nedeľa, 2. novembra 2014

recept: jednoduchý ovsený koláčik s jabĺčkom



Ja som koláčik robila do menšej tortovej formy s priemerom cca. 16 cm. Práve preto je taký nízky. Ak však máte menšiu formu a rozhodnete sa ho urobiť do nej, tak bude vyšší a bude to aj vyzerať lepšie :) Nič to však nemení na tom, že koláčik bol úplne perfektný a je to taká zdravá maškrta. Ja osobne kombináciu ovsených vločiek, jogurtu a jabĺčka milujem najmä pokiaľ ide o overnight oats, takže som nemala žiadne pochybnosti, že by mi toto nechutilo. Ak sa ho rozhodnete vyskúšať, určite mi napíšte, či sa Vám podaril a ako Vám chutil. Vždy ma veľmi potešia komentáre, že ste nejaký recept vyskúšali a nesklamal Vás :)

Krásnu nedeľu Vám prajem! ♥

19 komentárov:

  1. vypadá úžasně! stejně tě obdivuju, že si recepty vymýšlíš sama a vždycky ti z toho vyjde taková mňamka :D a tenhle koláček vyzkouším co nejdřív :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si tie recepty ale nevymýšľam sama. Veľmi veľa hľadám na internete a potom z toho čo mi utkvie v pamäti sa chytím a vrhnem sa na to :) častokrát len pomením suroviny či množstvá, takže veľakrát som tiež zvedavá,či sa to vôbec podarí a aké to bude :)

      Odstrániť
  2. Ten vypadá skvěle! Určitě si ho upeču! A není toho tolik, takže to zvládnu spapat jenom já :D na moji rodinu je to asi příliš zdravé..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš! To je kľudne na 1 osobu, lebo toho množstva či už vločiek alebo mliečnych výrobkov nie je veľa. To ako keby som si robila rannú kašu. A vidím, že to doma máme podobne :D Aj u nás len výnimočne spapajú čo pripravím. Ale ockovi veľmi chutil, takže som sa tešila, že ho hneď aj zjedol :)

      Odstrániť
  3. Tak ten někdy vyzkouším :) Škoda, že jsem si právě snědla ten tvaroh, jinak bych se hned vrhla na pečení :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D toto sa stáva aj mne keď uvidím nejaký recept a presne nemám doma čo potrebujem :D to je také typické :D

      Odstrániť
  4. Mňam, recept vypadá jednoduše a koláček výborně :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, obdivuju tě, že si vždycky najdeš inspiraci a čas na pečení a ještě to máš krásně naaranžované, vypadá to super! Jsem na pár měsíců bez trouby, takže můžu jen tiše závidět :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Luci děkuju moc za milý moc moc milý komentář, víš, jak potěšit :) Jsem ráda, že moje články ráda čteš, taktéž to já mám s těmi Tvými! :-) Ptala jsi se čím fotím- fotky jsou částečně z mobilu- mám iphonka a část zrcadlovkou :)
    A k tomuto receptu...vypadá naprosto geniálně, vláčně, jakmile to půjde-peču! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam mňam :-) Na nedeľné popoludnie ako stvorený :-) Day by Day

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá skvěle! Určitě ho brzy zkusím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ten vypadá vážně moc dobře :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. milujem všetko z ovsených vločiek takže tento koláčik sa pôjde o pár dní určite skúšať !! :) a spojenie škorice s jablkami je neskutočná kombinácia! :)
    COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Recept vypadá skvěle :-) Chci se zeptat, zda se koláčová forma musí vymazat kokosovým olejem nebo zda je možné použít i nějaký jiný? Jsem na kolejích, tak je výběr surovin trochu omezený... :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite môžeš použiť aj iný, poprípade by mohol postačiť aj papier na pečenie :)

      Odstrániť
  12. Jee Luci tak tohle stoprocentně vyzkouším:)) jen možná místo medu do toho jogurtu s tvarohem přidám něco jiného, i když jsem zatím nevymyslela co:D nevím, jestli by mi medový jogurt chutnal:)) Ale vypadá to dokonale♥ Takže někdy v týdnu nebo o víkendu si to doma udělám:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak toto vyzerá perfektne a určite vyskúšam. Doteraz som robievala taký zapečený vločkový koláč, ale toto je také iné a anové, hlavne s tým tvarohom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mňam! Přesně něco takovýho jsem hledala. Co nejdřív to musím zkusit ♥
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovedaťOdstrániť