nedeľa, 1. februára 2015

InstaPhotos

Ahojte! Dneska máme začiatok nového mesiaca a tak som si pomyslela, že by bolo fajn sem pridať zhrnutie januára prostredníctvom fotiek Instagramu (+ dve fotky z dneška). Pôvodne som mala v pláne, že každý deň budem pridávať aspoň jednu fotku, čo mi na začiatku celkom išlo, ale potom sa to nejak pokazilo a nepodarilo sa mi to. Celkovo január bol dosť rušný a tak sem popridávam aspoň zopár fotiek a možno Vás niečím dobrým zároveň aj inšpirujem :) Čo som si všimla je, že fotiek ovsených káš je stále čoraz menej a menej, pričom tými som Vás zásobovala snáď neustále. Bohužiaľ ráno keď vstávam je väčšinou vonku ešte tma, takže je dosť ťažké spraviť fotku, ktorá by za to naozaj stála. Budem sa však musieť polepšiť a trošku viac toho zachytiť prostredníctvom fotoaparátu aspoň zatiaľ, pokiaľ mi nezačne škola. Potom Vás aspoň budem môcť inšpirovať nejakými krabičkovými obedmi, ktoré budú nevyhnutnosťou. No nebudem 
predbiehať a radšej sa budem venovať tomu dnešnému príspevku :)

Tuniak a syr je perfektná kombinácia, ktorú mám ja osobne veľmi rada a dokáže pekne nasýtiť, takže je to úplne ideálna a zdravá večera.


Tak tieto krekry ma dostali od prvého momentu čo som si ich kúpila a sú úplne najlepšie!!! Mala som tieto ľanové s zelerom a rajčinkami, no kúpila som si už aj tie tekvicové a oboje proste perfektné! Je to úplne ideálna desiata, olovrant, či len tak na chrumkanie počas dňa keď máte na niečo chuť, pretože nielenže sú veľmi dobré, ale aj pekne zasýtia. Podľa mňa je to úplne ideálna voľba napríklad do školy, pretože sú v praktickom (a veľmi peknom) malom obale, takže si ich môžete hodiť len tak do kabelky a mať ich stále po ruke. Tieto mi chutili o niečo viacej ako tie tekvicové, ale určite chcem vyskúšať aj iné druhy :) Dlho ma lákali a stále som na ne pozerala, no nakoniec sa teším, že som ich predsa len vyskúšala a fakt to odporúčam aj Vám :) Jedli ste ich už? Ako  chutili Vám?

Nepoznám nikoho, kto by vedel rybu upiecť lepšie ako moja mamina! Ja ryby zbožňujem a keď ich máme doma, tak ich hneď ideme upiecť v trúbe. Je to tak najlepšie a chuťovo sú vynikajúce! Rozmýšľala som, že by som Vám raz nafotila postup ako ju robíme, pretože ju na noc namáčame do mlieka a pridávame tam 
ešte zopár vecí, takže možno by Vás to mohlo zaujímať :) Výsledok potom vidíte na fotke... škoda, že chuť sa nedá nijak prostredníctvom fotky zachytiť :) 

V tomto prípade som vyskúšala tú nešťastnú hnedú ryžu basmati, ktorá mi stojí na poličke v dóze už pekne dlhú dobu. Snažila som sa urobiť niečo, čo by mi z nej konečne chutilo, pretože hoci biela basmati ryža je u mňa fakt na prvom mieste (mohla by som sa jej ujesť), tak hnedá je na tom presne naopak. Nielenže sa dlho varí, ale ešte má aj takú čudnú vôňu. Skúsila som do nej pridať kari korenie a bolo to o niečo lepšie než klasicky, no aj tak sa neviem dočkať kedy ju už 
konečne miniem :D Ak máte nejaké dobré nápady čo s ňou a ako Vám chutí najlepšie, tak mi ich kľudne napíšte do komentára a ja sa len poteším :)

Asi sa budete čudovať, čo za gaštanový krém mám na mysli, ale podľa mňa to tento názov vystihuje najlepšie! :) Do klasického tvarohu som si rozdrvila tabletku s orieškovou príchuťou od Nu3tion a výsledok ma milo prekvapil! Krásne to tvaroh ochutilo a navyše úplne stačí len 1/2 tabletky (takisto ako aj do kaše), pretože sú pomerne sladké. Ja som mala možnosť ich ochutnať vďaka kamarátke, ktorá si ich objednala a priniesla mi z viacerých príchutí, ktoré som si potom pridávala aj ráno do kaše. Musela som ich však rozdrviť, pretože som netušila, že pokiaľ ho hodím do kaše tak sa nerozpustí, takže nabudúce som už 
bola o niečo múdrejšia :) Ja mám cestoviny na sladko veľmi rada a tak aj tieto špagety boli úplne perfektné a hlavne pekne krémové. 


Viete čím mi urobil ocko veľkú radosť? Keď sa konečne po xy rokoch naučil, akú čokoládu mám najradšej :D Stále na meniny, narodeniny, či keď šiel do Nemecka mi nosil tie obrovské Milka čokolády (ktoré tam majú fakt parádne aké sa tu u nás ešte nepredávajú) a potom som ich buď rozdala alebo ´klasika´, zjedla ich moja sestra. Naposledy mi priniesol túto Lindt čokoádu, ktorá je u mňa úplne na prvom mieste. Je veľa druhov čokolád s 85%, ale žiadna z nich nieje tak dobrá ako táto! Pri učení, kávičke alebo len tak počas dňa si odlomím kocku a som spokojná :) Čo sa týka druhej fotky, po úspešne vykonanej skúške sme sa s kamarátkou rozhodli, že si pôjdeme niekam sadnúť, pretože si to zaslúžime :) Šli sme na nové miesto a mali tam bohatý výber káv (mňam, mňam) a ako naschvál, keď si poviem, že si dám konečne niečo iné ako Cappuccino a Café Latte (čo mám prakticky stále, keď ideme niekam), tak som si vybrala Orieškové Latte a po tejto mojej skúsenosti, už nikdy viac nebudem vymýšľať :D Bolo to tak príšerne sladké, pretože ešte priamo do kávy pridali cukor, tak som sa veľmi 
tešila, keď som to horko ťažko konečne dopila. Takže nabudúce, bez experimentovania :)
Pokiaľ sa mi chce, tak k hlavnému jedlu si robím ešte aj šalát do misky. Viete na akú kombináciu nedám dopustiť? Ľadový šalát, uhorka a zelenina podľa toho, čo doma mám a do toho celého si zamiešam biely jogurt ochutený soľou, korením, granulovaným cesnakom a celé to premiešam. Takýto šalát s jogurtom je 
fakt skvelý a veľmi som si to obľúbila :)

Ráno, keď sa mi podarilo vstať o niečo neskôr, čo je väčšinou v nedeľu a vystihnem ranné svetlo :) Tieto raňajky sú zrovna z dnešného ráno, keď som si uvarila klasickú ovsenú kašu, na ktorú som si pokrájala mrazený banán, drobné ovocie a celé som si to posypala jablčnou vlákninou, škoricou a napokon ešte zaliala bielym jogurtom zmiešaným s 1čl vanilkového proteínu. Toto sa už u mňa stalo raritou, pretože to mám veľmi rada a vždy si kašu dlho vychutnávam 
popri sledovaní videí a vlogov na youtube. Proste dokonalé ráno! :)

19 komentárov:

  1. Čokoláda je na tom úplne najviac boží, tú milujem, ale zároveň by som chcela dodať, že tu opäť veľa chýba prílohy, hlavne k večeriam, písala si nám, že si ich dávaš, ale asi už zase nie, že? Prečo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to si predpokladám usúdila z troch fotiek hlavných jedál z celého mesiaca, ktorý má 31 dní, však? :) Keby to bol príspevok s názvom Food diary týkajúci sa jedného dňa tak pochopím tvoj komentár, ale toto sa mi už ani riešiť nechce, nehnevaj sa. Vôbec nevidíš čo jem počas dňa a fotiť kura s ryžou sa mi fakt nechce a nezdá sa mi to byť nejaké kreatívne ;)
      A s tou čokoládou sme sa aspoň zhodli :)

      Odstrániť
    2. Niekto si chcela asi rypnúť :D kaslat na to :) J.

      Odstrániť
    3. Ja si z toho vôbec nič nerobím akože :D Toto je jedna z vecí, ktoré som sa naučila na blogovaní. Kedysi by som si z toho robila ťažkú hlavu, ale teraz už určite nie :) Ďakujem J. :)

      Odstrániť
  2. mňam mňam ! Ja milujem ryby ale nejem ich skoro vôbec, pretože doma to nikto iný nemá rád, takže ani nie som nejako zbehlá v tom, ako upraviť rybu, takže určite daj nejaký ten recept ako ju chystáte :) inak my doma takisto vždy keď ideme robiť už nejakú tú rybu (najčastejšie na vianoce kapra) ju namáčame do mlieka. Má potom lepšiu chuť :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej aj my :) Ale mamina ona je v kuchyni strašne šikovná a popridáva tam ešte aj ďalšie veci a to je už potom dobrota! To isté aj s mäsom :) Určite niečo pripravím :)

      Odstrániť
  3. Ach, to je zase pokoukáníčko!:) Aty raw krekry máš odkud? Docela by mě to lákalo!:) Hezký den:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kúpila som ich u nás v meste, kde otvorili obchod BioSvet, tam majú toľko vecí, že by som vykúpila celý obchod :D Ale videla som ich aj v Zdravej výžive, tak podľa mňa v hociktorom obchode kde majú také bio potraviny a zdravé potraviny ich určite najdeš :) Fakt sú strašne dobré, ja keď chcem, tak zjem aj celý balíček naraz :D Zješ jeden a chceš ďalší :D Určite ak ich zbadáš tak si ich kúp :)

      Odstrániť
  4. To já oříškové latté přímo zbožňuju! :3 A vůbec mi nevadí, že je sladké :D A hořká čokoláda nejlepší - úplně miluju, jak se mi vždycky na kaši krásně rozteče :) Ráno s kaší je vždycky nejlepší a hned je to vstávání příjemnější, když se už od večera těším, až si uvařím kašičku :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží na tom na čo je človek zvyknutý :) Ja si kávu vôbec nesladím, tak preto som mala čo robiť aby som ju vypila, fakt to bolo ako keby som jedla cukor :D S tou horkou čokoládou viem presne na čo myslíš, je to úžasné ako sa roztečie na kaši :) Tiež to mám veľmi rada :)

      Odstrániť
  5. Jsme milovnice stejné čokoládky! :D Ta je opravdu výborná. Ale tak tou milkou bych asi taky nepohrdla,no :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty tvoje jídla vypadají strašně chutně! Mňam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Boží krásné<33 :) , můžu přidat svůj instagram?snad neva, kdyžtak follow :33 - Anullee

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na instagramu jsem Tvůj věrný stalker (:DD), takže některé fotky si pamatuji. Všechno to vypadá krásně, hlavně jsem dostala chuť na rybu. Ryby totiž zbožňuji nadevše, bohužel je nemíváme moc často. S ranním světlem je to věčná potíž a úděl všech bloggerek :D Těším se na ta krásná a slunečná rána :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky a ešte lepšie jedlo!!! Śikovnica riadna teda ;)

    OdpovedaťOdstrániť