štvrtok, 26. marca 2015

zdravý a rýchly recept na flapjack


Štvrtok u mňa znamená voľný deň a tak som si pomyslela, že by bolo celkom fajn niečo upiecť :). Premýšľala som čo také by to mohlo byť a potom ma napadlo, že by bolo super vyskúšať také domáce flapjacky, ktoré v obchodoch vyzerajú a chutia tak strašne dobre. Prehľadávala som trošku internet a potom som natrafila na tento recept od Monči a bolo rozhodnuté! Recept ma veľmi zaujal a až na malilinké obmeny som ho urobila nakoniec podľa nej. Flapjacky som robila z polovičnej dávky, lebo som ich chcela len vyskúšať a tak už teraz viem, že som ich rozhodne nerobila poslednýkrát. Sú fakt perfektné a veľmi sa mi osvedčila kombinácia ovsených vločiek a kokosového oleja, pretože potom sú tie ovsené sušienky a keksíky fakt strašne dobré. Predtým som sa keksíkom z ovsených vločiek vyhýbala, pretože koľkokrát som ich robila, toľkokrát mi nechutili a už viem prečo. Proste tam ten kokosový olej či maslo veľmi chýbalo, pretože práve to urobí tú úžasnú chrumkavú a keksíkovú chuť :) Najlepšie na domácich flapjackoch je to, že si tam môžete pridať čo len chcete. Môže to byť napríklad kokos, nastrúhané jabĺčko, rôzne druhy orechov či sušeného ovocia... určite tým nič nepokazíte, no práve 
naopak :) A čo vy? Máte radi flapjacky? Kupujete si alebo si ich robíte doma? :)

9 komentárov:

  1. vypadají úžasně!!! jen škoda, že nemám kokosový olej :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nevadí! Kludne použi maslo :) Monča dávala maslo. My máme doma asi 10kg kokosového oleja, preto ho dávam do receptov miesto masla :)

      Odstrániť
  2. Juva, jsou boží :3 Flapjacky miluju, kokosový olej mi (snad ještě) stojí ve skříni, po zítřejším tříměsíčním návratu domů je určitě někdy v týdnu udělám!

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty musí být super! škoda, že mi nefunguje trouba:/ hned bych vyzkoušela. Recept ukládám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dodnes som netušila, že existujú nejaké flapjacky. ale recept vyzerá úžasne, akurát mi chýba banán :-/ máme obrovskú spotrebu banánov doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten vypadá skvěle! flapjacky ze zdravé výživy mám hrozně ráda, ale jsou drahé, takže tohle určitě zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velice podobné si doma dělám, jsou opravdu boží! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. Ono recept je len na 2ks, takže u nás sa minuli hneď, tak bohužiaľ neviem ako dlho :/
      Nemá sa na nich však čo pokaziť, tak pár dní by určite vydržal :) Možno by som to ale dala pre istotu do chladničky :)

      Odstrániť