nedeľa, 22. februára 2015


Po dlhom a náročnom týždni sa opäť ozývam s tradičným ranným príspevkom a raňajkami :) Tento týždeň mi pripadal ako celá večnosť, pretože po dvoch mesiacoch voľna bolo dosť ťažké ísť do školy a zvykať si na to ranné vstávanie a všetko okolo toho. Stačilo mi pár hodín v škole a pochopila som, že tento semester budem mať čo robiť a nebude toho málo. Jediné čo ma trošku utešuje je, že snáď ubehne tak rýchlo ako vždy. Kúpila som si dokonca aj prenosnú tašku na jedlo, pretože bez nej by som sa teraz už nezaobišla a tak miesto vecí do školy so sebou vláčim ešte aj 2kg jedla. Čo viac si môžem priať :D Nestíham ráno ani len odfotiť krabičky, pretože z domu odchádzam už o piatej, no väčšinou sa to jedlo aj tak opakuje. Na raňajky jedávam celý týždeň presne to, čo vidíte na fotke aj dneska, pretože toto sú moje úplne najobľúbenejšie raňajky :) Na obed si vždy balím mäsko s dusenou zeleninou a najčastejšia príloha je u mňa kuskus, ktorý je pripravený za pár minút. Pokiaľ sa mi chce a mám čas tak si uvarím ryžu či zemiaky a kúpila som si aj cestoviny, takže tie prídu na rad tento týždeň :) Okrem obeda mám so sebou stále aj olovrant a desiatu čo sa mení podľa toho na čo mám chuť :) Nesmiem zabudnúť aj na obľúbené Raw krekry, ktoré so sebou mám snáď úplne stále :D Tie som si veľmi obľúbila :) Ako je to u Vás? Tiež si krabičkujete jedlo do 
školy? Čo si beriete so sebou najčastejšie? :)

12 komentárov:

  1. Jééé Luci, konečně jsem si našla čas se podívat na nějaký tvůj článek:) a koukám, že ty toho času taky moc nemáš! Já mám naštěstí ale školu docela v pohodě, takže jediný den, kdy si beru oběd s sebou je čtvrtek a ostatní dny si buď zajdu do jídelny, nebo si vařím doma:) Už se moc těším, ža zas přidáš nějaký tvůj článek:) opravdu dlouho jsem žádný nečetla a teď jsem si uvědomila, jak jsem je vždy měla ráda:) že jsi mě ráno vždy uplně krásně naladila do nového dne s tvými optimistickými a milými příspěvky♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabiii, ty vždy tak potešíš tvojím komentárom :)) Bohužiaľ ja nemám čas blogy vôbec komentovať, ale vždy si články čítam najmä keď som v škole a spríjemňujem si tak čas pri čakaní na semináre. Okrem iného aj ten tvoj samozrejme, pretože ty si vždy dávaš záležať na spracovaní článku a o fotkách ani nehovorím :)

      Odstrániť
    2. Jéé Luci, to jsem ráda, že jsem tě potěšila:) Já právě taky vůbec nemám čas na tohle:( svoje nejoblíbenější blogy si přečtu, ale už taky tolik nekomentuju, i když vím, že to majitele blogu vždy potěší:) A ještě jsem se chtěla zeptat, jak jsi spokojená se svým tabletem?:) Máš Samsung že jo? Já si budu nějaký vybírat k narozeninám a jsem si skoro jistá, že budu chtít Samsung, ale raději se ještě různě poptám:)

      Odstrániť
    3. Ja som s ním veľmi, veľmi spokojná Gabi :)) Určite by som si ho na tvojom mieste vybrala. Ja už telefón častokrát ani neviem kde mám :D Pretože mám stále v ruke len tablet :) Je strašne praktický a mám tam vlastne všetky aplikácie čo aj v telefóne a tým že mám aj internet tak ho môžem využívať kedykoľvek a kdekoľvek. Nieje vôbec obrovský, takže ani nezaberá veľa miesta v taške :) Foťák by mohol mať aj lepší, ale zas má kopu iných predností :) Ja už bez neho nejdem vôbec nikam :)

      Odstrániť
    4. Tak moc děkuji:)) Asi jsem pro ten Samsung:) navíc mají i nejhezčí design..a na to já hodně dám:D

      Odstrániť
  2. Krabičky forever! :D Stejně jak ty, kuskus zachrání všechno ♥!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Haha, s tou školou máš pravdu, práca je to veľa a nenapadlo ťa niekedy sa chodiť treba niekam najesť a alebo ťa baví jesť stále dookola len to isté? S tou taškou na jedlo je vtipné ťa vidieť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S 15 minútovými prestávkami medzi seminármi a prednáškami nemám čas behať niekde do mesta sa najesť, tak samozrejme, že je pre mňa lepšie si nosiť jedlo so sebou než by som mala byť bez jedla. S tým, aby som sa niekam išla najesť fakt problém nemám, pretože sme to robili tak po minulé roky. To s tou taškou a ´vtipnosťou´ neviem ako myslíš, nechápem, čo je vtipné na tom, keď si niekto berie jedlo so sebou, ale tak zrejme pre každého je vtipné niečo iné :) A mňa by si s ňou určite nevidela, pretože mám kabelku dostatočne veľkú na to, aby mi do nej tá taška vošla ;)

      Odstrániť
  4. Strašně hezké fotky :) Do školy nosím krabičky taky, co v nich je mám někde na blogu.. :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam ! to je poriadna dávka ovsenej kaše ! :) najlepšia kombinácia je škorica + jablko/banán :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aké chlebíka to je ? A kde ho kupuješ? 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to celozrnný chlebík z Kauflandu ale majú ho napríklad aj v Jednote :) Keď budem robiť článok novinky aj nenovinky do kuchyne tak som ho odfotila a potom ho môžeš vidieť :)

      Odstrániť