streda, 11. marca 2015


Krásne dobré ráno prajem :) Veľmi sa teším, že ešte pred odchodom do školy stíham pridať ranný príspevok. Vlastne, dneska ráno som toho postíhala viacej, pretože hneď ako som sa zobudila a umyla sa, o pol šiestej som si išla zabehať von :) Bolo to po druhýkrát po viac než polroku nebehania a je to teda vidieť na kondičke. Trošku mi je ľúto, že som to behanie tak zanedbala, no do leta by som sa chcela zúčastniť nejakého väčšieho behu, tak snáď ak si ten čas a kondíciu trošku vylepším, tak sa mi to podarí :) Teraz je už od rána krásne počasie a tak ma to doslova láka von. Navyše dneska som v škole až do večera a tento ranný beh ma stále nabije veľkou energiou, že som potom v škole svieža a nezaspávam. Už som aj zabudla po tak dlhom čase, že aký to je úžasný pocit behať so slúchadlami v ušiach a vychutnávať si to ticho a čerstvý vzduch. Podlahli ste už aj vy tomuto krásnemu jarnému počasiu a chodíte si 
zašportovať aj von? :)


Po rannom behu, ktorý trval asi 50 minút som si pripravila takéto raňajky v podobe ovsenej kaše s mrkvičkou (tú som nemala už ani nepamätám)
ktorú som si posypala škoricou a jablčnou vlákninou. Keďže chlebík s vajíčkom na tento spôsob milujem, nesmel chýbať samozrejme ani ten. 
Čo ste dneska mali na raňajky vy? :)


Prajem Vám krásny a slnečný deň! ♥

8 komentárov:

  1. Jé, já taky zrovna snídám kašičku s nastrouhanou mrkví a skořicí, je to neskutečná dobrota :) A máš to zase tak hezky nachystané, že se za svoje "hezké" fotky stydím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vždycky se na tvé fotky těším, jsou pokaždé překrásné! Měj krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to moc chutně :) Už se těším, až i já poprvé tento rok vyběhnu a rovnou v nových botkách :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tvoje fotky, krásný! :) Někdy by mě zajímal, jak vypadá tvůj celodenní jídelníček, snad nejsem moc zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie si :) ale také sem neplánujem pridávať :)

      Odstrániť
  5. Vyfoť zase postavičku, jaké jsou rozdíly a tak :) snídaně máš božské..já nemám tu trpělivost to zdobit, během přípravy půlku sním :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ráda Tvé snídaně. Sama ale někdy mám co dělat, abych snědla kaši, ale je to určitě o množství. KOlik máš asi gr vloček do kaše, a jak velký je asi chlebík? Třeba bych to tak taky mohla zvládat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto kašu som robila myslím zo 60gr vločiek ak si dobre spomínam a 1 takýto chlebík má cca. 70gr asi. Ale kaše si robím stále z iného množstva a niekedy ich na raňajky ani nemám, lebo som po kaši veľmi rýchlo hladná, takže je to vždy tak rôzne :) Hlavne papaj toľko, koľko chceš a aby si bola ty spokojná :)

      Odstrániť