utorok 10. februára 2015


Krásne dobré ráno prajem! Pevne verím, že ste sa vyspali minimálne tak dobre ako ja, pretože od rána mám strašne dobrú náladu, čomu sa veľmi teším :) Aj dneska som pre Vás odfotila moje dnešné raňajky, pretože chcem využiť každú príležitosť na to, aby som Vám nejaké to jedlo odfotila aspoň zatiaľ, pokiaľ mi nezačne škola. Dneska som ovsenú kašu vymenila za slané raňajky, ktoré mám v podstate ešte radšej než tie sladké. Jeden chlebík som si posypala rukolou a na to pridala obľúbený cottage cheese a do druhého chlebíka som si zapiekla vajíčko. Úplne jednoduché, zdravé a rýchle raňajky :) Teraz si idem 
rýchlo pripraviť nejaký plán na dnešné cvičenie, pretože nerada chodím nepripravená a Vám prajem pekný zvyšok dnešného dňa :)

10 komentárov:

  1. Snídaně vypadá nádherně :) Ovšem u mě by to bylo spíš asi večeře :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo myslíš? :D Ja som o dve hodiny na to išla cvičiť, takže mi to v pohode stačilo takto na ráno :)

      Odstrániť
  2. Mňam, vyzerá to vynikajúco, napokon, ako všetko jedlo na tomto blogu... ;-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Luci, omlouvám se, jestli už jsi to v některém z předchozích článků psala, ale jak prosím děláš to vajíčko zapečené v chlebu (na chlebu)? Vypadá krásně a pokud se nepletu a má tekutý žloutek, pochutnala bych si na něm neskutečně :) Jen nevím, jestli mi k tomu stačí obyčejná pánev, nebo je snad potřeba něco extra (gril?). Moc děkuji a ať máš zítřejší den stejně dobrou náladu jako dnes ;) Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Vôbec sa nemáš za čo ospravedlňovať a aj keby to tu už bolo písané, tak ti to rada napíšem znovu :) Ale nepopisovala som postup ani v jednom článku a nič špeciálne na to okrem panvice nepotrebuješ :). Urobíš to tak, že na panvicu si dáš roztopiť 1čl kokosového oleja a medzitým si pripravíš chlebík. Pomocou formičky (ja používam tie väčšie na medovníky :D) si vykrojíš stred toho chlebíka. Potom krajec chleba položíš na panvicu a do tej vykrojenej časti rozklepneš vajíčko. Prikryješ to pokrievkou a necháš tak :) Ja si to po chvíli stíšim na menší stupeň, na začiatku to mám na tom najvyššom. To vajíčko sa krásne uvarí a pokiaľ chceš aby sa roztekalo, tak ho tam nenechaj veľmi dlho. Ale to uvidíš aj sama, neboj sa :) Potom napíš či sa ti to podarilo, ja to mám takto strašne rada, asi to je u mňa úplne najobľúbenejšia vec ako si pripraviť vajíčko :)

      Odstrániť
    2. Děkuju moc za Tvou milou odpověď :) Chlebík při nejbližší příležitosti vyzkouším. Měj se pěkně a budu se těšit na další inspiraci :) Eva

      Odstrániť
  4. ahoj luci, rada by som ti povedala ze si velmi rada prezeram tvoj blog, a zaroven ta upozornila na toto: http://instagram.com/kristine_44/ :) naloz s tym ako chces, len mi to neprislo vhodne pred tebou "tajit" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teraz som úplne šokovaná, ďakujem ti veľmi pekne za upozornenie. Vôbec som o tom netušila, pred pár týždňami som si to nastavila tak aby nikto nemohol nič kopírovať odtiaľto, no zrejme neskoro :( Uvidím, či sa s tým bude dať niečo urobiť :/
      A zároveň Ti ďakujem aj za to, že ma sleduješ, som veľmi rada, že sa ti blog páči :)

      Odstrániť