pondelok 30. marca 2015

food diary

Ahojte! Dneska som si pre Vás prichystala také menšie Food diary jedál, ktoré sa mi objavili na tanieri za posledné dni/týždne . 
Bohužiaľ, väčšinou nejedávam doma, ale si jedlá krabičkujem a tak aspoň cez víkendy stihnem čo to pofotiť nech môžem s tou troškou prispieť :)  


Ak ide o raňajky, tak momentálne moje úplne najobľúbenejšie sú tie, ktoré sa u mňa objavujú aj najčastejšie a to sú vlastne 
vajíčka zapekané v chlebíku a k tomu zeleninová obloha. Tieto raňajky mám fakt najradšej a mám pocit, že sa ich neprejem asi nikdy :)


Overnight oats sú jednoduché a rýchle. Ideálna desiata/olovrant na cesty, ktoré si môžete vziať kamkoľvek a príprava nezaberie ani 3 minúty :) Jednoducho vrstvíte a tieto moje vyzerali nasledovne: strúhané jabĺčko, jogurt, chia semienka, ovsené vločky a znova. Celé som si to zaliala ešte troškou kefíru
do ktorého som si pre dosladenie pridala 1čl vanilkového proteínu. Uložíte na noc do chladničky a hotovo :)


Cez víkendy si vždy so sestrou urobíme taký sushi deň, čo padne väčšinou na nedeľu a tak aj na obed aj večeru si dávame naše milované sushi so sójovou omáčkou (ja s Tamari, ktorú určite odporúčam vyskúšať) a zázvorom, ktorý som kúpila v Lidl a predávajú ho tam ešte z čias Ázijského týždňa. Tento zázvor síce nie je taký ako ho podávajú v sushi reštauráciách, pretože tento je silnejší, no i napriek tomu mi strašne chutí a k sushi sa dokonale hodí :) Naše najobľúbenejšie náplne do domáceho sushi sú nepravý losos a tuniak buď v olivovom oleji alebo v paradajkovej omáčke, pretože sú také mastnejšie a v kombinácii s ryžou je to strašne dobré. My veľmi obľubujeme aj slano-sladké kombinácie v jedlách a tak si nikdy neodpustíme ani sushi s mangom, ktoré 
nás v tomto prípade vedie :)


Toto je veľmi dobrá sladká pochúťka, ktorú som si pripravila keď mi prišli gratulovať kamarátky. 
Na špajdlu som ponapichovala ovocie (jablko, kiwi a mango), ktoré som poliala 82% čokoládou
ktorú som si rozpustila vo vodnom kúpeli.


Deň sv. Patrika sa nesie v znamení zelenej a ja som si doma urobila takéto zelené palacinky
ktoré som si naplnila domácim džemom :)


Konečne som vyskúšala aj ryžový papier a len tak narýchlo vytvorila tieto jarné závitky. Bol to môj prvý pokus kedy som ich chcela len vyskúšať a tak som si ich naplnila len zeleninou, ktorú som si poliala jogurtovým dresssingom. Chystám sa však aj na niečo ´krajšie´, pretože v knihe receptov od Pyca, ktorú som dostala k narodeninám je aj recept a tak sa doň určite pustím, aby som sa oň zároveň mohla podeliť aj s Vami :) A hoci aj tieto moje boli urobené len 
tak rýchlo a jednoducho, napriek tomu mi strašne chutili :)


Snáď sa Vám dnešné Food diary páčilo a prajem Vám krásny začiatok týždňa! :)

9 komentárov:

  1. samé dobrotky !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmm sushi by som si dala.. naposledy som ho robila na silvestra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj, len sa spýtam, teba calvo sponzoruje, že ho stále tak propaguješ? inak najlepšie sú asi tie palacinky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Ak myslíš sponzorovaním to, že mi na začiatku decembra poslali konzervy tuniaka, z ktorých som vlastne polovicu venovala do Giveaway (čo som vlastne vôbec robiť nemusela) a odoslala to do Českej republiky na vlastné náklady a nebola to malá suma, tak hej. Ako však vidíš odvtedy už prešlo niekoľko mesiacov a my domov naďalej kupujeme len tuniakov Calvo, pretože mi chutia najviac spomedzi všetkých, ktoré som jedla.

      Za palacinky samozrejme ďakujem!

      Odstrániť
    2. Jej Luci, tvá odpověď mě rozesmála! :D čím jsou ty palačinky obarvené? :-o a sushi vypadá božsky! nenapadlo by mě dát tam mango, zajímavé...znám jen s avokádem :o)

      Odstrániť
    3. neviem presne v čom bola taká vtipná tá odpoveď :D
      S mangom ho určite vyskúšaj, je to fakt brutálne dobré :) Nám to veľmi chutí. A ešte v kombinácii potom s wasabi a sójovou, no mňam!
      Do palacinkového cesta som nasypala taký zelený farbený prášok, takže tým. Mali sme aj kvapky, ale tie farbili (alebo skôr nefarbili) strašne slabúčko, takže šťastie že sme vyhrabali ešte aj prášok, lebo inak by ani marcipán na torte nebol pekný zelený :)

      Odstrániť
  4. Mňam, to sushi! Teď jsem na něj dostala neuvěřitelnou chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam :) tie raňajky vyzerajú nádherne. Ja si tiež zbožňujem vajíčko v chlebíku je to top kombinácia :)


    OdpovedaťOdstrániť