nedeľa, 21. decembra 2014

food inspiration

A ozývam sa opäť :) Tentokrát však s nahromadenými fotkami jedál, o ktoré sa s Vami môžem podeliť. Mimochodom, hoci je dneska mamina v práci a vypekať začneme až zajtra, ja som pred obedom mala strašnú náladu niečo upiecť a tak som sa do toho pustila :) Predpoludnie mi ubehlo strašne rýchlo, pretože viete, keď robíte to, čo Vás baví, čas neskutočne rýchlo uteká. A čo také som vypekala? Skôr som len čosi skúšala, pretože na zákusky, ktoré sa chystáme robiť som si netrúfla, lebo mám tendenciu stále niečo pokaziť ešte aj tam kde sa to nedá :D Upiekla som aspoň to najjednoduchšie čo môže byť, linecké pečivo. Už asi rok mi leží v stolíku ražná múka, pretože ju vôbec nemám na čo využiť, no popritom ako som hľadala nejaké recepty na internete som natrafila na recept, v ktorom bola použitá práve táto múka a tak som urobila zopár ´keksíkov´ :) Celkom sa mi vydarili, tak recept určite pridám aj na tie, pre tých, ktorí by si chceli urobiť aj niečo zdravšie :) Dneska poobede ideme aj na nákupy potravín na čo sa veľmi, veľmi teším, lebo mám zálusk na všetko to nezvyčajné ovocie, ktoré som videla v letákoch. Obávam sa trochu tých nekonečných radov a množstva ľudí, čo je vlastne typické, lebo jedlo potrebuje a nakupuje každý. Ako plánujete 
dnešný deň stráviť vy? :) 

Cestoviny s tuniakom v paradajkovej omáčke a zeleninka

Tuniak v olivovom oleji s ryžou basmati, pečenou tekvicou a šalátom
Cestoviny s kuracou pečienkou a paprikou

Makovo-jablková ovsená kaša
Pšeno s tuniakovou zmesou (tuniak+biely jogurt+čierne korenie, soľ)
Meninový ovsený koláčik s jablkami a tvarohom od kamarátky 
Proteínové guličky ´Rafaello´
Ryža s cuketou a kuracím mäsom
Netradičná ovsená kaša s nastrúhanou maslovou tekvicou a ovocím

15 komentárov:

  1. z tvojho blogu som vždy hrozne hladná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nádhera! Samozřejmě mám největší chuť na tu kašičku s mákem :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje fotky vždycky obdivuji a koukám na ně s otevřenou pusou (a padající slinou). Umíš to krásně nazdobit i vyfotit a troufám si říct, že to dokážeš i perfektně ochutit, protože nevěřím tomu, že by taková krása nechutnala naprosto nebesky. Dnešek byl ve znamení úklidu a pečení, takže jsem hodně, ale za to příjemně unavená. :)

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aaaa mega ňamkozní

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňaaaam :D som hladná :D

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňaam tak to vyzerá naozaj super ! :) dám ti taký tip lebo vidím, že miluješ ovocie a kaše ako aj ja. Miluje ovsenú kašu s banánom, škoricou a ovocím hurmikaki ! ak si ho ešte neskúšala, určite skús :) síce v obchodoch je tvrdé, ono ti doma po čase dozrie a je fakt super. Milujem ho a na Vianoce sa najviac teším práve na toto ovocie, ktoré inak v roku v obchodoch nevídam :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem!! :) Inak ja hurmikaki zbožňujem! My ho kupujeme dosť často, v kauflande ho majú stále :) Je strašne dobré a také sladučké. Zrovna teraz sme sa vrátili z nákupu a hurmikaki sme kupili tiež, takže ho rozhodne pridám do kaše :)

      Odstrániť
  7. Jako vždy úžasné,Luci:) hlavně jsi nekonečná studna inspirace a nápadů:) třeba nastrouhat dýni do kaše by mě nenapadlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oooch, všetko vyzerá tak skvele, že som normálne vyhladla!!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty tvoje fotky! Krása vedle druhé krásy! ♥
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milujem tuniaka s cestovinami, takže si prvý recept určite zapamätám :)x

    berenicaz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prosim na ten ovseny kolacik by nebol recept, vyzera vyborne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten som dostala, ale je úplne jednoduchý :) niečo na štýl overnight oats, čiže len vrstvíš postrúhané jabĺčka posypané škoricou s tvarohom a ovsenými vločkami :)

      Odstrániť