pondelok, 17. novembra 2014

recept na proteínové tyčinky

Čo si zvyknete brávať so sebou na desiatu či olovrant do školy? Mne z času na čas príde aj takáto otázka a dneska Vám môžem ukázať príklad niečoho, čo si okrem iného vždy rada zabalím. Pokiaľ ide o mňa, tak rada si do školy balím skôr jednoduché veci, keďže vyučovanie mám doobeda a obed si už veselo vychutnávam doma. Najčastejšie to býva chlebík so šunkou a syrom, nakoľko je to veľmi praktické aj z toho dôvodu, že si nemusím brať veľké krabičky a môžem si to zjesť kedykoľvek, či už pri čakaní na seminár alebo počas čakania na vlak či autobus. Veľmi rada si však aj vypekám jednoduché koláčiky, či robím ´rafaello´ guličky z ovsených vločiek (takisto sa chystám ich urobiť opäť a určite sa o recept podelím) a tak Vám dneska dám jeden tip na skutočne zdravú a sladkú dobrotu. Opäť pôjde o veľmi jednoduchý recept, pri ktorom potrebujete skutočne málo ingrediencií a príprava (pokiaľ sa neráta pečenie) trvá sotva 3 minúty. Večer si to upečiete a ráno môžete baliť do školy :) Recept som našla opäť na tejto stránke, no videla som ho aj na zahraničných, takže niekedy neviem, či má vôbec cenu uvádzať zdroje, keďže väčšina na to zrejme zabúda. Premýšľala som aj nad tým, aké by boli tyčinky s iným druhom ovocia, napríklad s takou lesnou zmesou či čučoriedkami. Nabudúce určite vyskúšam aj nejakú inú variantu :) Tyčinky boli vďaka proteínu boli skutočne sladké až až, takže určite nie je potrebné pridávať aj nejaké iné sladidlo. Ja som použila na prípravu proteín zn. Gorilla s vanilkovou príchuťou, ktorá sa do tohto receptu perfektne hodila. Viem, že niektorým ľuďom sa nepáči to, že si jedlá dochucujem pridaním proteínového prášku, ale myslím si, že je to každého osobná vec, čo použije pri príprave svojich jedál. Ja si rada pridávam (podotýkam, 1-2čl proteínu) do ovsených káš, jogurtov, tvarohov či koláčov, lebo sami páči to, že stále môžu mať 
inú príchuť a môžem si ich spestriť napríklad aj takýmto spôsobom :) 

Z tohto množstva budete mať približne 8-9 tyčiniek :) 


Na záver ešte dodám, že skutočne tento recept odporúčam všetkými desiatimi, pretože je to fakt veľmi dobré! 
Dokonca, maminu to úplne zmiatlo a stále mi tvrdila, že je tam určite použitý tvaroh :D 
Majú skutočne tvarohovú príchuť a sú pekne vláčneČo si najradšej balíte do školy na desiatu vy? 
Pokiaľ sa rozhodnete tyčinky vyskúšať, budem rada ak mi napíšete ako sa Vám podarili :))
Teraz sa utekám učiť, lebo v stredu ma čaká zápočet, ktorý sa snáď podarí mne :D Majte sa krásne! ♥

11 komentárov:

  1. Tvůj blog sleduji už nějakou dobu a je jeden z mých nejoblíbenějších :) Z Tvých slov sálá strašný optimismus, po přečtení Tvého příspěvku se hned cítím mnohem líp, ohromně mi to zvedá náladu :) A tyčinky určitě vyzkouším, vypadají úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tvoje milé slová!♥ Veľmi si ma potešila :)) Určite ich vyskúšaj, sú naozaj vynikajúce. Aj doma každému chutili :)

      Odstrániť
  2. Já si beru do školy ovoce :). Super recept, tyčinky bych mohla příteli udělat
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teeeda to vypadá jako dost velká mňamka!! Až si konečně nějaký protein objednám:D (možná bych si ho měla přát k Vánocům, jinak se k tomu nikdy sama nedokopu:D), tak to bude první věc, co si udělám:D:))) A moc se těším na receptík s kuličkami!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuj Lucka ja by som ti chcela veeeľmi pekne poďakovať za skvelú inšpiráciu! :) Tyčinočky už poctivo odpočívajú v chladničke a ja sa nemôžem dočkať toho ako mi zajtra budu pekne spríjemňovať nikdy nekončiacich osem hodín školy, pretože chutia tak vynikajúco :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tyhle tycinky me opravdu lakaji, ale protein nepouzivam, dal by se necim nahradit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa v tomto veľmi nevyznám a nechcem poradiť hlúposť, ale na stránke odkiaľ som čerpala recept sa na túto otázku pýtali a odpovedali im, že sa to dá nahradiť sušeným mliekom alebo kvalitným pudingovým práškom :) Tak snáď som aspoň takto pomohla :)

      Odstrániť
    2. Děkuji za typ, možná se někdy pustím do experimentu :D:))

      Odstrániť
  6. Něco podobného si dělám taky do školy na svačinu, a nemůžu si to vynachválit :)
    Já to dělám tak, že opravdu použiju ten tvaroh a vejce dám jen 1. A samozřejmě dávám taky protein. Jsem s tebou! :D Prostě mi to tak chutná a tečka.
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť