sobota, 13. decembra 2014


Krásnu sobotu Vám prajem! Ja mám za sebou pomerne rušný deň, ktorý som si spríjemnila mojou obľúbenou, rýchlou a zdravou večerou :) Dnešný deň bol ale aj tak úplne perfektný! Hneď ráno som si šla s kamarátkou zacvičiť a keďže v utorok má narodeniny, zobrala do posilky tortu :)) A keby ste vedeli akú dobrú! Mňam! Čokoládové cesto s dvojitou vrstvou tvarohového krému s ovocím a kiwi. Úžasná! Po cvičení sme si posadali a pekne si tam na nej pochutnali :)) Popritom sme sa rozprávali a cítili tak príjemne, že sme tam zostali o pol hodinu dlhšie než malo byť fitko otvorené a vôbec sa nám nechcelo ísť domov. Okrem toho u starých rodičov bola zabíjačka, takže som pomáhala aj tam. Teraz som však doma a to si žiadalo prispieť aspoň niečím maličkým, aby som to tu trošku oživila :) Dnešná večera je vlastne celkovo moje obľúbené jedlo. Tento pestrý šalát je robený skutočne veľmi jednoducho a to: čínskou kapustou, šalátovou uhorkou, cherry paradajkami, rukolou a tuniakom Calvo v olivovom oleji. Ako prílohu som zvolila starú dobrú klasiku v podobe ryže basmati, ktorú som si zamiešala do šalátu ♥ Pre mňa je toto úplne dokonalé jedlo a to nielen po cvičení, ale kedykoľvek. Aký ste mali deň vy? Čo dobrého ste dneska večerali? :)



2 komentáre: