utorok, 9. decembra 2014

jednoduchý chlebík a iba z troch prísad


Chlebík či koláčik a len z troch ingrediencií? Tak takýto recept Vám prinášam dneska :) Opäť úžasný výtvor, ktorým som sa inšpirovala na internete. Spočiatku som si nebola istá, či z toho naozaj vznikne to, čo by malo, pretože je to skutočne veľmi zaujímavé, ako málo stačí k takémuto výtvoru. Napokon som bola milo prekvapená výsledkom a určite sa s Vami oň aj podelím, nakoľko by bola škoda neurobiť to. Chlebík si môžete urobiť na sladko či na slano, je len na 
Vás, či pridáte do cesta med alebo nie. Výsledok bude  tak či onak super a poslúži ako spestrenie raňajok, desiatej či olovrantu. Tak čo naň poviete? :)


Ja som ho ešte potom posypala kúskami vlašských orechov a až potom vložila do trúby :)


Z daného množstva Vám vyjde 10 kúskov aké vidíte na fotke. 


Už som ho dokonca piekla dvakrát, lebo mi hrozne chutil a taktiež som ho vyskúšala s paradajkovou nátierkou, no a to bolo božské! 
Tento si určite budem vypekať čo najčastejšie :) 
Ako sa Vám páči recept? Jednoduchý, čo poviete? :)

27 komentárov:

  1. Tak ten vypadá vážně skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak myslím, že program na zítřek odpoledne mám jasný, vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh wow :))) člověk by nevěřil, že z toho vážně něco vznikne a bude to držet :D bomba!!! Jsem zvědavá na chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne úžasná! fakt som to nečakala že to bude takéto dobré :) úplne to chutí ako nejaký maminin orechový zákusok :)

      Odstrániť
    2. úplne úžasná! fakt som to nečakala že to bude takéto dobré :) úplne to chutí ako nejaký maminin orechový zákusok :)

      Odstrániť
  4. Tak ten vyzerá veľmi dobre, hneď zajtra ho idem vyskúšať. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmmm, myslím, že tento recept by som zvládla:D Dnes už štvrtý, ktorý si píšem, nejako sa to na blogoch receptami len tak hemží...:-) Day by Day

    OdpovedaťOdstrániť
  6. WOow, fakt tak jednoduchý recept? To je pecka :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zkusila jsem ještě včera večer a je to neskutečně skvělé :D :) úplně jak nějaká nezdravá buchta ;) wau

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow, tak ten zkusím hned zítra! vypadá skvěle! zkusím na něj kombinaci avokáda a lučiny, jako pomazánku. Doporučuji! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krása, milujem tvoje fotky a tu jednoduchost! :) Škoda, že nemám ty ořechy...:(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je naozaj celé? Všetko? Vyzerá výborne a vidíš, ani mi nenapadlo na slano, ale už si ho predstavujem s nejakým kozím syrom, paradajkami, avokádko, mňam mňam :))) škoda, že budem ešte mesiac-dva bez rúry :( ale určite musím vyskúšať, mám pocit, že budeme kamoši :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tym čo si vypisala som ho nejedla, ale s nátierkou je úplne perfektný :)

      Odstrániť
  11. Jéj super určite ho vyskúšam. ale chcem sa spýtať, že či ten med musí byť tekutý. Lebo my máme doma veľmi veľmi hustý med :D a neviem, že či z toho nebude potom hustá hmota.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď mam hustý med tak ho dam na pár sekúnd do mikrovlnky :)

      Odstrániť
    2. Už viem aký to je med :D nevedela som prísť nato ako sa volá :D je to repkový med. Môže ísť normálne do mikrovlnky?

      Odstrániť
    3. Tak to pravdupovediac neviem, ale myslím si, že isto áno. Ja ani neviem aký máme my, ale na tých 10 sekúnd sa mu nič nestane :) Ale inak, ak by si to chcela papať s nejakou pomazánkou (tak je to fakt perfektné!) tak tam med vôbec nepotrebuješ :) Mne by to chutilo úplne aj bez neho :)

      Odstrániť
  12. Nabudúce prosím uveďte zdroj receptu :)
    http://www.fitrecepty.sk/recept/jedoduchy-zdravy-orechovy-kolac-bez-muky-z-3-ingrediencii/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S uvádzanim zdrojov nemám problém, pretože ich vždy uvediem a určite nič nevydavam za svoje. Minule som už piekla podla vášho receptu a zdroj som uviedla Váš, hoci som ten recept videla aj na inych strankach, takže naozaj neviem, kto ktorí recept vymyslí, keďže na väčšine blogov zdroje k receptom nie sú písané. Ja som si recept len rýchlo zapísala na papier keď som ho našla, takže som si už nespomenula že kde. Ospravedlňujem sa, keď pridem domov to dopišem do textu.

      Odstrániť
    2. Keď som prišla domov hneď som sa na to išla pozrieť, lebo sa mi nezdalo, že by som to videla na Vašej stránke, tak som si prehľadala záložky a recept našla medzi nimi konkrétne tu: http://dobruchut.azet.sk/recept/38951/fotorecept-bezlepkovy-orechovy-kolac-z-3-ingrediencii/.

      Odstrániť
    3. Keď som prišla domov hneď som sa na to išla pozrieť, lebo sa mi nezdalo, že by som to videla na Vašej stránke, tak som si prehľadala záložky a recept našla medzi nimi konkrétne tu: http://dobruchut.azet.sk/recept/38951/fotorecept-bezlepkovy-orechovy-kolac-z-3-ingrediencii/.

      Odstrániť
  13. Mňam tak toto vypadá parádne! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, Luci! Chcem Ti popriať všetko najlepšie k dnešným meninám, nech sa Ti darí v štúdiu aj v osobnom živote, nech máš stále krásny deň a hlavne, dúfam, že nás aj naďalej budeš rozveseľovať Tvojimi skvelými príspevkami na blogu! Všetko dobré!
    ||Jar||

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aká si zlatá Jarka! Veľmi, veľmi pekne ti zo srdca ďakujem za krásne blahoželanie :))) Ani nevieš, ako si ma ním potešila :)) ĎAKUJEM! :)

      Odstrániť
  15. Mám týden, kdy zkouším úplně vše, tohle bude asi další na řadě :)

    OdpovedaťOdstrániť