pondelok, 23. februára 2015

ochutnávka RAW produktov


Ahojte! Dneska prinášam trošku odlišný článok než na aký ste zvyknutí :) V tomto článku sa s Vami podelím o fotografie zo soboty, kedy sa v predajni BIOSVET (ich FB stránku nájdete TU) konala ochutnávka Raw produktov. Tieto raw produkty sú čoraz rozšírenejšie a v súčasnosti nachádzame stále viac a viac produktov s týmto označením v predajniach so zdravou výživou. Ja som Vám už niekoľkokrát ospevovala tie moje obľúbené krekry, na ktoré nedám dopustiť. V sobotu som mala možnosť ochutnať aj iné výrobky, tentokrát však z ovocia :) Na fotkách uvidíte nielen raw rolky, ale takisto aj raw kornútky, ktoré sú plnené jablkovými plátkami či semienkami. Tieto produkty sú vyrobené čisto len z ovocia, ktoré bolo sušené pri nízkych teplotách, 
aby sa v ňom zachovalo čo najviac vitamínov. 




Príchute roliek sú rôzne, takže určite by si každý našiel to svoje :) Vyberať si môžete z príchutí ako zázvorová, jablková, višňová, či slivková, 
ale aj mnohé ďalšie. Rolky majú fakt vynikajúcu, dalo by sa povedať takú kyslastú chuť a hlavne nie sú presladené, čo mne osobne veľmi vyhovuje.  


Na tejto fotke môžete vidieť vlastne to, ako vyzerá samotná rolka/kornútok a takisto aj náplň, teda plátky jabĺčka.


Okrem roliek som mala možnosť ochutnať aj kornútky. Tieto kornútky sa nevyznačujú len praktickým a pekným obalom, ale sú aj chuťovo úplne vynikajúce! Podobne ako pri rolkách, aj pri kornútkoch si môžete vyberať hneď z niekoľkých variant. Jeden druh kornútku sa však výrazne odlišuje a práve ten mi chutil a zaujal ma najviac zo všetkých :) Bol to jablkový-chutney kornútok plnený chilli semienkami, ktoré okrem toho, že na konci príjemne štipkali boli aj namáčané v mede. Mali veľmi príjemnú a skutočne zaujímavú chuť, práve preto ma tento druh oslovil najviac :) Ostatné kornútky majú 
jablkovú, slivkovú a višňovú príchuť a sú plnené plátkami jabĺk.  


A tuto na fotke môžete vidieť ten slávny kornútok, ktorý mi chutil najviac :) 


Pevne verím, že som to tu takýmto typom článku aspoň trošku spestrila a rada by som vedela Váš názor na Raw výrobky. 
Kupujete si ich? Aké druhy výrobkov máte najradšej? 

11 komentárov:

  1. Bože to je nádhera! To asi v ČR neseženu, že? :(
    Kupuji tyčinky bombus a lifefood, to se ještě cenové dá..jinak jsou tyto pochoutky bohužel celkem drahé..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tyčinky Bombus sú super, tie mam veľmi rada aj ja :) Ja som tieto raw produkty z članku zatiaľ nevidela v žiadnej inej zdravej výžive a bio obchode len v tomto, ale myslim že v ČR ich asi mať nebudete, lebo pôvodom sú z Maďarska, ale možno sa mýlim. Tie kornútky sú trošku drahšie to je pravda, ale tie rolky povedzme ani nie :)

      Odstrániť
  2. Tedaaaa takový mňamky! Ten tvůj oblíbený kornoutek by mi určitě taky chutnal!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No jako vybrala bych si! Mňam:3
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto vypadá geniálně ♥ dala bych si višňovou rolku :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už dlouho na tyhle věcičky koukám ve zdravce, super recenze :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No teda, tohle je doslova ráj! Takovou hostinu ti opravdu závidím, to mě by oči přecházely:D Já mám tyto dobroty moc ráda, od tyčinek až po "raw" čokolády i jiné, u nás to vyrábí hlavně Lifefood, od které si právě moc ráda kupuji tyčinky a čokolády mají vůbec exytrémně dobré a extrémně zdravé, protože jsou to ty "živé čokolády". Tady bych si rozhodně vybrala a ne jednu věc :-)
    A jaké vyhrávají u tebe?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie čokolády nepoznám, respektíve, nejedla som ich ešte, ale verím tomu, že musia byť úžasné :) Ja z raw produktov mám najradšej jednozančne už spomínané krekry, ktoré si kupujem neustále a už som vyskúšala aj dosť druhov :) Sú úžasné, lebo aj pekne zasýtia a sú plné zdravých tukov. Na ne nedám dopustiť ani náhodou. Skôr dám prednosť im ako takýmto sladkým ak si už mám vybrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určitě je vyzkoušej, je to skvělá obměna klasických, jsou takové..no prostě odlišné, ale moc dobré a mají opravdu velmi mnoho druhů;) Já na ty krekry už také u nás koukala, ale ještě je nezkusila, ale zálusk na ně mám, až zase se mi podaří vydělat víc penízků:)) Ale ty sladké nejsou také vůbec špatné, také ještě kupuji takové jablečné tyčinky a kroužky, jsou výborné, ze sušeného ovoce a s oříšky, popř. s medem a jsou top! Zkus juknout i po nich, určitě by ti také zachutnaly a přitom nejsou přeslazené;)

      Odstrániť
    2. Jablkové krúžky mám rada aj ja! :) Kupujeme aj sušené jabĺčka a to je strašne dobré :) Na tie čokoládky sa určite pozriem, ďakujem za tip Lucka :)

      Odstrániť
  8. Všetky produkty vyzerajú zaujímavo, taktiež ma najviac zaujali tie kornútky, hneď by som ochutnala... :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť