmi jednoduchý, pričom som si ryžu rozvarila vo vode, pridala jedno vyšľahané vajíčko a uvarila. Do ryže som na osladenie zamiešala roztlačený banán a po uvarení rozmixovala mixérom. Vrch som ozdobila škoricou a granátovým jablkom, ktoré si v poslednej dobe kupujem dosť často, lebo je proste úžasné :)


Ako ďalšiu tu máme túto vynikajúcu ovsenú kašu, ktorá mi nielen čo sa týka vône, ale najmä chuťovo úplne pripomínala maminin jablkový koláč :)) 
Jablková ovsená kaša je to najjednoduchšie a najrýchlejšie možné riešenie ráno, keď sa ponáhľam do školy, pretože postrúhať jablko je veľmi jednoduché. Ako si ju teda robím? Do ovsených vločiek počas varenia zamiešam rozšľahaný bielok alebo vajíčko a pridám nastrúhané jabĺčko. Čo však spôsobí tú úžasnú chuť jablkového koláča je môj proteínový prášok s príchuťou cookies and cream, ktorý si do kaše počas varenia zamiešam. Ja proteínový nápoj pijem skutočne len zriedka, takže proteín využívam skôr na dochutenie tvarohov, jogurtov či do ovsených kaší. 





A tu máme zopár fotiek jedla z nášho školského Halloweenu, ktorý som Vám tak ospevovala :) 
Kamarátku som poprosila, nech sa špeciálne zameria na jedlo a tak Vám môžem ponúknuť zopár fotiek :) 
To, že všetko bolo úžasné a nápadité snáď ani nemusím spomínať, lebo je to zjavné zo samotných fotiek. 


Pri jednej z návštev Zdravej výživy som objavila túto maškrtu! Počuli ste už o halve? Chutnali ste už takúto tyčinku? Mňa zaujala najmä veľkosťou a cenou, pričom 100gr tyčinka stála len okolo 1,40€ myslím a tak som bola celkom zvedavá čo to je zač. Táto bola s príchuťou vanilky a po otvorení som skoro odpadla od úžasnej vône. Keď som si zahrýzla, mala som pocit, ako keby som práve jedla bielu čokoládu. Bolo to fakt dobré, ale na môj vkus až priveľmi sladké, ale čo ma je potom, zjedla som to aj tak :D Pokiaľ máte z času na čas chuť na čokoládu, keď si kúpite toto, rozhodne neoľutujete :)

Ďalšia kašička do zbierky je táto jednoduchá ovsená kaša s kiwi posypaná mandlovými lupienkami. 


Keď už slané raňajky, tak toto je presne to, čo zbožňujem! 
Miešané vajíčka a k tomu pečivo s cottage cheesom a avokádovou nátierkou :)


Dneska ráno som zažila milé prekvapenie, keď som sa vybrala do kuchyne si robiť raňajky a tam mňa aj sestru čakalo takéto milé prekvapenie od maminy ♥ Pripravila nám čokládovo-jahodový puding s piškótami, ktorý som už nejedla ani nepamätám. No nie je úžasná? V pláne som mala uvariť si ovsenú kašu a tak som pri tom aj zostala a dezert v podobe pudingu bol príjemným doplnením raňajok. Ovsenú kašu som si robila klasickú jablkovú so škoricou, do ktorej som pre krémovejšiu konzistenciu zamiešala trošku cream cheesu :)


Víkend sme so sestrou zakončili ako inak, sushii večerom!!! Na tejto dávke sme si poriadne pochutnali a do sýtosti sa napapali. 
Urobili sme si tri druhy sushi, pričom jedno bolo plnené mangom, druhé s nepravým lososom a uhorkou, no a tretie bolo plnené 
avokádovou nátierkou (opäť niečo nové, čo sme doposiaľ neskúšali). Tentokrát sa nám to s nepravým lososom až tak pekne 
nepodarilo, ale nevadí, chutilo to tak či onak úžasne! 


Toto bolo len také menšie zhrunutie, zrejme viac menej raňajok, lebo obedy a večere sa mi veľmi fotiť nechcú, nakoľko obedujem rýchlo po príchode domov zo školy, takže všetko si na tanier viac menej ´nahádžem´ a teším sa, kedy sa na to vrhnem. Napriek tomu dúfam, že sa Vám fotky páčili a snáď ste si víkend užili :) Ja som ho strávila viac menej oddychom, keďže výnimočne som nemala nič do školy (teda niečo by sa určite našlo, ale ako vždy si to odkladám na poslednú chvíľu). Prajem Vám krásny zvyšok nedele ♥

26 komentárov:

  1. Krásné jako vždy!!! Můžu se zeptat? Píšeš, že protein nepiješ moc často. Tak co si dáváš po cvičení? Do půl hodinky normální velké jídlo? Hezký den přeji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu :) Proteín si dávam len výnimočne, lebo má okolo 20gr bielkovín a ja v pohode bielkoviny zozbieram zo stravy, najmä pri mojej konzumácii kuracieho mäsa, lebo mäso mám všeobecne veľmi rada hocijaký druh, tak radšej si pochutnám na takom mäsku či tvarohu než na proteíne :) Hneď po cvičení si dávam BCAA a kým prídem domov, začnem si variť a medzitým sa osprchujem to je tak 45-60minuut, takže hodinu po cvičení si dávam normálne hlavné jedlo, mäso+príloha a nejaká tá zelenina :)

      Odstrániť
  2. Já si poslední víkendy bohužel moc neužívám, neustále dělám věci do školy a připravuji se na maturitu :D
    Fotky jsou nádherné, líbí se mi, jak pořád vymýšlíš další a další možné kombinace a způsoby, jak připravit kaše :))
    No a fotky z Halloweenu - nestačím koukat, evidentně si s tím někdo dal velkou práci - viz. fotky prstíků :D
    A sushi bych si dala, neměla jsem ho ani nepamatuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jablíčkovou ovesnou si taky často dělám, ale bez toho proteinu :D Halvu (nebo chalvu?) jsem jednou měla a byla celkem dobrá, ale už bych ji asi nemusela mít :D Zase super fotky :) Z těch hallowenských jídel jde až mráz po zádech :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Halvu znám a kupuji si jí i u nás, už dlouhé roky, ani nevím,kdy jsem jí měla prvně, ale jsou strašně dobré snad všechny možné druhy, navíc ze všech možných tyčinek, jak píšeš, nejsou nijak moc drahé a zdravé, semínka navíc docela zasytí a chutnají báječně, vanilková je opravdu super! A Halloweenské dobroty jsou úžasné, vy jste snad nějaká kulinářská škola nebo jste všichni neuvěřitelně šikovní a nápadití, to jídlo vypadá fakt fantasticky a doslova halloweensky!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty snídaně vypadají skvěle! kaše mám moc ráda! Halvu znám už velmi dlouho, vozíme si ji z Ruska. Je velmi sladká, ale já ji zbožňuju. Občas si ji i vyrábím sama doma z pasty Tahini. Je ale dost tučná ;) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máte pekný zdroj,keď až z Ruska :)
      Hej, hej, viem,že je tučná, ale mi vôbec nevadí. Ja aj syry jem polotučné alebo tučné, takže to neriešim :)

      Odstrániť
  6. oo mňam to vyzerá skvelo a určite aj všetko tak chutilo. Aký kupuješ cottage ? Ja ho milujem ale ten Rajo (ktorý je podľa mňa najlepší) a dnes som si kúpila v Lidli Pilos a vôbec mi nechutil. Skúšala som aj iné príchute od Rajo ale biely je podľa mňa top :) Dobrý je ešte aj Clever z Billy a je za skvelú cenu :) A puding som si minule tiež robila po dlhom čase a spomenula som si na detské časy :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cottage kupujem práve jedine v Lidl alebo v Tescu, lebo Billu vôbec nemám pri ruke. V Lidl mi neskutočne chutil ten v XXL týždni také obrovské balenie,to mi nevydržalo snáď ani dva dni :D Ja si kupujem cottage len a len biely, ktorý si potom ochutím nasladko a vyjedám :) Zbožňujem ho! Výnimočne kúpim aj pažítkový alebo chilli, ak si ho chcem natrieť na chlebík ale biely jednoznačne víťazí :) Cottage mám ešte radšej než tvaroh dokonca :) A kupujem klasický, nie light verziu, lebo minule som si kúpila v Lidl light a ten teda nebol vôbec dobrý. A inak, do Billy mám možnosť sa dostať jedine ak idem do školy a máme nejaké okno, a minule som tam videla cottage jahodový, takže ten si určite musím kupiť! Vyskúšaj aj ty :) Cottage nasladko nemá chybu :)

      Odstrániť
    2. Ako si ho sladis ? :) jahodovy je super mala som ho ! No prave som zistila ze som kupila light v lidli lebo som sa ponahlala a vzala som zly :/ to preto chuti ako voda a hned isiel prec :D light verzie ci uz jogurtov mlieka cottage atd nekupujem vobec, uplne ich obchadzam lebo sa mi to zda dost umele a nechuti mi to. Taka voda :D

      Odstrániť
    3. Presne!! Ja nekupujem nízkotučné vôbec nič, aj syry si kupujem polotučné alebo plnotučné a s jogurtami tak isto. Ja si ho sladím, no ako sa to povie, tak, že si doňho pridám za lyžicu proteínu :) Ale keď som nemala proteín tak klasicky medom a +zvyknem pridať škoricu, kokos alebo nejaké ovocie :)

      Odstrániť
    4. Jee tak to je super napad ! Aspon nebudem n olovrant pred cvicenim jest stalr len jogurt alebo tvaroh s ovocim :) a je dobry ten protein ? Uvazujem o nom dost dlho :)

      Odstrániť
    5. Čo sa týka príchute, je úplne super! Mala som aj vzorku Latte a tá je v tom mojom tiramisu neskutočná! Úplne mi potom to tiramisu vonia po cappuccine, no mňam! Ale pokiaľ to chceš ako nápoj, tak by som to asi neodporúčala :/ Je to veľmi dobré aj chuťovo, o tom niet pochýb, ale len keď si to zamiešaš s cca. 100-150ml vody. To sa mi na tom nepáči, že len vtedy vynikne tá úžasná príchuť a ja mám rada,keď si proteínový drink môžem vychutnať poriadne veľký :)) Práve preto keď už, tak si dávam nápoj vo fitku Scitec Nutrition a tam ma nesklamal zatiaľ žiadny. Je to veľký pohár a môžem odporúčať príchuť vanilka a potom jahoda-biela čokoláda, no tak tieto sú fakt skvelé :) Ale ak by si ho chcela len na dochucovanie, lebo ja ho používam len na to, do káš, do jogurtov, tvarohov, pri pečení nejakých maškrtiek, tak je dobrý tento od MyProtein a aj cenovo vychádza lepšie než Scitec :) Ja mám to veľké balenie už niekoľko mesiacov, práve teraz sa mi už míňa, takže uvidím po čom siahnem :) Myslím si, že proteín je lepšia voľba než taký med, lebo dodá nielen sladkosť, ale takisto aj úžasnú príchuť :)

      Odstrániť
  7. senzační fotky :) můžu se zeptat, zda jen tak nějakou náhodou nevíš, odkud máš ten růžový příbor :D myslím s tím pejskem :))
    Jinak chalvu znám, miluju ji :) jen se s ní musí opatrně, je zákeřně dobrá a kalorická :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale vieem! :)) Neviem či ťa poteším a či ti to pomôže, ale kupovala som ho v čínskom obchode len za pár centov :) Bežne tam veci veľmi nenakupujem, no takéto vecičky do domácnosti tam zvyknú mať celkom dobré ak som tam v správnom čase. Nikde totiž neviem zohnať nejaké pekné a zaujímavé príbory práve kvôli fotkám, takže toto bola fakt náhoda :) Skús sa poobzerať po takýchto obchodoch a určite niečo pekné nájdeš :)

      Odstrániť
    2. To je vlastně pravda, to se podívám, maj tam takové "čučavé" věcičky :)) Díky :)

      Odstrániť
  8. To je taková nádhera Lucinko!! Tu ovesnou kaši s nastrouhaným jablíčkem musím vyzkoušet! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow! Všetko vyzerá tak super a chutne. Asi som si to nemala pozerať večer :D. Nikdy predtým som ešte ryžovú kašu nerobila, no môj priateľ ju veľmi ospevuje. Myslím, že by som to mala skúsiť. Táto tvoja vyzerá dokonale a určite je výborná.
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak ty halloweenské ňamky vypadají perfektně !!! :))) a ovecné kaše, co dodat :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jéé, máš úplně krásný lžičky :) Aaaa sushi
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je nálož dobrot!!! Mňam! Ale zase musím obdivovat tvoji lžičku :D:D:D Kde na ně chodíš! Jsou tak sladkýýý <3 :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. úžasné fotky =D opravdu profesionální. na domácí sushi se už dlouho chystám,a le myslím, že to spatlám a nebude to držet tvar. Ta halloweenská oslava vypadala opravdu hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné fotky jako vždy! samé dobroty

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pořád a stále žasnu nad těmi halloweenskými dobrotami.. Ta rozmanitost a tvořivost, to je něco úžasného :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Všechno bych to snědla! :3 Mňam!!

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť