nedeľa 18. januára 2015



Krásne dobré ráno prajem!
Po týždni sa konečne ozývam a píšem tento ranný príspevok celá spokojná, že si konečne užijem nedeľu plnú oddychu a nič nerobenia :) Bol to veľmi rušný týždeň a ja som nemala čas prakticky na nič. Nasledujúci týždeň to však bude o niečo lepšie, takže aj ja sa pokúsim pridávať toho viacej. Dokonca aj fotky a typy na príspevky mám, len som nemala čas sa k tomu dostať a tak nejak to dať dokopy. Celý týždeň sa niesol v znamení rýchlych jedál, ktoré som si pripravila, rýchlo zjedla a už aj utekala niekam preč. Dnes to bolo však iné a okrem toho, že som si pospala dlhšie než obvykle, stihla som si pripraviť tieto úžasné raňajky. Počas týždňa keď sa ráno ponáhľam, tak väčšinou stále skončím u ovsenej kaše, pretože je hotová raz dva a tak som si dnešné ráno spríjemnila slanou verziou 
raňajok :)


Špaldový chlebík som si natrela nátierkou, ktorú som si hneď ráno pripravila z tuniaka, tvarohu, bieleho jogurtu a ochutila som ju soľou, 
čiernym korením a granulovaným cesnakom. K tomu som si urobila volské oká a nakrájala zeleninku. Včera som si kúpila avokádo a tak som 
sa tešila ako si ho pridám k raňajkám. Mám ho veľmi rada, či už samotné alebo v podobe nátierky :) A čo vy? Čo dobré ste raňajkovali? 

13 komentárov:

  1. Vypadá to skvěle Luci :)
    Já MUSÍM (:D) mít snídaně sladké, ale na večeři bych si to dala s radostí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem! :)) To viem, že ty si na sladké raňajky nedáš dopustiť :D ja ked som doma že nejdem doobeda cvičiť alebo preč tak proste musím mať slané raňajky, pretože ma zasýtia na dlhšie. Po kaši mám hlad za dve hodiny a to môže byť akokoľvek veľká.

      Odstrániť
  2. špaldove chlebika kupuješ? ak ano tak kde? alebo si ho robiíš doma ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, to vyzerá úžasne!! Ja som dnes raňajkovala klasiku - ovsenú kašu... :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňam! ja si ju urobím opäť zajtra ako to tak vidím :)

      Odstrániť
  4. Vypadá to dokonale :) Já snídala klasicky kaši :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tohle bych si dala teď hned! Vypadá to parádně! :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvá snídaně vypadá báječně, taky začínám poslední dobou zjišťovat, že po kaši mám hlad mnohem dříve než po něčem slaném, tak po několika letech kaší a lívanců si párkrát do týdne s chutí dám pečivo třeba s míchanými vajíčky nebo pomazánkou, mám hrozně ráda všechny vegetariánské od Amunaku přes Patifu až po AlfaBio :) Ale dnes jsem se držela sladké klasiky a upekla si pohankový koláč s mákem a švestkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten špaldový chléb ti závidím :3 já žádný takový v obchodě nevidím a když, tak stojí 40 kč.. Jinak jsem ráda, že sis blog zase dala viditelný (vím, že jednu chvilku jsi ho měla soukromý) Rozšířil se mezi tvé okolí? :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja kupujem stále rôzny, ale tento je super, ale mám rada aj iné, napríklad taký kráľovský a tak :) Ano bohužiaľ, ale tak nič s tým už nenarobím. Ak sa všetko podarí tak ma čaká pekné leto a bola by škoda to nezaznamenávať aj sem pretože keď sa spätne pozriem, tak blog mi toho veľa pripomenie :)

      Odstrániť
  8. Nádherné fotky skvělého papání, tuhle pomazánku můžu a to jinak skoro ryby nejím :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňááám, tak to je snídaně pro bohy! :))

    OdpovedaťOdstrániť