streda 11. februára 2015


Máte chuť na jednoduchý, rýchly a zdravý olovrant, či ľahkú večeru? Tak potom Vám môžno dnešným príspevkom vnuknem nápad, čo dobrého si pripraviť. Ja som si dneska poobede urobila takúto ´mini pizzu´ z tuniaka. Nejde skutočne o nič zložité, práve naopak. Na prípravu nepotrebujete veľa ingrediencií a úplne postačí to, čo máte práve po ruke a čo nájdete v chladničke. Ja som si urobila úplne najjednoduchšiu variantu, no ako stále hovorím, fantázii sa medze nekladú a tak si kludne môžete pridať navrch to, čo máte radi :). Mňa až neskôr napadlo, že máme v chladničke aj šampiňóny, ktoré by tam vyzerali veľmi dobre a chutilo by to určite ešte lepšie, no nevadí, nabudúce :) Je dosť možné, že s niečím podobným ste sa už stretli, pretože ja som to už videla na viacerých stránkach, avšak väčšinou som sa stretla s tým, že do základu použili len čisto vaječné bielka a tuniaka. Ja zas naopak, používam vždy celé vajíčka, pretože v žĺtkach nevidím zlo a bolo by mi skutočne ľúto ich vyhadzovať. A čo vy? Jedávate celé vajíčka alebo dávate ako väčšina 
prednosť len vaječným bielkam? 



12 komentárov:

  1. Jak tomuto můžeš říkat pizza?:D tyhle placky prakticky uděláš úplně ze všeho,co tě napadne,když je tam vejce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď si môžem svoje príspevky na vlastnom blogu nazvať tak ako chcem ja ;) Nazvala som to tak z toho dôvodu, že sa to v konečnom dôsledku na pizzu podobalo.

      Odstrániť
  2. Jeej Lucka ty si poklad... :) už viem čo budem mať zajtra večer na tanieri ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to úžasne !! milujem takéto pizze :) aj z karfiolového cesta je super :)
    pozývam ťa na moju prvú giveaway na blogu ! COLORFUL THOUGHTS KAWAII GIVEAWAY !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tvoje jídla a fotky, prostě boží! Úplně bych si dala tuňáka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Masakr, vypadá to fakt moc pěkně! :)

    http://strongleviathan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super musim vyskusat a ano urcite si svoje napady mozes pomenovat ako chces :-) ach uz teraz sa mi slinky zbiehaju ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jednoduché, rychlé, zdravé = NEJLEPŠÍ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, tak to vypadá luxusně! :) Určitě někdy zkusím!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Toto je perfektné! Nikdy som o tomto recepte nepočula, takže určite vyskúšam! :)

    OdpovedaťOdstrániť