pondelok, 27. apríla 2015


Minulý týždeň som dostala chuť niečo upiecť a tak voľba padla na tento mrkvový koláč :) Mrkvový koláč som chcela urobiť už veľmi dávno, strašne ma lákal všade ospevovaný ´carrot cake´ a tak som zazrela jeden veľmi dobrý a jednoduchý recept niekde, čomu som doteraz nevenovala takú pozornosť a to v letáku z Kauflandu. Bola som sama veľmi milo prekvapená aké zaujímavé recepty tam niekedy bývajú a odvtedy si každý jeden leták pozorne prezriem. Podobne ako minule, ani dneska nepôjde o práve zdravú verziu koláča, avšak viacerí ste mi písali, že by ste klasické recepty a jedlá ocenili a tak som si teda pripravila dneska pre Vás práve tento :) Koláčik bol skutočne strašne dobrý (aj keď na môj vkus až prisladký), tak možno Vás recept zaujme podobne ako mňa. V pôvodnom recepte bol koláč na vrchnej časti natretý džemom a poliaty čokoládou, no ja som zvolila verziu s jogurtom a podľa mňa som urobila 
dobre, pretože ten jogurt sa ku koláčiku dokonale hodil :).



Môj tip: Pokiaľ emáte radi preskadené veci, úplne postačí maximálne 100gr cukru 
(poprípade môžete ho nahradiť napríklad Agáve sirupom alebo medom), pretože s týmto množstvom to bolo sladké až-až.


To je všetko! Veľmi jednoduché a zároveň chutné!
Pevne verím, že sa Vám recept bude páčiť :)

8 komentárov:

  1. už na instagramu jsem se nad ním olizovala =) myslíš, že by byl dobrý i z poloviční porce? připadá mi 8 vajec celkem hodně. Jinak borůvková hollandie dělá nádherný kontrast k barvě toho těsta. hne bych si dala =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite by sa dalo :) Tak teda skús použiť polovicu všetkých ingrediencií a do menšej tortovej formy, lebo ja som to robila do klasickej veľkej alebo super by to bolo aj vo forme na chlebík pokiaľ máš takú doma :)

      Odstrániť
  2. Ten vypadá strašně moc dobře! Jsi fakt šikovná :-))

    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten vypadá výborně! :) hlavně ta barvička

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se u tebe hrozně líbí, že nevymýšlíš žádné složitosti :) pár ingrediencí a výsledný efekt úžasný :) těším se na další recept

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :) To zato, že ani ja sama nemám rada recepty kde idú všelijaké ingrediencie čo práve nemám doma a rôzne druhy korenín a neviem čoho všetkého, takže ja mám tiež rada také čo si viem hneď urobiť bez vymýšlania a dlhého robenia :) Mám prichystané rôzne ďalšie, len časovo mi to veľmi nevychádza ale postupne všetko popridávam :)

      Odstrániť
  5. jee, vypada fakt chutne a navic je i docela zdravy! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť