pondelok 23. marca 2015

novinky aj (ne)novinky do kuchyne III.

Pohánkové placky RawFood

Toto bude špeciálne vydanie plné mojich obľúbených krekrov, z ktorých som v poslednej dobe ochutnala už viacero druhov a odskúšala pomaly všetky. Začnem s týmito pohánkovými plackami, ktoré som sa rozhodla vyskúšať napriek tomu, že pohánku nemám veľmi rada. Tieto placky ma však trošku sklamali a nechutili mi tak ako krekry z ľanových či tekvicových semienok a navyše sa dosť ´drobili´, čo je trošku nepraktické pokiaľ ich chcete jesť
narýchlo niekde v škole a podobne. Ani chuťovo ma až tak nezaujali, takže tento druh som si kúpila prvý, no zároveň aj poslednýkrát.




Celozrnný chlieb zn. Mestemacher
Tieto chlebíky sa u nás doma vyskytujú stále častejšie a častejšie, pretože mi strašne zachutili a napriek tomu, že predtým som ich stále ofrflala, teraz je to práve naopak. Jedávam ich takmer denne. Ako ste si asi mohli všimnúť, najradšej ich mám na raňajky so zapečeným vajíčkom, čo je vlastne moje najobľúbenejšie jedlo momentálne :) Táto slaná varianta raňajok už dobehla aj moje predtým nenahraditeľné ovsené kaše, pretože takéto slané raňajky mi už chutia omnoho viac a stále sa na ne teším :) Možno niektorým by ´konzistencia´ chlebíka mohla prekážať, u mňa to tak rozhodne nieje a keď si ich trošku
opečiete na panvici na kokosovom oleji sú fakt skvelé! 


Ľanové chlebíčky s pažítkou RawFood
Opäť ďalšie krekry, no tentokrát moje najobľúbenejšie! 
Toto je môj obľúbený druh a nedám na ne dopustiť.
Zo všetkých druhov mi najviac chutili práve tieto, takže všetkými desiatimi ich rozhodne odporúčam! :) 



Žitné vretená zn. Country Life
Cestoviny až tak často nejedávam, pretože vždy zabudnem na to, že nejaké doma mám, lebo prvé po čom automaticky v rýchlosti siaham je ryža, zemiaky alebo kuskus. Kúpila som si však tieto žitné vretená a sú fak veľmi dobré! Dokonca nielen čo sa chuti týka, ale takisto aj veľkým balením, za ktoré zaplatíte
len okolo 1,10€, čo je naozaj super cena. Môžete si ich dať na slano či na sladko, ja som skúsila oba spôsoby a boli perfektné :).


Tekvicové krekry s rozmarínom zn. RawFood
Pri krekroch ešte zostaneme a tentokrát to budú tekvicové s rozmarýnom. 
Nie je nutné sa nejak dlhšie rozpisovať, pretože podobne ako ľanové, tak aj tieto môžem vychváliť do neba, 
pretože hneď po ľanových sú moje druhé najobľúbenejšie práve tieto :) 



Cícerový krém Hummus
Konečne som mala to šťastie a natrafila v obchode so zdravou výživou na urobený a  zabalený hummus. Chcela som ho vyskúšať už strašne dlho, ale nikde som ho takto nenašla. Veľmi sa teším, že sa mi to nakoniec podarilo, pretože skutočne splnil moje očakávania a je to fakt dobrota! Najlepšie chutí na opečenom chlebíku či so zeleninkou ako mrkva alebo uhorka. Je balený v praktickom obale, takže si ho môžete vziať kamkoľvek so sebou a opätovne ho
zatvárať bez obáv, že by sa Vám náhodou v kabelke vylial. Ak si hummus nepripravujete doma a niekde ho zazriete, tak si ho určite kúpte :)


Ľanové rolky s jahodami a čučoriedkami zn. RawFood
Posledné raw krekry, ktoré Vám predstavím sú tieto ľanové krekry s jahodami a čučoriedkami. Tieto ma zaujali už na prvý pohľad ich originálnym a veselým balením a páčila sa mi aj kombinácia ovocia, tak som sa ich rozhodla vyskúšať. Musím povedať, že chuťovo sú fakt vynikajúce a ak máte 
sladké radi, tak tieto rozhodne vyskúšajte :) 


Tamari sójová omáčka

Keďže sushi je u nás doma už takou klasikou, tak som si povedala, že by stálo za to vyskúšať aj Tamari sójovú omáčku a teda je fakt skvelá! Doposiaľ sme si kupovali len tie klasické, ale títo Tamari je teda chuťovo úplne iná ako tie zo supermarketov, takže vôbec neľutujem, že som si ju kúpila a odteraz si ju budem určite kupovať pravidelne :) Dokonca aj cenovo vychádza veľmi výhodne, pretože stojí len okolo 2,80€, pričom je to balenie oveľa väčšie než v 
akých sa nachádzajú tie malé sójové omáčky. Skúšali ste ju už? Chutila Vám? :)



Ako ste si mohli všimnúť, na Raw krekry som už expert, takže ak niektoré vyskúšate určite mi napíšte ako Vám chutili :) 
Som zvedavá na Vaše názory, lebo nie každému takéto ´semienkové´ veci sadnú a chutia mu. 

9 komentárov:

  1. bez konzervačních látek a stejně ten chleba vydrží dva měsíce :D to mě vždycky zaskočí :D ale taky je jím, co si budeme povídat haha

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dva mesiace rozhodne nie :D sotva týždeň. Ja som si myslela, že sa nepokazí rýchlo, ale po niekoľkých dňoch začal plesniť, takže ja si všetky pečivá už dávam do mrazničky :) To je lepšie a istejšie.

      Odstrániť
  2. Já jsme měla lněné rolky s mrkví a jablíčkem =) chtěla jsem zkusit nějaké zeleninové, jak jsi psala, že jsou dobré, ale spletla jsem se v reagále ... nakonec nelituji. Z raw produktů mi chutnají ovocné tyčinky a raw pizza je vynikající! Celozrnná vřetena mi už taky docházejí, jsou hutné, takže skvěle zasytí. A hummus si dělám sama, sice asi nikdy nebude tak perfektně hladký, ale mě chutná =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za skvelú inšpiráciu. Najviac ma zaujali tie ľanové rolky s ovocím, takže ak ich v najbližšej dobe niekde uvidím, určite hneď poputujú do košíka. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nič moc nového, všetko poznám, ale vzhľadom k tomu, že ma rodičia neživí, nemôžem si bohužiaľ rozhadzovať toľko peňazí :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten chléb mám taky ráda, ale vyměnit ho za kaši? O.o to zatím nee! :D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslela som že slané raňajky vymeniť za kašu :D mne to vyhovuje omnoho viacej a jedávam rôzne chlebíky :) stále nejaký iný :)

      Odstrániť
  6. Jak tak pozoruji, raw výrobky u vás sklízejí docela velký úspěch! :)
    Ten chlebík vypadá parádně, málo kdy se najde 100% celozrnný.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten druhý chlebík mám moc ráda, stejně tak celozrnná vřetena :) Hlavně je super, že tyhle těstoviny daleko více zasytí oproti těm normálním, po kterých mám za 30 minut hlad, i kdybych jich snědla kotel :D
    No a hummus? To je láska dlouhodobá ve všech podobách :)

    OdpovedaťOdstrániť