štvrtok, 13. novembra 2014


Že u nás doma zbožňujeme vypekať, to vie už snáď každý, kto nás dobre pozná :). Moja mamina je úžasná kuchárka a všetko čo uvarí či napečie chutí ako z nejakej reštaurácie. Zrejme po nej som zdedila tú moju záľubu vo varení :) Kedysi, keď sme boli so sestrou menšie, tak nebol jediný víkend, kedy by neupiekla nejakú maškrtu. Najviac sme obľubovali rôzne ovocné bublaniny, ktoré vždy zmizli rýchlosťou blesku. V súčastnosti, keď má mamina roboty vyše hlavy, robí mi veľkú radosť keď ju môžem prekvapiť, či už nejakým jedlom alebo koláčikom. Inšpirácie hľadám denne, väčšinou po večeroch popri tom ako sledujem televízor, keď si v kľude môžem prezerať rôzne stránky s receptami, blogy, či najnovšie už aj Pinterest, kde je zaujímavých a dobrých jedál skutočne veľa. Vždy keď natrafím na niečo zaujímavé, nejaký dobrý recept či nápad, ihneď si ho ukladám do záložiek (ani nechcite vedieť, aký mám v tom niekedy chaos). S tým, že vediem vlastne tento blog sa zároveň snažím o to, aby to bolo niečo nové, čo zaujme nielen mňa, ale aj Vás keď sem potom pridám recept. Tak sa pozrime teda 
na to, čo som si pre Vás pripravila tentokrát :)

Keďže maslová tekvica sa nám už úplne minula (čo je veľká škoda, lebo ako pečená tekvica chutí najlepšie), zostala nám už len hokkaido tekvica, ktorá sa pre zmenu na pečenie vôbec nehodí. Neviem síce ako u Vás, ale u nás ako pečená nikomu nechutí. Pustila som sa teda do hľadania nejakých receptov, do ktorých by som ju mohla použiť a našla som hneď niekoľko. Keďže sme už vyskúšali rôzne druhy chlebíkov a tie vždy každému veľmi chutia, rozhodla som sa, že tentokrát opäť vyskúšam práve chlebík. Postupovala som podľa tohto receptu, niečo som síce vynechala, ale v podstate je to to isté. Tentokrát Vás zrejme sklamem, pretože nejde absolútne o zdravý chlebík, takže snáď sa nenahneváte. Z času na čas je dobré si pochutnať aj na klasických koláčoch a keďže sa skutočne vydaril, tak nebol dôvod na to, aby som sa o recept nepodelila :) Je dosť možné, že ma sledujú aj nejaké mamičky, ktoré by chceli rodine urobiť radosť a možno by ich zaujal práve tento recept :) Čo musím dodať je, že cukru je tam viac ako by bolo treba, takže pokiaľ sa ho rozhodnete upiecť, kľudne by 
stačilo aj tých 100-120 gr. 


Chlebík si môžete dať na raňajky, desiatu, olovrant, či ako dezert po výdatnom obede :) Ja som si ho vychutnala spolu so Selským jogurtom, takže v kombinácii s jogurtom či tvarohom je vynikajúci. Snáď sa teda nenahneváte, že dneska to nebolo práve to najzdravšie, ale nebojte sa, budem sa v najbližších
dňoch snažiť opäť niečo pripraviť a tak, aby to bola už nejaká zdravá dobrota :) Krásny zvyšok večera Vám prajem ♥

7 komentárov:

  1. Já bych na takové příspěvky vůbec koukat neměla :D Vypadá to nádherně... ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahaha :D ale čo by nie! :) a ďakujem veľmi pekne za pochvalu :))

      Odstrániť
  2. Jé, Ty stále vymýšlíš nové a nové druhy chlebíčků, že je nestačím všechny zkoušet :)) Teď mám založený cuketový a tenhle půjde jako příští, vypadá úžasně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. MŇÁÁÁM, píšeš, že nás zklameš nezdravým receptem, ale na takovémto množství si myslím není nic nezdravého přeci a pak, člověk by neměl jíst striktně 100% jen suprzdravé jídlo a zakazovat si vše, co by obsahovalo gram cukru!!:D Takže Luci tohle je úplně nádherný receptík přesně doslova dle mého gusta, rozhodně jej opět zkusím, myslím, že já bych dokázala sníst celou tu tvojí formu!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čože, nechutí vám pečená Hokkaido? Ja ju mám najradšej práve pečenú! Ochutiť ju cesnakom, olejom a bylinkovou soľou, šup s ňou do rúry a môžem pokojne priasť od blaženosti!
    Chlebík je krásny, určite musel byť vynikajúci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fíha, priznám sa, že takto sme ju ešte neskúšali :D lebo maslová tekvica je taká sladká, že ju stačí nakrájať a dať upiecť, ničím ju neposýpame a je tak uplne najlepšia! vždy vyjem celý plech :D ale tá hokkaido by bola asi fakt dobrá, keby som na ňu pridala toto čo si napísala. Super, ďakujem za tip :)) Dneska sa zastavím u babky či náhodou ešte nemá :D Vyskúšala by som to tak určite :)

      Odstrániť