nedeľa, 14. decembra 2014



Máte radi Rafaello? A čo tak dať si jeho zdravú verziu? :) Tieto kokosové guľky úplne zbožňujem! Veľmi rada si ich nosím so sebou aj do školy alebo si ich len tak jednoducho urobím doma. Je to veľmi rýchly a zdravý sladký dezert. Ja som mala včera meniny a tak som urobila tieto guľky. Pochutnali sme si na nich nielen doma, ale zobrala som ich aj do fitnesscentra, aby som urobila radosť aj ostatným :) Viete akým darčekom ma prekvapili doma? Okrem iného... dostala som aj proteín :)) A veru nie hocijaký. Asi som Vám už spomínala, že ak si náhodou z času na čas dám proteín po cvičení, tak si dávam zamiešať vanilkový proteín od Scitec Nutrition, lebo ten chutí naozaj výborne. Ja som dostala presne túto príchuť tejto značky, takže ma tým skutočne veľmi milo prekvapili a samozrejme potešili :) Vôbec som to nečakala, pretože väčšinou meniny neoslavujeme, predsa len to je taký sviatok, že keby mi ľudia nenapísali blahoželanie, tak ani by som nevedela, že ich vôbec mám. Tieto guľky však sestre aj mamine strašne chutili, čo je dôkaz toho, že sú skutočne dobré, pretože oni nezjedia len tak hocičo :). Ja som ich nazvala ´rafaello´ práve preto, pretože mi chuťovo trošku pripomínajú rafaello guličky, čo bude zrejme tým kokosom a vanilkovou
príchuťou proteínu :) Sú fakt perfektné, takže neváhajte a určite si urobte túto zdravú maškrtku a dajte mi vedieť ako Vám chutili :)



Ingrediencie si však môžete pridávať podľa toho, čoho tam chcete mať viacej. 
Toto je len taký môj odhad, lebo väčšinou robím všetko od oka, ale nedá sa na tom nič pokaziť :)


20 komentárov:

  1. vyzerajú úžasne, určite tak musia aj chutiť akurát škoda, že nemám proteín :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten ale môžeš kľudne aj vynechať :) Poprípade ak sa dá kúpiť nejaká vanilková príchuť, je niečo také myslím, tak to je super :) Alebo kľudne stačí ak použiješ nejaké sladidlo ako med a podobne ;)

      Odstrániť
    2. Kludne ten proteín môžeš vynechať :) keďže je tam dosť bielkovín z tvarohu a vločiek. vela bielkovín je dosť na škodu. ale inak super recept ;)

      Odstrániť
  2. Práve som premýšľala, čo budem piecť na sviatky a po videní tohto článku mám úplne jasno v tom, že tieto guľky určite nebudú chýbať. Vyzerajú úžasne!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :)) Určite ich budem robiť aj ja. Sú fakt vynikajúce :)

      Odstrániť
  3. mňaaam, to musím určitě vyzkoušet jen taky nemám ten protein takže použiji vanilkové aroma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslíš, že by se dal tvaroh nahradit třeba namačkaným tofu? (alergie na mléko..) Vypadají totiž perfektně! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som neskúšala, ale videla som už z toho sladké recepty ktoré vyzerali úplne super a ľudia si ich pochvalovali takže určite by to bolo podľa mňa chutné :) Ak to tak vyskúšaš tak určite daj vedieť. Som zvedavá! :)

      Odstrániť
  5. Mňam, rafaelo miluju a tohle bych si dala :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tohle mi nedělej :( :D tak mě mrzí, že nemám ten protein!!:(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Normální měkký tvaroh, javorový sirup, kokos, ovesná moučka, mlíko -> kuličky, obalit v kokous vychladit :)
    Zkoušela jsem to bez proteinu a musím říct, že to je boží :) lepší jak to nezdravé rafaelo, to je moc suché....
    Takže ti co nemají protein určitě zkuste i bez něj :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super Veronika :) Ďakujem aj za ostatných, že si takto poradila. Myslela som si, že s mäkkým tvarohom by to nešlo tak dobre vytvarovať, ale asi som sa mýlila. Určite skúsim aj túto tvoju variantu :)

      Odstrániť
    2. Já si to právě myslela o hrudkovitém tvarohu :D Ale očividně to jde s oběma :)
      Veronika

      Odstrániť
  8. Kolik si jich z této dávky udělala?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už teraz ani presne neviem, lebo ešte som potom dorábala lebo ja som to brala aj kamarátke :) Ale bolo ich dosť veľa :) Záleží aj od toho aké veľké ich budeš robiť. Ale určite odporúčam vyskúšať :)

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. tento tu: http://www.gorilla-fitness-eshop.cz/protein/Gorilla-Raw-Protein
      ale možeš kludne použiť aj iný :)

      Odstrániť
  10. Nechala som sa inspirovat receptom. Suroviny som prisposobila mojej chuti a mojim spajzovym zasobam a efekt bol super. Vysledok si mozes pozriet u mna na blogu :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť