štvrtok, 16. apríla 2015



Ahojte! :) Opäť prichádzam s menším receptom, aj keď ani neviem či sa to dá nazvať receptom v pravom slova zmysle, keďže v mojom prípade ide o strašne jednoduché veci s malým množstvom ingrediencií, ktoré zvládne skutočne každý. Prvýkrát sme kúpili kokosové mlieko a hneď som ho využila na niekoľko spôsobov. Urobila som si z neho chia puding, pripravila som si na ňom kuracie mäso a taktiež som ho použila pri príprave polievky, ktorej recept Vám dneska ukážem :) Pri tomto recepte som sa inšpirovala v knihe od Pyca, avšak som nemala doma všetky ingrediencie, koreniny a prísady ako uvádza v recepte on, tak som si to prispôsobila :) Okrem tohto receptu mám prichystané ešte aj ďalšie, takže postupne to budem dávať dokopy, aby som ich 
mohla zverejniť. Tak sa teda spolu pozrime na ten dnešný výtvor :)

Môj tip: Ak chcete, môžete si pridať do polievky trošku agáve sirupu, poprípade niečoho iného na dosladenie.


Používate kokosové mlieko? Ak áno, pri prípave akého jedla? 
Budem rada, keď sa so mnou podelíte o nejaké nové recepty a niečo dobré mi odporučíte :)

7 komentárov:

  1. Milujem všetko kokosové, takže určite vyskúšam :) Kde sa dá prosím ťa kúpiť to kokosové mlieko? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme kúpili kokosové mlieko v plechovke v Kauflande, ale je ho dostať kúpiť aj v zdravých výživách :)

      Odstrániť
  2. Já jsem kokosové mléko koupila jen párkrát, pořád mi přijde jako drahá položka na to, že jde jen o "kokosovou vodu", ale je moc dobré, to ne že ne:D Použila jsem ho do kaše a myslím do jakoby asijské omáčky k rýži a bylo to fantastické spojení. Věřím, že tahle polévka musí chutnat také výborně, vzhledem k tomu složení to bude spíše ale něco jako minipředkrm třeba k hlavnímu chodu, že? Jinak já mám pak ještě v plánu s ním někdy zkusit takové to krémové risotto, vařit v něm kulatozrnnou rýži, dokud nenasákne všechnu tekutinu a myslím, že to bude chutnat výborně, exoticky a originálně a k tomu bych udělala třeba nějakou jemně pálivou omáčku se zeleninou, aby se to doplňovalo:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s tou ázijskou omáčkou je dobrý nápad, určite sa pozriem po nejakých receptoch :) S tým predkrmom, ako čo ja viem :D proste som len prišla zo školy a mala som chuť variť, tak mi vyšlo toto a je to recept len od oka, takže nejak som neriešila či ide o obed, večeru alebo čo. Proste som si to dala len tak. Ale určite to môže byť podávané ako normálne polievka pred hlavým jedlom samozrejme :) Ja som aj premyslala nad tym skusit to skombinovat s niecim pikantnym ako si napisala, to by mohlo byt celkom zaujimave :)

      Odstrániť
    2. Určitě koukni, však proč ne, svačinky nemusí být jen o sucharech a jogurtu^^ A takováhle kokosová sváča by byla skvělá třeba i jako osvěžující v létě;-) Právě, číňané mají hodně takový těch sladko-pikantních kombinací, i když to není pro každého, zkusit a ochutnat se musí vše:-) Dokonce jsem narazila docela často na recepty kde byla kombinace kokosové mléko, med a chilli a hodně si to chváli, že sladko-pálivá kombinace je výborná, také to někdy zkusím:-)

      Odstrániť
  3. Kokos je prostě láska :) Miluji jeho vůni a přijde mi, že třeba takový kokosový olej dokáže každé jídlo ozvláštnit a dát mu zcela nový rozměr :) Vypadá to vážně báječně :

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne! :) Ja kokosový olej milujem a robím na ňom uplne všetko, lebo máme ten s príchuťou ale aj ten bez nej, čo je vlastne praktickejšie ale ten s príchuťou fakt dodá jedlám takú zvláštnosť :)

      Odstrániť