sobota, 7. februára 2015

novinky aj (ne)novinky do kuchyne II.

Po dlhšom čase tu mám opäť príspevok s nejakými tými novinkami (aj nenovinkami), ktoré sa objavili u nás doma a tak sa s Vami o ne podelím. Pôjde o príspevok plný viac menej sladkého, pretože viacero fotiek som už mala odfotených ešte aj z čias Mikuláša, len som akosi nemala príležitosť to dať dokopy. Ja mám takéto príspevky rada aj na iných blogoch, pretože už veľakrát sa mi stalo, že som zbadala niečo čo som nepoznala a tak som si rozšírila obzory a často mi to pomohlo aj v rozhodovaní či danú vec kúpiť alebo radšej nie. Tak sa teda poďme pozrieť, čo som si pre Vás pripravila v tomto dnešnom vydaní.


Poznáte tyčinky Bombus?? Predávajú sa v niekoľkých variantách a ja som sa rozhodla vyskúšať práve túto. Kakao a všetko čo s ním súvisí mám veľmi rada, tak napokon aj to prispelo k môjmu rozhodnutiu, ktorú si vybrať. Tyčinka je sladká (pre niekoho možno až príliš), takže pokiaľ máte chuť na nejakú sladkosť, tak toto je dobrá voľba. Nachádzali sa v nej kúsky čokolády, takže som bola viac než spokojná a splnila moje očakávania :) Pokiaľ by Vás zaujímalo kde si kúpiť takúto tyčinku, tak pre Vás asi nebude prekvapením, že ju nájdete v obchode so zdravou výživou. Ja sa veľmi teším, že u nás v meste takýto obchod máme a tak sa snažím stále ochutnať niečo nové a možno zároveň poradiť s niečím dobrým aj Vám :) Vyskúšali ste už takúto tyčinku?



Čokoláda Lindt. Všetci ju asi veľmi dobre poznáme a musím povedať, že aspoň čo sa mňa týka, u mňa je táto čokoláda úplne na prvom mieste a je absolútne najlepšia! Lepšiu tmavú čokoládu som ešte nejedla, takže väčšinou mám doma práve túto. Na fotke môžete vidieť čokoládu so 70% kakaa, ale pokiaľ mám možnosť, kupujem si tú 90%, pretože tá mi chutí najviac a doslova sa rozplýva na jazyku :) Zbožňujem ju! Priznám sa, že doposiaľ som ešte nejedla tú s 99% kakaa, ale videla som, že by ju mali predávať, no nikde som na ňu netrafila a pritom som sa už pozerala snáď všade.  Ktorú čokoládu máte 
najradšej vy? 



Tieto proteínové tyčinky LowCarb od Nutrendu sú tie najlepšie proteínové tyčinky aké som zatiaľ jedla! Nedám na ne dopustiť a chuťovo sú vynikajúce. Ešte viac sa mi páči aj ich veľkosť, pretože sú skutočne veľké, čo je ešte ďalšie plus :) Ochutnala som už všetky príchute, ale zo všetkých sa najradšej vraciam a kupujem si práve pistáciovú, pretože tá je u mňa úplný TOP. Druhá, ktorá mi chutí je čokoládová a naopak, vôbec mi chuťovo nesadla príchuť mango. Nieže by bola vyslovene zlá, to určite nie, ale tieto dve sú omnoho lepšie. Takže príchuť mango mi raz úplne stačila :) Ktoré proteínové tyčinky máte najradšej vy? Ktorá príchuť Vám chutí najviac? :)


Tento ´proteínový´ nápoj od MaxSport som si našla v balíčku ešte na Mikuláša a vlastne z toho obdobia je ešte aj táto fotka. Vtedy som ho ochutnala po prvýkrát, hoci som ho už videla v supermarketoch, ale nejak špeciálne ma nelákal. Potešila som sa, že som si našla niečo, čo som zatiaľ ešte nemala možnosť ochutnať. Žiadny zázrak sa však nekonal a viac mi to nechutilo ako chutilo. Tento nápoj ma vôbec nezaujal, bol skôr taký vodový. Nič zaujímavé k čomu by som sa ešte vrátila. Ako záchrana na cesty pokiaľ nemáte nič po ruke a podobne je to fajn, ale pokiaľ si môžem zvoliť niečo iné, tak si radšej kúpim iný
nápoj. Chutnali ste ho už? Ako chutil/nechutil Vám?


Tieto proteínové tyčinky sa stali celkom populárnymi, pretože som ich videla snáď všade, najčastejšie však asi na Instagrame. Nedalo mi to a tiež som sa po všetkom tom vychvaľovaní rozhodla pre kúpu. Ochutnala som niekoľko príchutí a všetky mi chutili, avšak aj napriek tomu širokému výberu príchutí, u mňa aj tak vyhrávajú proteínové tyčinky LowCarb. Chutia mi omnoho viacej, ale zas toto je viac menej na každom, ktoré mu zachutia viac, lebo sto ľudí
sto chutí :) Mňa nezaujali až natoľko, aby som si ich aj naďalej kupovala, pretože dám prednosť skôr nejakým iným :). 


Tak tieto krekry patria medzi tie jedlá, ktoré jednoznačne musíte vyskúšať! Ja som si ich doslova zamilovala a určite ich každému odporúčam. Opisovala som ich už aj v zhrnutí príspevku s názvom InstaPhotos, takže by som sa nerada opakovala. Kto ochutná, hneď pochopí prečo ich tak vychvaľujem. Ak si 
ich kúpite, určite mi napíšte ako chutili Vám :) 


V obchode so zdravou výživou som natrafila aj na tieto ryžové papiere, ktoré som chcela vyskúšať už veľmi dávno! Na internete som videla niekoľko jedál, pri ktorých bol použitý práve ryžový papier a tak sa už neviem dočkať kedy niečo vyskúšam :) Snáď sa mi jedlo podarí natoľko, aby som Vám ho
mohla odfotiť a zároveň Vám dať aj nejakú inšpiráciu ako ho použiť. Kupujete si ryžové papiere? Čím si ich zvyknete naplniť? :)



Posledná, opäť raz sladká maškrta, je táto proteínová tyčinka. Chcela som ju ochutnať a tak som si ju nakoniec aj kúpila. Poviem úprimne, vzhľadom na tú cenu mi teda neprišla nijak špeciálna a čakala som určite niečo lepšie. Konzistenciou bola úplne iná ako proteínové tyčinky aké som jedla doposiaľ, pretože
bola skôr taká ´žuvačková´. Druhýkrát by som si ju už určite nekúpila. Chutnali ste už túto tyčinku? Ako Vám chutila/nechutila? :)

11 komentárov:

  1. Bambus tyčinku jsem měla, ale v jiné příchuti. A moc mi chutnala, i když je pravda, že je sladší, než bych čekala.
    Mně naopak DeLuxky tuze chutnaly. Určitě si v budoucnu koupím i další příchutě. Jen mi vadí ta čoko poleva.
    Rýžový papír chci už dlouho vyzkoušet, ale zatím se nenaskytla příležitost. :-)
    Tyčinku od Kompavy jsem ještě neměla, ale takové žvýkačkové jsou i Quest barky, které mě osobně příliš neuchvátily. Ale sto lidí, sto chutí. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem tu Bambus tyčinku měla jednou a byla skvělá, škoda jen docela vyšší ceny:(
    Lindt čokoládky miluji už dlouho, hlavně jejich mléčná je delikátně jemná, tu určitě vyzkoušej, jestli mohu doporučit, jinak bohužel jsem žádnou proteinovou tyčinku neochutnala nikdy, protože je jejich cena vždycky min. 45,- a více a do jedné tyčinky je mi líto dát tolik peněz:( Ale třeba jenou...:-)
    A tyto krekry znám, ale nikdy jsem si je nekoupila (opět cena no:D) a ani rýžový papír jsem ještě neměla, ale ten bych zkusit chtěla. I když často různé rolky vypadají jak mišmaš v kondomu (promiň za to přiorvnání, ale vždycky mi to tak připadá:DDD)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty lněné krekry jsem měla a jsou opravdu skvělé! Naproti tomu 99% lindtka je asi opravdu jen něco pro labužníky, přijde mi totiž, že jen tak samotná na chuť se jíst vůbec nedá. Je opravdu velice hořká a proto si jí dávám úplně rozpustit do ovesné kaše a je to pak jako bych si do ní rozmíchala kakao :-) Takže v této podobě ano, ale jen tak jít a zobnout si? To v tomhle případě nedávám :-D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám nejradši hořké čokolády od Equitable, ale ty prodávají bohužel jen v zahraničí. Jinak všechny kvalitní hořké mi chutnají. Láká mě ta první tyčinka, určitě na ni kouknu v nějakém bio obchodě. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Samé dobré věci jíš! Ty se teda máš :3 Ty proteinovky od nutredu jsou výborné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty krekry a první tyčinka vypadají velmi lákavě. A zbytek též :) udělala jsi mi neskutečné chutě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bombus jsem měla espresso a maracuju a ještě na mě čeká jablko se skořicí. Musím říct, že mi ty oovocné příchutě nechutnaly. Ale taková lifebar je také velmi dobrá. =)
    Od rawfood jsem měla rawpizzu a byla opravdu výborná a dost sytá.
    A rýžový papír jsem také už zkusila, ale je to umění to zamotat, aby to drželo.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bombus jsem měla mango&maracuja myslím a ta mi moc chutnala, jak říkáš, sladší, ale i tak moc dobrá. Raději mám ale lifebar, nejvíc asi kokosovou nebo brazilskou :) A z tyčinek pak ještě miluji flapjacky od wholebake :)
    Kde prosím kupuješ ty lowcarb?
    A na ty krekry a všechno možný od lifefood koukám pokaždý co jsem ve zdravé výživě, příště už si prostě musím něco koupit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zas práve Lifebar ešte vôbec nemala, pritom to každý veľmi vychvaľuje :) A ani tie Flapjacky som ešte nejedla sa priznám, pritom vyzerajú fakt veľmi dobre :)
      Tie LowCarb ja kupujem u nás vo fitnesscentre, pretože ich predávajú za fakt dobrú cenu. Všade inde som ich videla drahšie. Určite by si ich našla vo fitnesscentrách poprípade na internete a určite aj v obchodoch ktoré predávajú fitness pomôcky, proteíny a podobne :)
      Tie krekry fakt odporúčam, pre mňa je to dokonca lepšia vec než všetky tieto proteínové tyčinky dokopy :) Skutočne si ich neviem vynachváliť :)

      Odstrániť
  9. Bombus, Deluxe i Lowacarb jsem měla, a každou z nich miluji. Jsem jak udělaná pro tyhle tyčinky :D. Nedám na ně dopustit! A Lindt ? To je topovka sama o sobě, včera jsem si koupila tu s 90% čokolády. No asi se do ní dnes pustím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tyčinku Bambus už jsem vyzkoušela, měla jsem myslím meruňku a oblizovala jsem se až za ušima :) A tu kakaovou jsem taky měla :) Lindtové čokolády jsou nejlepší! Já mám ráda 70% s kousky kakaových bobů, hezky to tam křupe :) A 90% mám taky zrovna doma :) 99% jsem viděla v obchodě, ale ještě jsem se neodvážila ji vyzkoušet :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť