utorok, 10. marca 2015

recept na extra kakaové domáce sušienky


Dobré ráno! Predtým než sa vyberiem do školy Vám sem pridám vynikajúci recept na najlepšie domáce sušienky, aké som jedla :) Ako som už počas víkendu naznačila, počas minulého týždňa som vypekala jedna radosť a tak Vám môžno opäť vnuknem nápad niečo dobrého si upiecť. S rodinou sme oslávili moje narodeniny a tak nielen ja, ale aj mamina vo veľkom vypekala a tak nechýbala ani torta a ani zákusky. Tým sa nedá nikdy odolať a tak som si po dlhšej dobe pochutnala aj na klasických zákuskoch. Rozhodla som sa však, že upečiem niečo sladké a zdravé aj chlapcom do fitka a trošku im urobím radosť :). Našla som veľmi dobrý recept, ktorý ma na prvý pohľad zaujal a hoci ja osobne koláčiky z ovsených vločiek nemám rada, pretože mi zatiaľ žiadne nechutili, tak týchto som sa nemohla dojesť, pretože boli tak neskutočne dobré. Keď som si dala jeden, už som siahala po druhom, pretože mi tak chutili. Až som bola sama prekvapená :) Recept som našla tuto na Instagrame a určite ho musíte vyskúšať! Ja som ich už piekla trikrát a určite ich čoskoro upečiem 
znova, lebo sú jednoduché a veľmi rýchle na prípravu.


Vločky si nezabudnite rozomlieť na múku :)
Tip č. 1:  Stačí ak použijete okolo 300-400gr tvarohu, pretože mne z tohto množstva aj dosť vystalo.
Tip č. 2: Pokiaľ máte radi kokos, tak nešetrite, pretože čím viac, tým lepšie :)


Prajem Vám krásny zvyšok dňa! ♥

22 komentárov:

  1. Tak ty určitě udělám, jakmile bude chvilka času!! Díky za recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ty vypadají nádherně! Možná někdy vyzkouším, ale nevadí, že nemám protein? Čím by se dal nahradit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vobec nevadí!! On tam nieje potrebný :) Ja ho dávam len pre arómu a aby to bolo sladké, takže ho kludne vynechaj a pridaj si do toho tvarohu med, poprípade nejakú vanilkovú arómu ale med a kokos uplne postačia :)

      Odstrániť
  3. Mňaaaam, vyzerajú neodolateľne, určite ich vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ježiš to je prostě krása <3 ty bys měla péct a fotit pro nějaký časopis !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadají jako oreo sušenky :3 hned bych si je dala!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Po těchlech mrškách umírám touhou už od té doby, co jsem je poprvé spatřila na instagramu! :D A souhlasím s Haničkou, fotíš tak nádherně, že člověk má díky tomu chuť na cokoliv, co je na fotografii- i na salát! :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No tak toto vyzerá úplne úžasne!! Ďalší skvelý recept z Tvojho blogu, ktorý musím rozhodne vyskúšať. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No tak toto určite spravím :) prosím ťa keď nemám kokosový olej čím by som ho mohla nahradiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto sa asi neodvážim povedať :/ Ja vlastne aj ked pečiem klasické sladké, tak maslo nahrádzam kokosovým olejom, takže to bude taká adekvátna náhrada. Keď už používam maslo, tak to 82%-né :)

      Odstrániť
    2. Aha tak ďakujem :) a keď už maslo používaš, tak akú značku?

      Odstrániť
    3. kupujeme značku Coop Jendota a myslím, že je to čajové maslo. Je v takom modrom balení :)

      Odstrániť
  9. Luci, vyzkoušeno, zmizely hned :) https://foodandmyplate.wordpress.com/2015/03/11/koka-susenky/ děkuji za recept
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie vločky si mlela na muku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno! Úplne som to tam zabudla napísať. Idem to dopísať :)

      Odstrániť
  11. Vypadá to úplně jako Oreo sušenky! <3 musím je někdy zkusit :) jen nevíš čím by se dal nahradit kokos?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten nemusíš dávať ak ho nemáš rada :)

      Odstrániť
    2. právě že nemám :/ ale děkuju :) zkusím tam dát mleté oříšky a nebo nic :)

      Odstrániť
  12. Málo kdy mě nějaké sušenky svým složením nadchnou, ale tyto mě opravdu zaujaly, vypadají vážně lákavě! O krásných fotkách ani nemluvě ;) určitě vyzkouším! (a to já jen tak něco neupeču, to už musí být :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Luci nie je kokosový olej kalorický? pretože, predsa len to je olej - nie je zdravšie a menej kalorickejšie - dať tam maslo?
    Nerozumiem sa tomu takže, preto sa pýtam ak aj blbá otázka....
    Milujem tvoj blog, píšem ti to asi stále ale .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak mám byť úprimná, tak ja neviem :D ja tie hodnoty zas až tak nesledujem a na oleji by ma to už nenapadlo pozerať a nejak to porovnávať s maslom. My ho máme doma staršne veľa, lebo ho kupujeme v takých veľkých nádobách na kilá, takže keď niečo robíme tak len na ňom. Ale samozrejme že sa kludne može nahradiť maslom :)
      A ďakujem! Si zlatá :)

      Odstrániť