nedeľa, 28. decembra 2014


Obdobie množstva sladkého, ktorého sme si počas Vianoc užili až-až sa už skončilo a pomaly sa vraciame k tým pestrejším a zdravším jedlám, ktoré chutia takisto vynikajúco :) Pevne verím, že ste si vianočné sviatky užili so všetkým čo k tomu patrí. Dneska prinášam recept na úžasné rybacie guľky, ktoré si môžete kľudne urobiť vo forme fašírok, pretože chutili presne tak ako robí rybacie fašírky moja mamina :) Výsledok ma milo prekvapil, boli skutočne vynikajúce a aj doma si ich veľmi pochvaľovali. Sú jednoduché na prípravu a omáčka alebo lepšie povedané jogurtový dressing sa k nim dokonalo hodil. Môžete si ich vychutnať so zeleninovým šalátom, ryžou, inou prílohou alebo aj napríklad so špagetami. Recept som objavila tuto a ihneď ma zaujal, pretože normálne jedávam
sardinky len klasicky v celku a toto je zaujímavý spôsob ako si ich vychutnať aj na iný spôsob a trošku si spestriť jedálniček :) 


Máte radi sardinky? Ako a s čím ich jedávate najčastejšie? :)

11 komentárov:

  1. booože já si letos řekla, že to nebudu řešit a 24. a 25. si dám cokoliv na co budu mít chut !!! držela jsem až na 25. kdyj sem snědla asi talíř cukroví - ve výsledku ještě dnes bolí žaludek protože na to máslo, cukr a všechno není zvyklý :D sice vůbec nelituju ale jsem ráda, že už jsem najela na svůj režim :-)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prosím ťa!!! Určite si z toho nerob veľkú hlavu, fakt že Vianoce sú len raz za rok tak prečo si nedopriať! Ja som sa tiež ridne rozšupla lebo som pomáhala pri pečení a bez toho to ani nejde, to by som musela mať nenormálne pevnú vôľu, takže sme dopadli asi rovnako :D ale teším sa tiež že pomaly sa dostavam do starých kolají a verím v to, že nám to pôjde už pekne. Teraz máme dávku cukru aj do zásoby :D

      Odstrániť
  2. no to vypadá krásně :) já ze sardinek dělala jen pomazánku (jen rybky, cream cheese a trocha koření), tak je příště využiju podle tebe !!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ešte pomazánku teda nerobila, určite ju vyskušam lebo cream cheese mám veľmi rada! :)

      Odstrániť
  3. Jé, ty jsou perfektní! :) Já mám Tvoje recepty moc ráda, přijdou mi hrozně sympatické (nevím, jak bych to popsala, ale zkrátka - nejraději bych je vyzkoušela všechny! :) A hlavně kuličky všeho druhu - už jsem se inspirovala tuňákovými, tvarohovo-ovesné vánoční jsem sice letos nestihla, ale založené mám, a sardinkové vytvořím co nevidět. A také bych Ti ráda pochválila styl psaní - píšeš velice příjemně a skromně, vždy si ráda přečtu, co je nového. Ať se Ti daří a doufám, že jsi měla pohodové Vánoce :) Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti za tento krásny komentár Evička! ♥ Ty si zlatá :))) Neskutočný úsmev si mi vyčarila na tvári takto na večer. Veľmi sa teším, že sa ti recepty páčia aj keď som ich nevymyslela ja, ale rada skúšam nové veci a potom ich s Vami zdieľam :)
      Tieto chutili skutočne ako také rybacie fašírky, takže som si ich nevedela vynachváliť, pretože ja mám rybky veľmi rada. Vianoce som tento rok na moje počudovanie prežila príjemne, čo u mňa znamená najmä pokojne, čo som si aj priala. Pevne verím, že aj tie tvoje dopadli podľa tvojich predstáv a že si si oddýchla v kruhu rodiny a poriadne si ich vychutnala :)
      Krásny večer Ti prajem! :)

      Odstrániť
    2. Není vůbec zač, jsem moc ráda, že Tě komentář potěšil, a také děkuji! :)

      Odstrániť
  4. Vypadají skvěle! :) máš vždycky senzační nápady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To by mě nenapadlo! Děkuji za nápad, vypadá to krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadají zajímavě :) Vážně by mě nikdy nenapadlo zkombinovat rybu s vločkama :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chválihodná změna od Vánočního cukroví :D Perfektní nápad! :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť