nedeľa, 5. apríla 2015


Peknú veľkonočnú nedeľu Vám prajem :) Ako ste na tom s týmito sviatkami? Máte ich radi? Máte nejaké zvyky a tradície, ktoré dodržiavate? :) U nás ich už až tak veľmi neoslavujeme ako kedysi, keď sme ešte boli malé a tak ich už ani tak veľmi neprežívam. Jediné, čo nás neminie ani na Veľkú noc je maminine vypekanie ako to už býva zvykom. Ani šibači k nám nechodia a jediný kto k nám zavíta je ocino s dedkom a aspoň nás decentne navoňajú a trošku vyšibú. Ja mám však Veľkonočný pondelok veľmi rada, pretože s maminou chystáme studené mise, ktoré obsahujú rôzne druhy šunky, salámy, zeleninky, vajíčka a zemiakový šalát. Samozrejme ani trocha výzdoby a dekorácie nesmie chýbať a hoci som sa chystala na to, že by som tento rok maľovala kraslice, nakoniec sm sa k tomu nejak nedopracovala. Aby som sa však dostala k dnešným raňajkám, tak som si ráno spríjemnila makovou, jablkovo-mrkvovou ovsenou kašou, ktorú som si osladila agáve sirupom a posypala jablčnou vlákninou. Napokon som si do nej počas jedenia ešte 
zamiešala aj biely jogurt gréckeho typu pre krémovejšiu konzistenciu :) Aké raňajky ste si urobili dneska vy? :)


Pekný zvyšok dňa Vám prajem! ♥

4 komentáre:

  1. Překrásně nafoceno :) Taky přeji prima Velikonoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé fotky, urobila si mi chute, takže zajtra budem asi aj ja raňajkovať ovsenú kašu... Prajem krásne Veľkonočné sviatky!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pro mě asi žádné svátky nejsou, jediné, co na nich oceňuji je, že mám volno. :D I když mám ráda to jídlo kolem. Hlavně teda Vánoce - perníčky, bramborový salát, celerové řízky.. mm. Moc odbočuju. :D
    Kaše vypadá krásně. Chutná ta jablečná vláknina jablkově nebo je bez chuti? Už jsem po ní několikrát házela očkem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kludne odbočuj, ja si to rada prečítam :) s tými sviatkami to vnímame podobne, už to fakt nie je také ako kedysi bohužiaľ.
      Vláknina chutí kyselkavo-jablkovo takže určite odporúčam :)

      Odstrániť