nedeľa, 1. marca 2015

food diary


Celozrnný chlebík s vajíčkom a mrkvou
1/2 balíka mandlí
Tilapia s varenými zemiakmi a ranná ovsená kaša 



Kuracie mäso s fazuľkami a kuskusom
Pokus o domáce celozrnné pečivo 
Losos so zemiakovým pyré a zeleninovou oblohou

Pstruh s ryžou a dusenou kapustou 
Jablková ovsená kaša s banánom, vlašskými orieškami a škoricou s Hollandia jogurtom
Kuracie mäso s ryžou a zeleninou
Kuracie mäso so zeleninou a zemiakovým pyré 
Ovsené ´palacinky´ s jogurtom, kokosom a orieškami 
Kuracie mäso s basmati ryžou 
Omeleta so šunkou a krabími tyčinkami
Bravčové mäso, varené zemiaky a zeleninový šalát s vajíčkom
Kuracie mäso so zelenými fazuľkami a ryžou

... a na záver výsledok môjho dnešného vypekania! K narodeninám som dostala úžasný darček, ktorým je kniha receptov Moje jedlo 2 od Pyca. Je úžasná s množstvom jednoduchých receptov a tak som sa do jedného z nich dneska pustila. Upiekla som to najlepšie a najčokládovejšie brownies aké som kedy jedla! Neskutočná dobrota a recept si určite nenechám pre seba a čoskoro ho pridám :) Veľmi dúfam, že ho potom vyskúšate, lebo hoci nejde o zdravú maškrtu, prišli by ste o veľa ak by ste si tento dezert neupiekli :) Už sa veľmi teším ako vyskúšam postupne ďalšie jedlá z jeho fakt vydarenej knihy. Po 
prezretí tejto kuchárskej knihy som zostala skutočne milo prekvapená a určite Vám ju odporúčam :) 


Krásny zvyšok večera Vám prajem! 

11 komentárov:

  1. Mmm, tu nedělní dobrotu bych si dala, opět zas a znovu, trapně, ale musím to napsat, prostě fotky absolutně bezchybné! Opravdu jako z prestižního magazínu, nádhera, mě by bylo líto to pak i sníst, takhle krásně naservírované:D^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krása! Ty prostě jíš ukázkově, z tebe by si měl vzít každý příklad :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mmm...noo samé mňamky a to brownies si určitě upeču! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaach, všetko vyzerá tak úžasne!! Na Tvojom blogu sa jednoducho vždy inšpirujem a samozrejme aj vyhladnem... :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo ani bych nevěděla, co si dřív vybrat :D a to pečivo domácí vypadá krásně <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pstruh s rýží a dušenou kapustou, zvláštní kombinace :-) Jinak samé dobroty.
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéé, já Tě chci domů jako kuchařku :D Všechno to vypadá naprosto úžasně :) A ty brownies musím zkusit!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jak někdo může říct, že jíš pořád to stejné?:D Takové pestré jídelníčky! a jak se domácí pečivo povedlo?:) taky se na něj chystím, ale mám celkem obavy.. jednou jsem to už zkoušelo a bylo to takové.. tvrdé:D ne moc dobré
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve preto som to nazvala, že pokus :D lebo dopadla som zrejme podobne ako ty :D Tiež to bolo tvrdé. Ako nebolo to zlé, ale radšej si asi kúpim v obchode :D

      Odstrániť
  9. Vařit mě sice baví, ale kdybys mi doma vařila, nezlobila bych se :D Tvoje jídlo vypadá krásně a navíc je zdravé a určitě dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť