utorok 17. marca 2015

ako som vyhrala a čo som vyhrala s #mojejedlo

Dnešný článok bude troška odlišný, pretože Vám v ňom ukážem, aký balík plný dobrôt som pred pár dňami vyhrala :) V tomto článku som sa s Vami nepodelila len o recept na brownies, ale som Vám v ňom zároveň spomenula aj to, že som na narodeniny dostala vynikajúcu kuchársku knihu od Pyca. Pyco na svojom Instagrame organizuje súťaž, do ktorej sa majú možnosť zapojiť všetci, čo radi varia a neváhajú vyskúšať práve jeho recepty. Jediné čo musíte urobiť je, že ak upečiete/uvaríte niečo z jeho knihy Moje jedlo alebo Moje jedlo 2, tak sa o výsledok musíte podeliť aj s ostatnými. Je to veľmi jednoduché: jedlo uvaríte, odfotíte,  postnete na našom obľúbenom Instagrame, použijete hashtag #mojejedlo alebo #mojejedlo2 a on si to určite všimne :). Zároveň musíte Pycovi poslať na jeho e-mail fotografiu Vášho jedla, on zozbiera vždy približne 5 výtvorov, urobí z nich koláž a vyberie jedného víťaza. Ja som takýmto spôsobom postupovala keď som piekla to perfektné brownies a ani som netušila, že by mohol vybrať práve mňa. Vlastne som sa to dozvedela prostrednístvom ask.fm od jednej zlatej čitateľky, ktorá mi to tam s nadšením napísala a ja som sa nesmierne potešila a hneď utekala pozrieť Instagram, či je to skutočne pravda. A veru bola :) Výhrou bol balíček výrobkov značky Alnatura, ktoré dostanete kúpiť v drogériách DM a ja som si svoj víťazný balíček bola vyzdvihnúť v sobotu. Čo som si v ňom našla môžete vidieť dole na fotke a už sa teším ako tie dobroty vyskúšam :) Vidíte, že pečenie a varenie, ktoré Vám robí takú radosť Vám môže priniesť aj takéto milé prekvapenie. Ja kuchársku knihu Moje jedlo 2 od Pyca odporúčam skutočne každému, pretože tá kniha je plná úžasných nápadov, originálnych a jednoduchých receptov a o krásnych profesionálnych fotografiách ani nehovorím. Ak ste nad ňou 
uvažovali alebo uvažujete, určite choďte do toho :) 

2 komentáre:

  1. :OOO Lucinko, moc gratuluji k VÍC než zasloužené výhře, je vidět, že tvoje jídlo je prostě bomba, ta výhra je naprsto úžasná, já Alnaturu miluju, má spoustuuuu zajímavého sortientu a kvalitního, i když pravda dražšího:( Takže ji kupuji jen občas, ale o to víc si pak jídlo Alnatura vychutnávám, tohle vypadá skvěle, Grissini jsem měla a jsou výborné, akorát jinou značku a agávový sirup je úplná lahůdka plná zdraví;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také gratuluji, Luci! :) Jestli si někdo takovou výhru zaslouží, pak jsi to Ty! Alnatura má skvělé produkty, hlavně od nich tedy miluji různé pomazánky. Nedávno jsem zkusila lilkovou a zmizela hned po otevření :D

    OdpovedaťOdstrániť