pondelok 1. decembra 2014

recept na muffiny


Máte ešte doma nejaké tekvice? Rozmýšľate ako ich využiť? Ja som doma ešte našla posledné kusy tekvice hokkaido a tak som si povedala, že sa pokúsim z toho niečo urobiť :) Napokon som natrafila na tento recept a podľa neho som upiekla včera muffiny. Recept je totožný s originálom, avšak keďže boli muffiny trošku suché, poupravila som ho o množstvo oleja a tekutiny (treba pridať vodu alebo mlieko). Recept je veľmi jednoduchý a hoci nie je zdravý, nič to nemení na tom, že muffiny boli vynikajúce :) Ešte viac ako muffiny sa mi páčia tieto krásne košíky, ktoré keď som zbadala v Tescu, som si hneď aj musela kúpiť. Sú také roztomilé, že by bolo škoda ich tam len tak nechať. V jednom balení je okolo 75 kusov košíkov a stáli (myslím) len 1€, čo je skutočne priaznivá cena. Sú pomerne veľké, čo sa až tak veľmi nepáči, ale nevadí! Vnímate už pomaličky blížiace sa Vianoce? V týchto veľkých supermarketoch je to už celkom cítiť, pretože to tam len tak hemží množstvom ľudí. Všetci vo veľkom nakupujú a čo sa mne osobne veľmi páči sú tie vianočné pesničky, ktoré tam vyhrávajú. To jediné mám 
na obchodoch v období Vianoc najradšej :)





9 komentárov:

  1. Luciiiiiii, já bych tě chtěla domů, ale fakt strašně moc, abys mi vařilaaa !! :D vypadají úžasně ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucinko, ty mi snad vidíš do hlavy :D Zrovna nedávno jsem si říkala, že bych nějaké muffiny udělala a pokud možno, ne ty z krabice. Super recept! Moc se ti povedly a ty košíčky nemají chybu! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera, ty jsou dokonalé, takových bych mohla jíst mraky, skvělý recept!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jooooo to musím zkusit !!!!! :))))

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Asi budu úplně mimo, ale chci ty košíčky :D jsou luxusní :) Kupovala jsem ted vánoční, ale jsou papírové a prostě mi prosáknou a už pak nevypadají pěkně. Asi jich budu dávat víc najednou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chápu že jsi je musela mít ty košíčky na muffiny :) Já se vždycky musim mírnit, abych je všechny též nevykoupila, jak jsou roztomilé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow! Tie vyzerajú úžasne. Ja muffiny fakt zbožňujem, a keď vidím nejaké nové, okamžite ich musím vyskúšať. Som veľmi rada a článok a ozaj potešil! :))
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Muffiny pečiem často, aj tekvicové,mrkvove, jablkové ale hlavne čokoládové :) hlavne pre okolie, Košicky som.videla V tescu sú roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť