štvrtok, 2. apríla 2015


Dobré ráno Vám prajem! :) Je to skvelý pocit zobudiť sa do takéhoto pekného dňa po tom, čo sme si za posledné dni užili vetra, dažďa a dokonca aj snehu. Hneď to potom aj na človeka inak vplýva, aspoň na mňa určite a pri pohľade von z okna mám hneď lepšiu náladu :) Dneska mám opäť voľno a tak som si urobila také krajšie raňajky v podobe banánovej ovsenej kaše, ktorú som si posypala jablčnou vlákninou a mandľovými lupienkami. Pridala som si ešte aj vajíčko uvarené natvrdo s uhorkou, pretože chlebík sa mi minul a tak som to vyriešila aspoň takto. Čo ste si pripravili na raňajky vy? :) Máte už taktiež prázdniny? Máte nejaké plány čo budete robiť? :) Ja sa budem snažiť si za tých pár dní voľna porobiť veci do školy tak dopredu, nech sa s nimi nemusím zaoberať potom, keď toho budeme mať viacej a určite by som rada aj nejaké dobroty navarila a napiekla, aby som mohla prispieť novými receptami. Hlavne si oddýchnite a užívajte si voľna a pevne verím, že aj počasie sa nám postupne vylepší, aby sme sa mohli venovať aj nejakým aktivitám vonku :).

7 komentárov:

  1. Ty tvoje kaše vypadají vždy tak lákavě!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam ! posledné dni som si aj ja obľúbila vajíčko natvrdo a mám ho ku každej večeri ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě by docela zajímalo, jak dlouho ti zabere ráno celkově si snídani nachystat a sníst :D. Vím, že to dokáže zabrat docela hodně ikdyž to nazdobím jen takhle na rychlo, ale ty to máš vždy úplně detailně krásné, tak si nedokážu představit tu dobu :) :D. Krásná kaše! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pripraviť mi to netrváí tak dlho ako to samotné fotenie, ktorým trávim nejakú tú dobu. A zjesť, samozrejme ani nie za 3 minúty to je fuč :D

      Odstrániť
  4. prosim ťa, nevieš mi napísať postup ako si pripravuješ ovsené kaše?? Vďaka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Postup som písala pri tejto:
      http://theblogger-girl.blogspot.sk/2015/05/ranajkova-ovsena-kasa-s-kokosovym.html#comment-form

      a potom fotila som to ešte strašne dávno tuto:
      http://theblogger-girl.blogspot.sk/2014/01/recipe-how-to-make-best-oatmeal.html

      Ale ak by som mala čas tak by som to nafotila asi ešte raz tú prípravu a lepšie :) Zatiaľ bohužiaľ len takto.

      Odstrániť