streda, 3. decembra 2014

good morning



Dneska to tu oživím takýmto raňajkovým príspevkom :) Mala som chuť na vajíčka a tak som si urobila raňajky práve s nimi. Vyskúšala som taký netradičný a nový spôsob, že som si vajíčko ´rozbila´ do chlebíka a vzniklo z toho toto! A ešte aké to bolo chutné! Chlebík bol chrumkavý, nakoľko som si ho ešte predtým trošku opiekla na panvici, takže to bolo fakt vynikajúce. Po raňajkách a pri vychutnávaní si rannej kávičky som si pozrela videá na mojich obľúbených youtube kanáloch a teraz vlastne bohužiaľ nastal čas na učenie. Snažím sa pridávať teraz príspevky pravidelnejšie, pretože budúci týždeň máme prax a tak na to vôbec nebude čas. Budem sa tešiť, keď sa konečne dostanem domov z praxe, ktorá mi zaberie takmer celý deň, no našťastie to trvá len týždeň a potom s príchodom 
Vianoc Vás tu opäť zavalím receptami :) Na teraz je to všetko, prajem Vám krásny zvyšok dňa! :)

8 komentárov:

  1. Už jsem fotku obdivovala na instagramu, ale musím napsat ještě komentář, vypadá to tak krásně:)) Můžu se zeptat, co je to za chleba?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uff Anička, toto nie je dobrá otázka lebo zrovna neviem :D Hneď ako kúpime chlebík tak si ho preložím do sáčikov a dávam zamraziť, aby sa mi nepokazil, lebo ho tak rýchlo nepojem. Ale kupujeme väčšinou klasické celozrnné, slnečnicový, ľanový, kráľovský, to čo majú v obchode :)

      Odstrániť
  2. ach to tvoje aranžovanie... vždy mám chuť si odhryznúť z notebooku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. výnimočne toto som mala hotové za 2 minúty :D ale som rada, že sa páči! :)

      Odstrániť
  3. mňamkaaaaaa :)))))

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten chlebík milujem, presne taký istý si kupujem aj ja ! :) a je to super nápad, krásne naaranžované a určite chutné :) mňam.
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tohle někdy vyzkouším, protože to vypadá vážně dokonale! :3
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť