utorok 24. februára 2015

today is my birthday ♥

Ahojtee :)) Dneska sa s Vami len tak v rýchlosti chcem podeliť o to, ako sa aj obyčajný deň ako utorok môže zmeniť na úplne perfektný :) Keďže mám dnes narodeniny, čakala som, že to bude deň ako ktorýkoľvek iný. Ráno sa zobudím tak ako vždy o 3:30 a potom takmer celý deň presedím v škole na seminároch, odkiaľ si pôjdem rovno zacvičiť.  Napriek tomu, že som síce vstávala tak skoro ako zvyčajne, bola som plná energie a od rána som mala strašne dobrú náladu :) K tej mi ešte dopomohla aj kamarátka, ktorá ma hneď ráno veľmi milo prekvapila a darovala mi sladký darček v podobe 88% čokolády :) Po jednom zo seminárov sme sa išli spolu naobedovať a zamierili sme do sushi reštaurácie, ktorá je známa ako jedna z najlepších. Dneska sme tam boli prvýkrát, ale chystali sme sa tam veru už pekne dlho, takže dneska sa naskytla dokonalá príležitosť. Z menu sme si objednali naše obľúbené sushi s maslovou philadelphiou, ktoré je jednoznačne pre mňa úplne najlepšie a určite ho každému odporúčam! Sushi bolo skutočne perfektné, poriadne sme sa napapali a po skvelom obede sme sa vybrali späť do školy. Teraz tu sedím nad knihami, pretože mám ešte na zajtra porobiť nejaké veci, píšem tento článok a neviem sa dočkať môjho večerného tréningu, na ktorý utekám o hodinku. Dneska cvičím s trénerom, takže sa teším dvojnásobne :) Presne toto sú veci, ktoré dokážu prispieť k tomu, aby bol môj deň hneď krajší. Sú to bežné veci, ktoré ma potešia omnoho viacej ako tie v hmotnej podobe a práve preto sa 
veľmi teším, že som dnešný deň strávila práve takýmto spôsobom :) 


Pevne verím, že ste prežili minimálne tak dobrý deň ako aj ja :)

27 komentárov:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám =) To je skvělé, že si měla dnes tak pozitivní den, snad se vydaří až do konce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :)) Práve som sa vrátila z cvičenia a lepší ani nemohol byť! Úplne dokonalý deň :) Napriek tomu, že sa ešte musím učiť mi to vôbec nevadí, lebo som plná energie aj na rozdávanie :)

      Odstrániť
  2. Jéé, Luci, úplně si vybavuji, jak tady podobný článek byl...sakra, to už je to rok? Hrozně to letí! :) No každopádně přeji všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí, úspěchů, lásky a radosti v životě, ať se daří v blogové sféře, osobní i fitness :) Doufám, že s blogem nikdy neskončíš a za rok se tu zase sejdeme u příjemného narozeninového článku :)
    Jinak koukám, že také asi nejsi na žádné velké party a oslavy, co? Ono je někdy úplně nejlepší prostě posedět s blízkým člověkem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za úprimné blahoželanie Anička :** Dúfam a pevne verím, že takto o rok tu pribudne niečo zas :) Dneska je utorok, takže som okrem školy nikde nebola, ale máš pravdu, že na oslavy moc nie som. Ja som sa dosť vyblázdnila keď som bola mladšia a teraz ma také party a podobne vôbec neláka. Ja mám práve radšej takéto posedenia s priateľmi a rodinou :) Aj kamarátky mi prídu gratulovať, takže to im niečo dobré prichystám určite a takisto aj rodina niekedy cez víkend takže ja si práve takéto chvíle užívam omnoho viacej, presne ako píšeš :)

      Odstrániť
  3. Krásné narozeniny ti přeji! :) Ať ti jde vše podle tvých představ, ať ti to pořád tak úžasně fotí, píše a sršíš štěstím, hodně lásky, zdraví a pohody :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luci, všechno nejlepší přeju!! :*
    A je to krásný, jak si toho umíš vážit a hezky si to užít!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páááni Luci, v kolik chodíš spát?:O Já vždy pořebuji svých 8 hodin, abych mohla správně fungovat po celý den! Jsi vážně skvělá a máš můj obdiv, že zůstáváš stále tak optimistická a nejsi jen samé stěžování si na to, jak musíš brzy vstávat apod.
    A přeji ti všechno nejlepší♥ Jsem moc ráda, že sis svůj narozeninový den užila:))) a přesně je to tak jak píšeš. I drobnosti a pro někoho všední věci, dokážou člověku zpříjemnit den:)) Přeju ti, abys byla nadále tak inspirativní pro všechny z nás! Mám tě moc ráda, i když se známe jen virtuálně!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi, veľmi pekne Gabii :** Si zlatá :))
      Ja chodím spať väčšinou okolo desiatej, ale zas ja čím menej spím tým som na tom lepšie :D Vtedy nie som takmer vôbec unavená :)
      A aj ked sa poznáme len takto virtuálne, mám pocit ako keby sme sa poznali osobne :) Určite by sme si veľmi dobre rozumeli :)

      Odstrániť
  6. Jeeej, tak prajem všetko najlepšie!!♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko najlepšie k narodeninám prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeej Luci, všetko najlepšie k narodeninám, hlavne veľa zdravia a sily, nech máš vždy chuť do cvičenia, rob vždy to čo ťa baví a prináša ti radosť a choď si za svojím cieľom! Dúfam, že budeš robiť príjemný deň i nám ostatným svojimi milými príspevkami a fantastickými fotkami. Želám veľa úspechov v škole a kopec lásky! Maj sa fajn!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem velmi pekne za krásne a úprimné blahoželanie Jarka :))

      Odstrániť
  9. Luci, dodatocne vsetko najlepšie! :) Ja som s tymi oslavami na tom tak isto, nepotrebujem ich, radšej to oslavim s rodinou a priatelmi v klude, nez na nejakych opijášoch ;) Inak ak sa mozem opytat, tak preco stavas kazde rano 3.30? to tak daleko cestujes do skoly, alebo? :) a inak mohla by si davat viac fotiek teba, lebo podla mna tvoja premena je uzasna, mas strasne super postavu :) Do premeny sa chystam aj ja a ty si mi velkou inpiraciou! a tvoje jedalnicky su uplne uzasne, zdrave, rozmanite a chutne :)

    Emilly

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne za tak pekne blahoželanie Emilly a tvoj komentár celkovo ma strašne potrešil :) Vstávam preto tak skoro, lebo o piatej odchadzam z domu autom do mesta a potom na vlak. Keďze sa potrebujem ráno poriadne naraňajkovať, tak na tie si dávam takú pol hodinku,aby som ich do seba nemusela narýchlo 'nahádzať' :) čo sa týka mojich fotiek, momentálne nemám veľmi potrebu sa nejak fotografovať, pretože už vie celkom dosť ludí o blogu a preto si potrebujem dvakrat premyslieť čo píšem a aké fotky pridám. Ale ma strašne teši, že sa ti moje jedlá páčia :) Si zlatá :)

      Odstrániť
  10. Tak přeji opožděně vše nejlepší!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Luci, vím, že už jsem Ti přála a teď dodatečně ještě jednou (opožděně) vše nejkrásnější! Ať se ti splní vše po čem toužíš (třeba ta cesta do Ameriky?:)) a ať jsi i nadále takové Sluníčko:*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ešte raz Luci :* Dúfam, že tá Amerika dobre dopadne :)

      Odstrániť
    2. Moc bych ti to přála! Už jsi vlastně podávala nějakou žádost či koukala na letecké společnosti apod.? Vlastně - to (kdyby vyšlo) by jsi letěla na vlastní pěst nebo v rámci studia tam na nějakou školu přímo? (Jestli nevadí, že se ptám:-)) Také jsem totiž jeden čas uvažovala o zahraničí^^

      Odstrániť
    3. Vôbec mi to nevadí Lucka :) Ja mám už prihlášku podanú od začiatku januára, momentálne si vyberám z ponúk na zamestnanie :) Je ich tam strašne veľa, už som mala aj zopár pohovorov napríklad na Floridu alebo Californie, ale vždy tam bolo nejaké proti. Tak skúšam ďalej :) Nejdem na vlastnú päsť, to by ma rodičia nepustili. Idem cez agentúru Alaska Travel na program Work and Travel, čiže 3 mesiace pracujem a potom cestujem :) Ja to beriem hlavne ako veľkú príležitosť, ktorá dúfam bude za to stáť :)

      Odstrániť
    4. Páni, tak to je skvělé, držím palce, ať se ti tedy povede co nejdříve vybrat co nejlépe ;) Alasku znám, jinak na jak dlouho to tam potom celkem je? Když 3 měsíce pracuješ a potom? 3 měsíce cestuješ? Nebo to záleží na tobě, jak dlouho tam pak budeš? Myslím, že to bude rozhodně obrovská příležitost a hlavně spoustu nových možností a zkušenosti;)

      Odstrániť
    5. potom máš pár týždňv na cestovanie, lebo musíš prísť domov pokiaľ začne semester :) Väčšina zamestnávateľov chce aby sa pracovalo približne do 9.9., čo znamená potom taký týždeň alebo dva na cestovanie. Ale my s kamarátkou chceme ísť hlavne do miest na západnom pobreží, takže neplánujeme pobehať celú Ameriku, len tie naše vysnívané miesta a snáď si donesiem domov nejaké peniažky, aj keď o tom trošku pochybujem ale hádam aspoň niečo hej :)

      Odstrániť
    6. Tak to jó, to je parádní, určitě si i vyděláte, ale zas na druhou stranu, za takto vydělané penízky by byla škoda si to tam pořádně neužít, zkusit vše nové, tak i kdyby jste to tam utratili, věřím, že toho nebudete ani trochu litovat, koneckonců by to byla i za to krásná odměna, moc vám držím palce, úplně si dovedu představit, jak velký splněný sen by to byl a moc vám to přeji! (Něco mi říká, že vám to stejně vyjde, protože když si jde člověk za sny, dosáhne jich:*)

      Odstrániť