pondelok, 20. apríla 2015




Čo si najradšej so sebou beriete do školy na desiatu či olovrant? Ja v poslednej dobe práve takýto nápoj, ktorý je veľmi jednoduchý na prípravu a okrem toho aj strašne dobrý :) Navyše, s príchodom teplého počasia padnú takéto nápoje vždy vhod, pretože napríklad taký banánový koktejl si so sestrou robíme počas letných dní pomerne často, pretože príjemne osvieži. Keďže zatiaľ som nenašla vhodnú dózu/fľašu, v ktorej by som si nápoj brávala (avšak stále po nejakej peknej pátram), tak si nápoj robím do šejkra, čo je celkom dobrá alternatíva a pijem ho so slamkou :) Dneska som si ho so sebou zobrala do školy opäť a keďže mi mamina včera kúpila vlákninu Psyllium, okrem týchto prísad som si do koktejlu nasypala aj 2čl vlákniny. Na noc som nápoj odložila do chladničky a do rána krásne nabral na objeme a vďaka vláknine a chia semienkam bol omnoho hustejší. Neviem, či sa tento nápoj dá nazývať receptom, 
ale pevne verím, že sa Vám bude páčiť :) Robievate si niečo podobné? Za Vaše tipy na niečo nové budem veľmi vďačná :)


Postup na prípravu je viac než jednoduchý. Do šejkra si nalejete kefír (ktorý pokojne môžete nahradiť hustým bielym jogurtom)
vodu alebo mlieko, banán, ktorý ste si predtým roztlačili vidličkou, proteín a poriadne zmixujete. Následne prisypete chia semienka 
a psyllium (iba ak máte doma) a celé to premiešate. Odložíte na noc do chladničky a ráno vezmete so sebou do školy, poprípade si to 
vychutnáte len tak počas dňa :) 


Ja si jeden takýto nápoj idem hneď aj urobiť a Vám prajem pekný zvyšok večera! ♥ 
L.

5 komentárov:

  1. Ja takéto koktejly úplne zbožňujem a navyše mám náhodou doma všetky suroviny, takže jednoducho musím vyskúšať!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj! to som rada :)) Potom určite napíš či chutilo :)

      Odstrániť
  2. Určite vyskúšam, ďakujem za inšpiráciu! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá skvěle! :-) Miluju takovéto koktejly, takže jsem hned dostala chuť... :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pro mě by to bylo spíš na chuť, zasytit by mě to nejspíš moc nezasytilo :D. Ale nápad super! :)

    OdpovedaťOdstrániť