utorok, 3. marca 2015

recept na to najlepšie brownies


Máte radi čokoládu? A máte radi dezerty, ktoré sú extra čokoládové? Potom je tento recept pre Vás ako stvorený :) Ja som už dávno nejedla tak dobrý dezert ako tento, ktorého základom je moja obľúbená vysokopercentná čokoláda, takže výsledok za to určite stojí :) Nepoteším však tých, čo čakali recept na zdravý dezert. Tento dnešný bude výnimkou medzi ostatnými, ktoré sa tu na blogu nachádzajú, no keby ho nepridám, tak by to bola skutočne škoda. Pokiaľ by ste chceli, môžete si niektoré suroviny nahradiť ich zdravšou variantou. Ja som piekla podľa pôvodného receptu a každému veľmi chutil. Vychutnávala som si ho ešte za horúca, pretože tak krásne voňal, že sa tomu proste nedalo odolať. Recept je veľmi rýchly a strašne jednoduchý, takže
pokiaľ čakáte návštevu a nechce sa Vám vymýšľať čím ich pohostiť, tak toto je ideálna voľba :)


Tip č. 1: 
Ja som použila 75% čokoládu, ktorá na to bohato stačila a bolo to fakt dosť kakaové. 
Tip č.2: 
Pokiaľ chcete, môžete tieto klasické múky nahradiť špaldovou a cukor pokojne použite trstinový :)
Tip č.3: 
Pokiaľ chcete mať bohatú náplň, môžete pridať rôzne druhy orieškov či kandizovaného ovocia. 


A samozrejme nechýbalo ani označenie na Instagrame, pretože ak náhodou varíte alebo pečiete podľa receptov od Pyca, 
neváhajte označiť váš výtvor ako #mojejedlo2. 

 Ako sa Vám páči recept? Máte radi brownies? :)

7 komentárov:

  1. Bože, kdo by neměl rád čokoládu?! ^^ :DD To je úplně boží, ty fotky - totální nádhera! A brownies jsou nejvíc luxusní, udělám je 100% na oslavu, kterou budeme mít teď o víkendu, jsou dokonal0! Tyhle typy sladkého miluju a snědla bych snad celý plech!!^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že sa ti recept páči Lucka :) určite ho urob a potom mi napíš :) Fakt som eštr lepšie brownies nejedla :)

      Odstrániť
    2. To věřím! Vypadá vážně neskutečně (určitě se mi tak pěkně nepovede):D
      O víkendu budeme slavit narozeniny bratrance a svátek mojí malé neteřinky (jó no, už jsem skoro rok teta:D), takže na oslavu je jasná volba! A mám v plánu udělat i smetanové řezy, nezdravé a strašně dobré!:DD^^

      Odstrániť
  2. Luci, to musím vyzkoušet♥ Udělalo mi to obří chutě:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto by určite chutili mojej sestre, ktorá je maniak na všetko s čokoládou a kakaom. Vyzerajú skvele. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak poctivé e jednoznačně NEJ <3 aaa sežrala bych ho celé :-D

    OdpovedaťOdstrániť