nedeľa 15. marca 2015


Dobré ráno prajem! Ako ste sa vyspali? :) Po týždni plnom skorého ranného vstávania som sa konečne aspoň trošku vyspala, no nepotešilo ma, že som sa prebudila do takého pochmúrneho dňa. Ani to mi však nezabránilo v tom, aby som si nasadila slúchadlá a vybrala sa na ranný beh :) Keďže ma dneska čaká celodenné učenie, tak mi padol strašne dobre, pretože keď idem ráno čo i len na chvíľku behať, tak som potom celý deň svieža ako rybička :) To by sa mi hodilo najmä v pondelok, kedy mám od siedmej rána 4 prednášky za sebou, čo je pre mňa horšie, než by som mala mať semináre od rána do večera. Nedeľa je deň, kedy si viem naplno vychutnaťraňajky bez zbytočného ponáhlania sa a tak som si pripravila bohaté raňajky, počas ktorých som sledovala moje obeľúbené youtube kanály :) To je taká moja ranná rutina, že keď nastane čas raňajok, prvé čo urobím je, že si zapnem youtube a sledujem kto čo nové pridal. Rozmýšľala som aj nad článkom o mojich obľúbených youtube kanáloch, tak sa doň pustím hneď ako budem mať trošku času. Sledujete aj vy 
nejaké youtube kanály alebo dávate prednosť radšej blogom? :) 


Na raňajky som si pripravila chlebík natretý hummusom (ktorý je skutočne vynikajúci!) a zeleninovou oblohou. Sladkú časť raňajok tvorila ako inak ovsená kaša s jabĺčkom a využila som aj misky, ktoré som dostala na narodeniny od kamarátok, ktorým som sa hrozne potešila :) Do jednej som si naliala kašu, ktorá mi vystala a do druhej biely jogurt Hollandia, ktorý som si potom zamiešala do kaše :) Ovsené kaše si robím prevažne stále tie isté, lebo tieto 
kombinácie mám úplne najradšej. Čo ste dneska raňajkovali vy? :)


Do sýtosti som sa napapala a teraz si už len vychutnám rannú kávičku a môžem sa vrhnúť na učenie. Na obed sa chystáme robiť so sestrou sushii, ktorým si aspoň spríjemníme náš študijný deň :) Na záver by som Vás chcela poprosiť, ak by ste chceli a máte môj blog radi, či by ste ma nepodporili Like-om v súťaži Bloger roka, ktorá na SR prebieha po prvýkrát :) Hlasovať môžete TU a za každý jeden hlas Vám budem vďačná! Prajem Vám krásnu 
nedeľu ♥

12 komentárov:

  1. Opět nádherná snídaně =) najala bych si tě, aby si mi je dělala. U nás táta s mamkou snídají pokaždé vajíčka a k mým zdravým snídaním nemají pochipení. Táta ovesné vločky nazývá zrní pro králíky =D Já měla dneska mugcake s chia semínky, tvarohem a máslíčkem a k tomu čestvou šťávu z mkrve a jablíčka. Samozřejmě jsem tě podpořila v soutěži a budu držet palce, a taktéž blahopřeji do cestě do Kalifornie. Přeji krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj vajíčka sú super! :) Ja ich napríklad jedávam stále vtedy ked idem do školy už ráno o piatej, lebo ma strašne dobre zasýtia, takže ked viem, že budem mať dlhší čas medzi jedlami, tak hned volím vajíčka :) Musíš im skusiť urobiť takú dobrú kašu, potom určite neodolajú ;) Tvoje raňajky boli určite straašne dobré! Hneď by som si ich dala :)
      Ďakujem krásne za hlas a snáď sa leto vydarí. Aj tebe krásny zvyšok dňa prajem :)

      Odstrániť
  2. Aj ja som dnes mala na raňajky ovsenú kašu :) Dala som do nej strašne veľa ovocia, mango, maliny, kokos, čučoriedky, banan, jahody a nesmeli chýbať ani orechy a kúsok čokolády :) To, že ťa v blogerke roka podporím je jasná vec, síce ťa sledujem ešte len krátko, ale už teraz patríš k mojim top blogerkám :) A čo sa týka YT kanalov, radšej sledujem tie než blogy, lebo ma viac bavia a viac pri nich vypnem a najmä ako ty sa pri nich najem :) Blogy už takmer ani nesledujem, už ich sledujem len pár a to tých najkvalitnejších, ostatné som vypustila, ale YT vedie :)
    Inak ty teraz študuješ posledný rok? či ešte dva? ako si na tom so školou aktuálne? Ja tento rok končím (dúfam) a nič nestíham, ani skúšky ani diplomovku, ani robotu :D
    Paaaaaa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, si zlatá! :)
      Tak by si mi mohla dať aj pár tipov na tvoje obľúbené YT kanály ;)
      Ja som v 4. ročníku, takže ešte rok mi chýba, no tiež tento semester absolútne nič nestíham. Mám toho hrozne veľa na učenie aj počas semestra, takže u mňa také že učenie len na skúšky nehrozí :/ Okrem toho mám z celého týždňa prakticky voľnú len nedeľu, kedy sa vlastne tiež učím. O tom, že by som mala začať s diplomovkou, keďže celé leto nebudem doma ani nehvorím. Proste celé zle :D
      Držím ti veľmi palce, je to náročné obdobie, to ti nezávidím teraz,lebo vlastne vy máte už aj skúšky o chvíľku, ale pevne verím, že ty to určite zvládneš :)

      Odstrániť
  3. Mňam, ta kaše vypadá skvěle! A ta jablečná vláknina chutná jako jablko nebo je bez chuti? Vždycky mě to zajímalo :D
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uff, neviem popísať tú chuť, ale nieje bez chuti :D chutí veľmi dobre, je to vlastne jablko so šupkou, takže to bude chuť jablka :D ja ju mám veľmi rada :)

      Odstrániť
  4. To tvoje papanie vzdy vyzera tak skvelo,preto sem vzdy rada pridem na tvoj blog a preto som ti dala aj hlas na bloggerku :) .Nejde mi proste do hlavy,ze take same dobroty jes a pritom tie porcie su dost velke a mas taku super postavu, klobuk dole :). A chcela som sa opytat ci neplanujes niekdy dat na blog take tyzdenne stravovanie nemusi byt konkretne tvoje ale tak priblizne hoci co by si aj ty odporucala :) Sice nikdy nevies kto to ako okomentuje,ale mna by to dost zaujimalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Si veľmi zlatá a vážim si to :))
      No, super postavu :D Zas tým by som to nenazývala, lebo sa za posledné mesiace dosť zmenila, no každopádne som spokojnejšia. Nad niečím takým teda pouvažujem, niečo vo všeobecnosti by som mohla vyskúšať dať dokopy :) Popremýšľam určite nad tým, lebo nápady na články mi prídu vhod, takže ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Začínám si navykat na sledování videí, doslova to poslední dobou žeru..takže ano, článek prosím! :) :D

    OdpovedaťOdstrániť