piatok, 3. apríla 2015



Ako ste mohli postrehnúť tí, ktorí ma sledujete na Instagrame, včera som opäť vypekala :) Knihu od Pyca, ktorú som dostala na narodeniny si neviem vynachváliť a tak som si opäť vybrala recept práve z nej. Tentokrát som upiekla jablkový koláč, ktorý možno budete viacerí poznať, pretože chutil veľmi podobne ako koláč jablkové pité, ktoré zvykáva piecť moja babka :) Ten koláč máme doma všetci veľmi radi a tak sme nepochybovali o tom, že aj tento podľa Pyca nám určite bude chutiť. Jediné, čo by som urobila inak ako teraz keď som ho piekla prvýkrát je, že by som ho dala na väčší plech, lebo plnka bola celkom hrubá. Ak sa ho náhodou rozhodnete urobiť, určite môžete zvoliť klasický väčší plech obdĺžnikového tvaru. Tento koláč nepatrí medzi tie zdravé aké tu väčšinou nachádzate, ale určite by sa dal urobiť aj do zdravšej podoby :) Ja sa už neviem dočkať kedy niečo ďalšie urobím z jeho knihy, 
pretože tých receptov, ktoré chcem vyskúšať je tam strašne veľa. 



Môj tip: V prípade ak nemáte javorový sirup, pokojne ho môžete vynechať úplne poprípade nahradiť napríklad iným sirupom (agáve, datlový,...)


Môj tip: Keďže nejde vyslovene o zdravý koláčik, tak ak sa ho rozhodnete urobiť, tak kludne môžete hladkú múku nahradiť špaldovou múkou :)

Snáď sa Vám recept páčil a čoskoro určite pribudne ďalší :) 
Krásny piatok Vám prajem!

15 komentárov:

  1. A čo na ňom vidíš nezdravého? tiež si ho aspoň ochutnáš?
    Určite pridávaj viac takých receptov, myslím, že chutí moc dobre s jablkami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je vyslovene nezdravý, ale určite by sa dal recept trošku poupraviť, pretože tam ide jedna celá fľaša medu, čo je 0,5kg a to je trochu dosť a ani by ho tam toľko netrebalo, pretože do jablkovej plnky by stačili kludne aj také 3PL lyžice medu, lebo jabĺčka sú sladké samé o sebe. K druhej otázke sa radšej ani nevyjadrím. Z otázky cítiť rýpanie a tak by to bola len škoda slov.
      A určite budem podobné recepty pridávať, tak som rada, že sa ti aspoň páči :)

      Odstrániť
  2. Krásný, hezčí než na fotce v kuchařce! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si zlatá! Ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť
  3. Moc krásně nafocené, jablečné dortíky a koláče miluji :-) klidně dávej více takových receptů čili těch ne vyloženě "clean" :-) A souhlasím s Wendy, lepší jak v kuchařce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem! :)) Určite budem, lebo je ich tam strašne veľa, takže sa budem snažiť :)

      Odstrániť
  4. Teeeda :O Krása! Jen nechápu, proč se na takové články dívám večer :D Mám hlad a už se těším na snídani :( :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá naprosto božsky :) snad ho někdy vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť