pondelok, 5. januára 2015


Dobré ráno prajem! Po dlhšej pauze a oddychu od školy a učenia nastáva opäť čas, ktorý my vysokoškolskí študenti tak veľmi obľubujeme. Skúškové. Nečaká ma nič iné len celodenné sedenie nad knihami, pričom sa budem snažiť dostať tie (nezmyselné) veci do hlavy čo najrýchlejšie. Ako to však u mňa býva, čím viac sa snažím tým to je horšie, lebo napokon asi 80% času venujem v myšlienkach niečomu úplne inému :D Klasika. Aj vy to máte tak pri učení? Takže takýto nezaujímavý týždeň mám teraz pred sebou a tak dúfam, že sa mi podarí to naučiť aspoň tak, aby som tú skúšku úspešne absolvovala a mala ju konečne za sebou. Vďaka bohu, že existuje aspoň to cvičenie, pretože aspoň pri ňom si trošku oddýchnem a pomôže mi to nabrať viacej energie na učenie, za čo som veľmi
rada (už teraz sa teším na to dnešné, juchúúú) :) Čo pomáha pri učení a sústredení najviac Vám? 


Týždeň som odštartovala touto slanou variantou raňajok, no zato skutočne vynikajúcou! Tresku mám veľmi rada už od malička a s dobrým upečeným chlebíkom to nemá chybu! Pridala som ešte dve volské oká, zeleninku a raňajky boli na svete :) Nekupujem si klasickú tresku v majonéze, ale perfektnú Fit tresku, ktorá je na nerozpoznanie od tej klasickej. Chutí podľa môjho názoru presne tak isto úžasne a práve preto si ju kupujem pomerne často :) Ak ste ju ešte náhodou nejedli, určite ju musíte vyskúšať. A čo vy? Akými raňajkami ste si spríjemnili pondelkové ráno? Určite sa poteším ak mi napíšete do komentárov :)


A tak Vám prajem úspešný štart do nového týždňa, aby ste doň vykročili správnou nohou a pokiaľ Vás podobne ako mňa čaká len učenie, 
učenie a ešte raz učenie, tak prajem pevné nervy, veľa sily a hlavne pozitívneho myslenia :) ♥

15 komentárov:

  1. mmmm sooo yummy

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kdyby mi někdo takovou snídani nachystal, tak rozhodně nepohrdnu!:D Mně se k učení osvědčilo tma - jen světlo nad učením (neruší mě pak okolí), ticho a lecitin:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda Lucka, akurát tú valíme oči - tie tiež píšeš svoj blog ?? : O Prečo si tu o ňom nikomu nepovedala? Nestačíme sa teda čudovať a myslím, že aj ostatní budú prekvapení, že ty si blogerka :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň podpísať si sa mohla, aby som vedela, že kto na to prišiel :) Ale tak nevidím dôvod prečo by som o tom mala rozprávať. Presne o to mi išlo, aby o ňom nikto nevedel, ale tak zrejme podľa tvojho komentára to tak asi už nebude bohužiaľ.

      Odstrániť
  4. S učením to mám úplně stejně - vždycky se přistihnu, že myslím na něco úplně jiného :D A cvičení taky potřebuju na odreagování, a dnešní běh už mám za sebou:)
    A snídaně vypadá MOC dobře - sice na slané snídaně chuť moc nemám, jsem jen na to sladký, ale vypadá to parádně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já se zvládám učit jen o reklamách :D Nikdy u toho dlouho nevydržím...
    Snídaně vypadá luxusně. Hned bych si dala.

    http://behealthy-befit-now.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé to vypadá nádherně :O. Držím palce, to zvládneš! :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dnes som si robila tieto volské oká a boli výborné!! Ďakujem... Už si nemusím robiť starosti s olejom :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj mňa čakajú skúšky tento mesiac. :/ mne najviac pri učení pomáhajú rôzne motivačné obrázky :-) potom sa vždy "nakopnem" a učím sa v kuse 3 hodiny a potom si zasa oddýchnem :-)

    http://deliciousdame.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to úžasně! a v komentářích - je mi líto, že na to někdo došel ;) u mě to taky nějací lidi ví a upřímně? dost mě to štve :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto teda :/ ale úplne ti rozumiem, u mňa je to tiež tak. Proste už potom to nie je také, keď viem že to nejakí známy čítajú hoci sem (chvalabohu) nič také nedávam ale predsa.

      Odstrániť
  10. Mňam mňam mňam, už sa teším, kedy mi spravíš takéto na raňajky :-) :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lucka, dobre ty, máš vážne hustej blog!Určite je škoda sa za neho hanbiť alebo ho tajiť.:3

    OdpovedaťOdstrániť