štvrtok, 19. marca 2015

favourite youtube channels I.

Radi sledujete Youtube kanály? Máte svoje obľúbené? :) Nepýtam sa to len tak, ale preto, že dnešný článok bude vlastne o mojich obľúbených Youtube kanáloch, o ktoré sa s Vami podelím. Už dlhšiu dobu ma sledovanie videí baví viac než sledovanie blogov a tak sa stalo už mojím zvykom, že neodmysliteľnou súčasťou mojich raňajok je aj sledovanie videí. Vždy sa veľmi teším na to, kto čo nové pridal a tak som si pomyslela, že by som mohla z času na čas okrem Instagramových článkov prispieť aj takýmito. Možno si sledovanie videí zamilujete podobne ako aj ja. Odoberám celkom veľa youtube kanálov, ale aby som Vás nimi nezahltila hneď naraz, tak budem pridávať moje tipy postupne :) Skutočne obdivujem to spracovanie videí, ktoré vyzerajú fakt profesionálne a vôbec si nedokážem predstaviť ako môže také natáčanie videa prebiehať. Určite za tým stojí kopec námahy, času a trpezlivosti. V dnešnej prvej časti Vám ukážem tri slečny, pričom prvá Eva na mňa pôsobí ako veselé a hlavne uletené dievča a vždy má tie videá spracované skutočne kvalitne :) Druhá v poradí Niomi ma zaujala najmä prejavom, pretože pôsobí veľmi sympaticky a v porovnaní s Evou je to úplný opak , pretože na mňa pôsobí tak kludne a ticho :). Čo sa týka Cambrie, tak jej videá ma zaujali takisto najmä spracovaním a tým, že sa vo väčšine venuje buď jedlám či cvičeniu, takže zatiaľ sa mi nestalo, že by ma niektoré z nich nebavilo. Pokiaľ budete mať čas, určite sa na ne pozrite a dajte mi vedieť ako sa Vám páčia/nepáčia :)




Poznáte tieto YouTube kanály? Ktoré sledujete a odoberáte vy? 

8 komentárov:

  1. Cambriu sleduji už hodně, hodně dlouho. Je to jedna z mých topek. Bohužel mě nějak nebaví sledovat DIY nebo ty "morning routine" :D..jsem spíše na ty fitness kanály :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom tak isto :) Napríklad aj u prvých dvoch youtuberiek sledujem tie videá o jedlách a fitness, popríapde ešte tie routine ma bavia tiež :) Ale to čo si kúpili tak to nie. Hlavne sa mi ľúbia prejavom, spracovaním a tak dobre sa ich počúva, že si pri tom trošku aspoň zlepšujem aj angličtinu :)

      Odstrániť
  2. Sleduju všechny 3 a nejvic mam rada Cambriu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny tři sleduju a mám je hrozně ráda! :) Hlavně Niomi je taková strašně zlaťučká :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já sleduji Niomi a Evu a obě jsou moc skvělé! U Evi se strašně směju. Chvílemi mi připomíná mě samotnou :DD Kdo je ale nejlepší (nebo jí sleduji nejvíc), to je asi Aspyn, určitě doporučuji :) hlavně poslední dobou dává videa dost často!
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ju sledujem tiež :)) A ty si kukni určite aj Cambriu, tá by sa ti mohla lubiť :)

      Odstrániť
  5. Všetky tri odoberám,sú úžasné, ale najviac ma oslovila Eva :)

    vikibatalik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Poznám a sledujem asi všetky 3 no Eva je asi top (vďaka jej zmyslu pre humor :D) Okrem nich však musím povedať že u mňa vedie Zoella, Bethany Mota, Meredith Foster a pár ďalších 💓

    OdpovedaťOdstrániť