streda, 24. decembra 2014

merry christmas ♥

Dovoľte mi, aby som Vám dneska zapriala šťastné a veselé Vianoce :) Pevne verím, že ich prežijete v pohodlí svojho domova, so svojimi blízkymi v dobrej nálade a príjemnej atmosfére, pretože o tom sú predovšetkým Vianoce. Poriadne si oddýchnite, vychutnávajte si vianočné filmy, ktorých ide v televízori neúrekom a snáď si doprajete aj tradičné zákusky (a nenecháte ma v tom :D), pretože Vianoce sú len raz za rok a bola by škoda, keby ste si ich neužili so všetkým čo k tomu patrí. Máte celý rok na to, aby ste stravovali zdravo a cvičili, takže týchto pár dní ´oddychu´ padne určite vhod :) Už sa veľmi teším na dnešnú štedrovečernú večeru, keď si budeme vychutnávať moju obľúbenú rybaciu polievku, grilovaného kapra so zamiakovým šalátom a zakončíme to maškrtami v podobe zákuskov :) Jediné, čo máme asi trošku odlišné od väčšiny je príprava kapra, pretože už niekoľko rokov ho nevyprážame. Nikto to u nás nemá rád a mamina ho vie pripraviť úplne perfektne na masle, čo úplne zbožňujeme! Aké je Vaše tradičné vianočné menu? :) Teraz sa idem pustiť do prípravy vianočného punču, ktorý mám strašne rada a varíme si ho každý rok na Vianoce a aj na Silvestra, takže o recept sa s Vami určite podelím :) Ešte raz Vám prajem 
krásne prežitie vianočných sviatkov :* ♥

trošku som sa s tými medovníčkami pohrala :)

7 komentárov:

  1. tobě taky !! a náádherné perníčky :-)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perníčky jsou krásně ozdobené! :) A tobě také přeji krásné Vánoce! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tobě taky přeji krásné Vánoce! :)*
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky přeji krásné Vánoce! :)

    http://www.gohard.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na punč som skoro zabudla, už vyťahujem červené víno !! :D krásne Vianoce aj tebe :)
    COLORFUL THOUGHTS


    OdpovedaťOdstrániť
  6. My měli na večeři kapra a pangasia s vynikajícím bramborovým salátem. O celém Štědrém dni píšu na svém novém blogu, tak bych byla ráda, kdybys mě navštívila:) Doufám, že sis Vánoce užila plnými doušky. Máš krásný blog:)
    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť