nedeľa 21. decembra 2014


Krásne nedeľné ráno prajem!
Ako sviatkujete? :) Máte všetko pripravené na Vianoce? Darčeky, či napečené sladké maškrty? My sme okrem medovníčkov, ktoré som zdobila včera večer, ešte nič nepiekli a začneme až zajtra. U nás to vždy padne na také dva dni pred Vianocami, keďže mamina pracuje a tak to skôr nejde. Asi budem jediná z mnohých, no ani darčeky ešte nemám pokúpené. Ani jeden. Zajtra alebo pozajtra sa však chystáme na nákupy, tak pevne verím, že sa mi ešte v obchodoch niečo ujde a nebudú úplne vyprázdnené. V tomto som hrozná, že si nechávam tieto veci vždy na poslednú chvíľu, ale vôbec nemám pocit práve sa blížiacich Vianoc. Či už čo sa týka atmosféry alebo počasia, ani tu doma už Vianoce tak neprežívame ako kedysi, keď sme boli malé. Práve preto s radosťou pozerám na ľudí, ktorí si toto obdobie vychutnávajú, pretože je to veľmi pekné :) Na pečenie sa však teším najviac, tak potom by som možno pridala aj nejaký ten recept, 
lebo budeme piecť takmer všetky moje obľúbené zákusky :) Ako to máte s Vianocami vy? Tešíte sa? 



Dneska som si na raňajky urobila miešané vajíčka s pečivom, pričom jeden chlebík som si natrela bielym jogurtom dochuteným čiernym korením, soľou a granulovaným cesnakom a na to som si poukladala avokádo. Druhý chlebík som si natrela s vynikajúcou nátierkou zo sušených paradajok a na to som si položila volské oko. Táto kombinácia je úplne perfektná! Samozrejme, aby boli chlebíky chrumkavé, tak som si ich predtým zapiekla ako to mám rada. Akými 
raňajkami ste si spríjemnili dnešné ráno vy? :)


6 komentárov:

  1. páni, ještě žádné cukroví a žádné dárky? to by nebylo na moje nervy, já nakupuji už od srpna, pěkně v klídku a cukroví hotové už přes týden :) takže přeji pevné nervy, zítra se budou lidi všude jen strkat a tahat si to pomalu z košíku :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem, aj to očakávam :D Ja zas nie som veľmi vianočný typ, tak si z toho veľkú hlavu nerobím :)

      Odstrániť
  2. tak to je mňamka !!! ten chlebík ♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako to robíš, že dokážeš aj z obyčajného chleba s vajcom urobiť tak krásny príspevok....??:)) DAY BY DAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si zlatá :) A neviem, robím to hlavne s nadšením a radosťou a tak si na tom dávam záležať :)

      Odstrániť
  4. na vianoce sa veľmi teším a ty si mi už s tvojimi úžasnými príspevkami chýbala !! ale dneska ako vidím si to vykompenzovala ešte jedným takže sa idem naň pustiť :) a ani ja ešte nemám darčeky. Teda síce polovicu už mám, ale nejaké mi ešte chýbajú, takže sa už chystám na zajtrajšie nákupy v meste :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť