nedeľa, 23. novembra 2014

Recept: tuniakové guľky so sladkými zemiakmi


Tuniakové guľky alebo zdravé fašírky? Neviem, ktoré pomenovanie by sedelo skôr, ale to, čo je nadovšetko jasné je, že je to to najlepšie čo som za poslednú dobu v kuchyni vytvorila. Ani som neverila, že kombinácia sladkých zemiakov a tuniaka môže byť až takáto dobrá! Neviem ako vy, ale ja som vo svojom detstve fašírky skutočne zbožňovala, ale priznám sa, že som ich už nejedla veľmi dlho. Doma ich nerobievame a toto jedlo mi ich úplne pripomenulo :) Už keď som chutnala samotné ´cesto´ počas prípravy som tušila, že to, čo z toho vznikne bude určite stáť zato. Bolo chuťovo vynikajúce a tak sladučké, najmä vďaka batátom ♥ Napokon som vytvorila z tejto dávky 10 guliek, ktoré som si hneď po fotení vychutnala pred televízorom. Od začiatku som si hovorila, že nesmiem zabudnúť odfotiť guľky aj prekrojené, ale samozrejme, úplne mi to vyfrčalo z hlavy v tom zhone, lebo sa už vonku stmievalo, tak som fotila rýchlo rýchlo, aby sa aspoň zopár fotiek podarilo. Pokiaľ sa však rozhodnete, môžete ich urobiť rovno v tvare fašíriek a upiecť ich tak. Ja som si už tento víkend nakúpila batáty 
opäť, som si tieto guľky mohla veselo urobiť a zabaliť do školy cez týždeň :)


Ako sa Vám páči tento recept? Máte radi batáty? 
Ja sama za seba môžem povedať, že si ich neviem vynachváliť odkedy som ich jedla po prvýkrát :)
Prajem Vám príjemný zvyšok nedele ♥

12 komentárov:

  1. tak to si určitě dám !!! akorát mám problém s tím, kolik sacharidů si můžu dovolit sníst :D ráno vločky, na oběd bulgur s kuřetem a co teď, že :D nevím, jesti má cenu to počítat nebo ne ale sacharidy (rýži...tralala) miluju !!!

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidim, že lasku k ryži mame spoločnú :D tiež ju uplne zbožňujem :) a sacharidov sa isto báť netreba :)

      Odstrániť
  2. toto je super recept! musím uložiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam, mňam, vyzerajú skvelo. Sladké zemiaky som ešte nemala, ale určite skúsim :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. možem sa opytať kde kupuješ tie bataty?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme! Na to som tu :) Ja som ich tiež dlhú dobu nevedela vobec nikde zohnať, alemajú ich v Kauflande a v poslednom čase občas aj v Lidl :) Určite odporúčam, budeš fakt milo prekvapená aké sú dobré. Úplne sladučké no a v podobe hranoliek s tvarohom na slano chutia uplne vynikajúco! Dokonalá náhrada za hranolky s majonézou. To sa nedá ani porovnať :) Držím palce aby si ich niekde objavila ;)

      Odstrániť
  5. To je skvělý recept a zase to máš krásně nafocené :) Neuvažovala jsi někdy o vydání vlastní knížky receptů ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj! ty si zlatá Anička :) Ďakujem krásne!
      Nie nie nad tým neuvažovala, nakoľko to nie sú recepty tak úplne z mojej hlavy, pretože si pozerám veľa receptov na internete ,najmä teda pintereste a potom tie suroviny poupravujem, zamením podľa toho čo mám ja a čo mne chutí, takže základ nie je odo mňa. Hoci si myslím,že asi väčšina ľudí to tak robí a potom ich uvádza za svoje ale to ja nechcem.
      Viem si však predstaviť fotiť jedlo na niečo podobné, možno sa mi aj niečo rysuje, tak uvidíme či to vyjde alebo nie :) Nechcem to zakríknuť. Ale si veľmi zlatá! :)

      Odstrániť
    2. Nemáš vůbec za co, Luci, já děkuji, že pravidelně přispíváš takové dobroty, takže mám z čeho čerpat :)
      A jak říkáš - většina si prostě jen poupraví něčí recept, nicméně naprosto chápu, že to nechceš potom propagovat jako svůj výtvor.) Každopádně fotografování jídla pro nějaký časopis nebo internetové stránky, to by mohlo být pro Tebe jako dělané :) Ono totiž nejde jen o to, aby ladily chutě, ale také aby to člověk uměl podat ve formě hezké fotografie. Takové, ze které jednoho přepadne hlad :D Takže držím palce, ať to vyjde, ať už je to cokoliv:))

      Odstrániť
  6. Dobry den, skusala som ich to cesto je velmi riedke ani nahodou sa s toho nedaju robit gulky.A to som tam dala asi 200g muky.No nakoniec som to vyriesila formickami na muffiny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň,
      tak to ma veľmi mrzí, že sa vám podľa receptu nevydarili :/ Neviem, kde mohla nastať chyba, lebo mi ich robíme dosť často a vždy sa pekne vydaria :/

      Odstrániť