piatok, 5. decembra 2014



Opäť tu máme raňajkový post!!! Snažím sa využiť každú voľnú chvíľu a jedlo rýchlo nafotiť, pokiaľ som doma. Zaujímavé, že vždy si pred prípravou raňajok poviem, že si ich musím rýchlo urobiť, nebabrať sa s nimi, pretože si to aj tak fotiť nebudem, no napokon z toho vždy vznikne niečo celkom obstojné, čo potom stojí za to :) Presne takéto raňajky milujem! Keď tam mám z každého rožku trošku a nemusím sa rozhodovať, či si urobiť slané alebo sladké, lebo si spravím oboje. Minule som Vám ukázala vajíčko v chlebíku, dneska som si ho položila na chlebík a tak som to aj jedla. Je to skutočne veľmi dobré :) Akú ovsenú kašu som si urobila tentokrát? Jablkovo-vanilkovú, pretože som si do nej počas varenia zamiešala postrúhané jabĺčko a vanilkový proteín od Gorilly, ktorý som Vám už spomínala minule. Okrem toho som si však večer namočila chia semienka do Selského jogurtu a mlieka a ráno to tam počas varenia primiešala :) Ovsená kaša s chia semienkami je skutočne skvelá, takže ak ste ju tak ešte neskúšali, tak určite neváhajte :) Dneska som si dovolila k fotke pripojiť aj výrok, ktorý dokonale vystihuje môj momentálny stav, kedy sa opäť snažím zaviesť vo svojom jedálničku poriadok, lebo posledné mesiace to bolo všelijaké. Možno povzbudí a motivuje aj Vás rovnako ako mňa, pretože úspech v tom čo chceme dosiahnuť spočíva skutočne v našej snahe, takže musíme robiť všetko pre to, 
čo chceme a najmä tak, aby sme boli zároveň aj spokojní, čo je myslím si najdôležitejšie. 


Teraz si utekám prichystať a zbaliť veci, pretože o desiatej ma čaká cvičenie, konkrétne biceps a triceps, tak si to poriadne užijem, 
no a po obede idem k zubárovi, takže mi držte palce, lebo zubára sa bojím od malička, tak snáď to dobre dopadne. 
Aké máte plány na dnešný deň? Tešíte sa už na víkend? :)

9 komentárov:

  1. tak to je papčo :) jinak mám parádní plány !! budu se učit, uklízet a pak asi brečet, jak nic nestíhám :D

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kolikrát už ani nevím, co mám napsat, protože mi vždy dojdou slova při pohledu na tu nádheru :)) Takové články jsou přesně to, co po ránu potřebuji a určitě tím pomáháš mnoha lidem - pokud ztrácejí motivaci nebo chuť do nového dne. :)
    Na víkend se teď těším jako nikdy, budeme mít s kamarádkou oslavu s tanečním vystoupením, takže jsem nedočkavá a zároven děsně nervózní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná kaše! Ta chia semínka chci také vyzkoušet. Moje nejoblíbenější variace kaše je s rozmačkaným banánem a tvarohem. Přimíchám je tam během vaření a ona nádherně zhoustne <3 Dnes mě čeká pracovní večer za barem na jedné mikulášské akci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tvoje fotky a jídla, to je něco neuvěřitelné. Připadá mi to až nadpozemské, jak krásně to vypadá, já snad nikdy nic takového nedokážu. :) Dneska jsem doma, no school, za to se učím už od rána. :)

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jablko-vanilková kaše :O Mé chuťové buňky skákají! :D ♥
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zbožňujem tvoje posty.. nie len, že sú vždy plné krásnych fotiek krásneho jedla (a to ja ľúbim, mňam mňam :) ale aj text ktorý k nim pridáš je taký plný optimizmu, že sa prichytím, ako pozerám na fotku vajíčka a usmievam sa :) Len tak ďalej, naozaj keď mám čas, veľmi rada sem nakuknem, rovnako aj na instagrame. Nech máš krásny deň a dúfam, že zubár ťa priveľmi nepotrápil! ♡

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si poklad! Ďakujem za krásny komentár :)) Nie nie nepotrápil, našťastie som nemala kaz takže som bola šťastná ako blcha :))

      Odstrániť
  7. Ty tvoje snídaně jsou prostě nejlepší! :3 Mňam!!

    OdpovedaťOdstrániť