štvrtok, 1. januára 2015

New Year's Breakfast



Čo by to bol za Nový rok ak by som nepridala ranný príspevok? :) Hneď na úvod by som Vám chcela zaželať do Nového roka len to najlepšie, aby sa stal Vaším šťastným rokom, v ktorom si splníte Vaše tajné sny, priania alebo napríklad aj predsavzatia. Prajem Vám, aby ste spoznali nových ľudí, zažili nové veci a vytvorili tak veľa veľa krásnych spomienok, aby ste mali potom na čo spomínať. Robte to čo máte radi, robte veci pre radosť a pre to, že Vás napĺňajú, lebo len 
vtedy všetko stojí za to. Dúfam, že tento Váš rok bude ešte lepší a krajší než bol ten minulý, aby ste si na konci roka mohli povedať, že stál skutočne zato :).


A moje novoročné raňajky? Ako lepšie by som mohla začať Nový rok než s dobrou, teplou, sladkou ovsenou kašou, ktorú som si hneď po prebudení uvarila. Dnešná kaša bola však niečím zvláštna, pretože kamarátka bola taká zlatá a zároveň ma prekvapila, keď mi priniesla ochutené tabletky od Nu3tion, ktoré si objednala, aby som vyskúšala aká je kaša s nimi. Dneska to bol 2. pokus o takúto kašu, lebo ten prvý dopadol nie podľa mojich predstáv, nakoľko som netušila, že ak hodím celú tabletku do kaše tak sa nerozpustí :D Ja som potom na veľkú časť narazila počas jedenia a veru, nebolo to dvakrát príjemné :D Bolo to príšerne sladké! Dneska som bola však múdrejšia a tabletku som si vopred rozdrvila a potom nasypala do kaše. Ja čo som neni fakt zvyknutá na sladké ovsené kaše môžem povedať, že kašu dostatočne osladí a aj ochutí, takže tieto tabletky na toto využitie sú úplne super! :) Sama rozmýšľam nad ich kúpou. Na záver som si kašu ozdobila kakaom a banánom a ešte pri konci jedenia som si do nej zamiešala biely jogurt pre krémovejšiu konzistenciu ako to mám rada :). Vločky z Lidl sa mi však minuli a jediné čo som mala doma boli tie od Emca a ten rozdiel na ovsenej kaši je dosť badateľný, ale i napriek tomu som si na týchto 
raňajkách skutočne pochutnala a príjemne tak vykročila do Nového roka :). Aké raňajky ste si v dnešný deň dopriali vy? 


14 komentárov:

  1. Keď hovoríš o tých tabletkách, aké to prosím presne boli?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Našla som ich zrovna na ich stránke tuto: http://www.namaximum.sk/kategoria/prichute/ sú tam rôzne príchute. Mne kamarátka priniesla príchuť banán, kokos a višne. Zatiaľ som ochutnala len banán a kokos a obidve mi strašne chutili ale viacej asi ten kokos lebo nebol až tak sladký. Podľa mňa kludne stačí aj 1/2 tabletky nemusí byť ani celá :)

      Odstrániť
  2. Tie raňajky vyzerajú rozprávkovo ♥ Aj tebe prajem všetko dobré do Nového roku!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky ti přeji krásný nový rok! :) Já jsem dnes měla klasicky ovesnou kašičku, ale dnes s přítelem, kterému moc chutnala :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňaaam hneď by som si dala :) ja som začala rok so super jogurtovými cereáliami fitness :) máš ju krásnu, z koľko vločiek ju robíš, keď do nej pridávaš ešte aj jogurt ? :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dneska to bolo len 50gr ovsených vločiek, lebo do noci som jedla všeličo a zjedla som asi jeden plech pagáčikov takže som ani nebola ráno hladná :)

      Odstrániť
  5. Nejlepší začátek nového roku :) i tobě přeji mnoho úspěchů a štěstí. Já dnešek nastartovala jáhlovou kaší s čokoládovým pudinkem a khaki http://chilli-chocolate.blogspot.cz/2015/01/pf-2015.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Luci, nejprve bych Ti chtěla odpovědět na Tvůj email. Žádné přáníčko jsem neposílala, takže to musela být jiná Gabča, ale muselo to být určitě krásné překvapení:)) A teď bych Ti chtěla i já popřát jen to nejkrásnější do nového roku!:* Ať jsi šťastná, blogu se daří a ty máš pořád tak krásné inspirativní články!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta je náádherná :) Nad tabletkami jsem už taky uvažovala, no ještě jsem neměla tu možnost..:D
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš pěknou snídani na začátek nového roku! mnam..mě štve, že jsem se těch kaší přejedla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerá to super !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť