štvrtok, 5. februára 2015

wake up & be happy



Krásne dobré ráno prajem! Dneska asi prekvapím a začnem deň týmto ranným príspevkom raňajok, pretože ráno som pekne všetko stíhala, nielen si pekne v kľude uvariť bez zbytočného ponáhľania sa, ale aj naservírovať a odfotiť :) Na fotkách môžete vidieť jablkovú ovsenú kašu posypanú jablčnou vlákninou, škoricou a ozdobenú jabĺčkom. Jablková ovsená kaša je jedna z mojich najobľúbenejších variant a tak asi väčšinou si robím na raňajky práve tú. Aby nechýbala aj tá slaná časť, tak som si urobila ešte aj vajíčko v chlebíku, pretože na tento spôsob ho zbožňujem! Ešte za tepla si ho zvyknem natrieť nejakou nátierkou a je to skutočne vynikajúce. Takéto pestré raňajky mám veľmi rada :) Aby som Vám prezradila aj niečo nové, tak napríklad v pondelok som bola prvýkrát s kamarátkou vyskúšať niečo nové a to konkrétne kalanetiku. Veľmi sa mi tam páčilo a bol to trošku rozdiel oproti posilňovaniu, pretože cvičiť s váhou vlastného tela je pre mňa skutočne výzvou. Som zvyknutá na cvičenie len s činkami a potom pri cvičeniach napríklad s takým trx ledva lapám po dychu. Práve preto niečo takéto ako spestrenie padne vhod a určite pôjdem aj nabudúce :) A čo vy? Vyskúšali ste už v tomto roku niečo nové? Nejaký 
nový druh cvičenia či aktivity? :) 


Prajem Vám krásny zvyšok dňa! 

17 komentárov:

  1. Jééé to vypadá nádherně :)) Ovesné kaše miluju a skořicovou s jablky nejvíc! Za malou chvíli jdu na ní :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že si si poriadnr pochutnala na raňajkách :)

      Odstrániť
  2. Ovesné jsou základ mé snídaně, dokud to teda jde. Někdy ráno prostě nestíhám, tak si nadělám dopředu nepečené proteinové tyčinky, které snídám i svačím. Když ale čas je, tak ta vůně skořice a jablek...potom pořádné kafe. Lahoda.

    Super článek, to vejce v chlebu jsem ještě nezkoušel, tak díky za tip :)

    http://strongleviathan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som obdivovala tvoju ovsenú placku! tú budem musieť vyskúšať :) To vajíčko v chlebįku uplne zbožňujem, určite to vyskúšaj! :)

      Odstrániť
  3. Ty tvoje fotky jsou prostě úžasné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju tvoje fotky jídla, jsou taaak krásný, máš to hrozně hezky udělaný. :) Já se zamilovala do cvičení s činkama. A taky se mi poprvé podařilo se asi díky tomu hnout z místa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa velmi tešim a gratulujem Ti :)) Ani sa ti inak nečudujem, k cvičeniu s činkami sa dá vypestovať veľmi dobrý 'vzťah' :) U mňa to tak bolo a aj je takže držim palce nech ti to ide :)

      Odstrániť
  5. Luci, nepřestáváš mě udivovat, jak krásně focené to máš, vypadá to fantasticky, mohla by jsi klidně fotit do nějakého magazínu nebo gastronomického časopisu;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Luci :** To by sa mi veru celkom páčilo :))

      Odstrániť
    2. Však neříkej dvakrát, až tvoje umění a kouzlo odhalí někdo z tohoto oboru, určitě by jsi se uchytila! ;) Nejen že si vše sama připravíš, ale ještě krásněji zdokumentuješ:-)

      Odstrániť
  6. Kaše vypadá opět jak jinak než překrásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Normálne ovsenú kašu by som si nikdy nedala, ale Ty si to jedlo tak nastajlovala, že mám chuť. ;-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam mňam, takú ovsenú kašu s jabĺčkom a škoricou milujem ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ako si robíš prosím ťa tú jablkovú ovsenú? :) vyzerá luxusne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Do hrnca si nasypem jemné ovsené vločky, zalejem vodou od oka a varím do zhustnutia. Potom primiešam rozšľahané vajíčko\bielok a nastrúhané jablko a poriadne zamiešam. Potom ešte chviľku varim a hotovo! Nakoniec som si to len posypala jablčnou vlákninou a škoricou :)

      Odstrániť
  10. Jako vždy to máš nádherně nachystaný a vyfocený Luci:))

    OdpovedaťOdstrániť