nedeľa, 26. apríla 2015


Ahojte! Dneska len tak narýchlo pridám zopár fotiek zo včerajšieho večera, nakoľko vďaka blížiacim sa zápočtom a skúškam ani neviem kde mi hlava stojí. Jeden ma čaká hneď zajtra a radšej ani nechcem pomyslieť na to, ako dopadne. Napriek tomu, že teraz je toho do školy strašne veľa, včera večer sme šli na večeru s ockom a urobili sme si taký rodinný večer. Ja si tieto momenty veľmi vážim a tak sa vždy veľmi teším, keď sa takto vyberieme niekam von :) Miesto sme vyberali so sestrou a tak sme sa rozhodli pre našu obľúbenú sushi reštauráciu, pretože nikde nevaria lepšie a nerobia lepšie sushi ako práve tu. Táto reštaurácia však nevyniká len fakt výborným jedlom, nech už ide o čokoľvek, ale takisto aj prostredím, pretože majú vždy krásne prestreté stoly a prestieranie je stále iné, takže si na tom dávajú skutočne záležať :) Okrem toho aj čašníci/čašníčky sú fakt milí a neustále usmiaty, čo je pre mňa osobne veľmi dôležité, keď niekam idem. Nemám rada to, keď si niekam ideme sadnúť a čašníčky sa tvária znechutene ako keby tú prácu robili nasilu. To potom človeka dosť odradí, aspoň u mňa to tak vždy je. Práve preto vždy zvolíme toto miesto, ktorému naozaj nie je čo vytknúť :) 


Samozrejme, všetci sme si objednali sushi a hoci sme spočiatku premýšľali nad veľkým setom, nakoniec sme si všetci traja objednali tempurované rolky, pretože to sushi je úplne najlepšie! Mali sme však tri rôzne náplne, pričom jedna rolka bola s maslovou phiadelhiou (lepšie som ešte nejedla), druhá bola 
zeleninová a tretia bola so surimi. Krásne to naservírovali a bolo to neskutočne dobré! 



Večer bol úplne úžasný a ja sa už neviem dočkať kedy pôjdeme takto nabudúce :)
A čo vy? Máte radi sushi? Aký druh máte najradšej? :)

Prajem Vám krásnu nedeľu! ❤
L.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára