pondelok, 6. apríla 2015

recept na želatínovú roládu



Dneska som si pre Vás pripravila ukážku toho, ako vyzerá u nás jedlo na Veľkonočný pondelok :) Toto je len zlomok toho všetkého čo sme prichystali, pretože toto je taká naša tradícia, že vždy ráno aranžujeme tieto studené mise :) Bez čoho si neviem studené mise predstaviť sú vajíčka. Tie vždy naplníme vajíčkovým krémom, čo možno asi väčšina z Vás pozná, pretože ide vlastne len o to, že z vajíčok uvarených natvrdo vyberiete žĺtka, ktoré následne rozmixujete s maslom, troškou horčice a štipkou soli. Keď je krém hotový, naplníte ním uvarené vaječné bielky :) Okrem vajíčok vždy nakúpime rôzne druhy šunky či salámy a nesmieme zabudnúť ani na zeleninku v podobe lolo šalátu, ktorý tie taniere krásne spestrí a taktiež ani paradajky, uhorky, či červenú a zelenú papriku. Väčšinou plníme šunku majonézovým šalátom, no tento rok som to urobila inak a nedávala som ho do šunky, ale priamo na 
oblohu :). Robievate si aj vy niečo podobné? 




Veľká noc bez rolády? Tak to v žiadnom prípade! Túto želatinovú roládu robíme povinne každý rok a je to nielen veľmi jednoduché, ale aj strašne dobré. Nakoľko ste mi písali pod minulým receptom, že by som mohla pridávať recepty iného typu (než len tie zdravé) častejšie, tak snáď Vás poteší recept na túto roládu. Práve dneska mi mamina hovorila, že sme ju mohli vyskúšať aj s bielym jogurtom a tak možno urobíme nabudúce aj takú variantu. Ak chcete,
môžete to vyskúšať a dať mi vedieť ako Vám to chutilo :) Okrem želatinovej rolády môžete vidieť na fotke aj šunku, salámu, syr a zeleninku.


Ako ste prežili dnešný deň vy?
Aké jedlá zdobili Váš stôl? Máte nejaké overené, ktoré si chystáte každý rok? :)

5 komentárov:

  1. to je hostina! my jsme dělali tradičně nádivku s kuřecím masem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. my robievame takisto plnku do vajíčok, ale ešte ju polievame aj takou majonézovou omáčkou :) Viem, nie je to práve najzdravšia varianta, ale tak všetkého s miernou nezaškodí a je to len raz za rok :) aj my robíme takéto misy ale už v nedeľu na raňajky a potom aj v pondelok :) na toto je moja maminka, ktorá to vie vážne krásne urobiť. Aj ty to máš nádherné ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne ako píšeš :) Je to raz za rok tak sa nič nestane keď si dáme aj z tých nezdravých variant. Veď od zajtra zas nabehneme na starý dobrý režim a nič sa nedeje :) A ďakujem! Aj Vaše jedlo vyzeralo úžasne, čo som pozerala na blogu :) ;)

      Odstrániť
  3. Ačkoli nic z toho, kromě zeleniny, nejím, musím říct, že talíře vypadají krásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť