utorok, 2. decembra 2014

novinky aj (ne)novinky do kuchyne I.


Túto mrazenú zmes ste mali možnosť vidieť na mojich ranných ovsených kašách, ktoré si ňou pravidelne spestrujem. Ako môžete samy vidieť, kúsky ovocia sú skutočne veľké a bola som veľmi milo prekvapená. Tešila som sa, že som si napokon túto zmes kúpila, lebo som spočiatku váhala a určite si ju kúpim aj nabudúce, ak ju budú mať. Teraz to bolo po prvýkrát, čo som to v Lidl objavila, doposiaľ som tam videla len klasické veľké balenia lesnej zmesi, ktoré ma až tak 
nelákajú, ale toto je skutočne dobrá voľba :)



Jedla som už biele tofu, chilli tofu, ale zeleninové a bazalkové som doteraz nemala vôbec. Najviac mi chutia práve prvé dva spomínané druhy, ktoré si opečiem na kokosovom oleji a pridám k miešaným vajíčkam, čo bol aj dôvod, prečo som sa vracala k tým istým, už overeným. Teraz som však vyskúšala aj tieto dva druhy a oboje mi strašne chutili! Tofu inak ako s miešanými vajíčkami ani nejedávam, takže pokiaľ ste to tak ešte neskúšali, určite to odporúčam :) Je to
veľmi dobré!


Často sa ma pýtate, aké jogurty používam. Tu môžete vidieť jeden z nich :) Je úžasne hustý, čo mám na jogurtoch úplne najradšej! Nepreferujem nízkotučné a nejedla som ich už skutočne veľmi, veľmi dlho a ani to nehodlám robiť. S týmito jogurtmi sa to nedá ani porovnať, lebo tie nízkotučné sú viac menej ako voda. Okrem tohto sa u nás v chladničke najčastejšie nachádza ešte Hollandia Selský jogurt, ktorý je chuťovo úplne vynikajúci, je hustý, nemusíte si ho ničím dochucovať, lebo aj ako samotný jogurt chutí úžasne. Navyše, 0,5kg jogurtu kúpite len za 0,60€, čo je viac než dobré, takže si vždy kúpime hneď niekoľko kelímkov. Okrem týchto dvoch spomínaných si kupujem ešte Vesnický jogurt v Lidl, pretože Lidl je supermarket, ktorý mám po ceste zo školy a tak tam vždy
nejak zakotvím. 


Túto salámu som si veľmi obľúbila, pretože chutí perfektne a rada si ju pridávam najmä do chlebíkov, ktoré si robím do školy :) 

Pozdáva sa Vám tento druh príspevkov? :) Nezvyknem si až tak často kupovať nejaké novinky, skôr mám radšej už overené  potraviny, 
ale z času na čas sa u nás doma objaví aj niečo nové a tak som si pomyslela, že by bolo super keby som napísala moje postrehy a 
možno Vám tým vnukla aj nejaké tipy :)

8 komentárov:

  1. tyyyy ta ovocná směs je naprosto dokonalá ... kupuju ji taky :D tohle tofu mi upřímně nechutná, kupuju jen sunfood - jejich marinované a bylinkové je naprosto top ! :))))

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechno bych brala hned, kromě toho salámu, ty moc nemusím. Hlavně to ovoce vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balík mrazeného ovocia vyzerá veľmi dobre, určite sa poň najbližšie zastavím, rovnako ako aj po bazalkové tofu, ktoré som ešte nechutnala. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je vtipné. Normálně tě já zásobuji tipy z Lidlu a já takový lidlomaniak neznám tuhle ovocnou směs! Musím brzy napravit. Už jen ten kokos na obalu - mňaaam! Ale ten řecký jogurt mi moc nejede. Koupila jsem si jednou jeden z Penny marketu (a nebyl ani drahý, levnější než tenhle) a byl úžasný! lžička v něm stála a chutí byl úplně smetanový. No něco úžasného!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bazalkové tofu může být dobré :) takovéto články se mi budou líbit, když je nějak pravidelně zařadíš

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta ovocna smes vypada opravdu dobre,budu se po ni muset kouknout...mohla bys klidne udelat nejaky recept kde by se dala pouzit,protoze me nejak nic nenapada :D A ovesnou kasi jsem si zkousela delat jednou (na panvicce s mlekem) a vubec mi nechutna,ale chtela bych prijit na nejaky zpusob aby mi chutnala :D A jinak takove prispevky urcite delej dal,je to super napad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super, mozu byt aj castie mna tym inspirujes :-)

    OdpovedaťOdstrániť