štvrtok, 9. apríla 2015


Raz som Vám sľúbila, že Vám odfotím postup, akým spôsobom si pripravujeme doma grilovanú rybu my. Počas veľkonočných prázdnin sa mi to podarilo a tak sa s Vami môžem o tento náš recept podeliť. Nie je to nič zložité a je to skutočne veľmi dobré. Ja som si tento spôsob prípravy ryby obľúbila najmä preto, pretože keď si ju takto vopred namočíte do mlieka, ryba nie je suchá a má veľmi dobrú chuť. Snáď sa Vám to bude páčiť a ak to vyskúšate, určite mi dajte vedieť ako Vám to chutilo :) Máte radi ryby? Na aký spôsob ich máte najradšej? :) Ja ryby zbožňujem a v poslednom čase ich kupujeme čoraz 
častejšie, takže ak máte nejaké overené recepty a tipy ako ich chutne pripraviť, určite Vám budem vďačná za nejaké nápady :)




Ja som na grilovanie použila túto novú grilovaciu panvicu, ktorú si neviem vynachváliť, 
no v prípade ak by sme ju nemali by som si ho pokojne upiekla v rúre, pretože je to v podstate to isté :)

Krásny zvyšok večera Vám prajem! 
L.

10 komentárov:

  1. Vyzerá úplne perfektne, až som v túto nočnú hodinu vyhladla. :-) Ja som veľká milovníčka rýb na všetky spôsoby, takže určite niekedy ochutnám aj tento podľa teba. ;-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow to vypadá opravdu hodně povedeně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bez přílohy?ty nejíš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to recept! Kam som preboha mala dať na ten tanier ešte prílohu? Snažím sa, aby to aj nejak vyzeralo, ale tak chápem, že vždy sa musí nájsť niekto komu sa niečo nepáči. Z tohto príspevku vieš rovno usúdiť či jem alebo nejem prílohy? To je zaujímavé :) Aj keby som prílohy nejedla (čo nie je môj prípad), tak je to snáď moja vec. Navyše nie, nie vždy jedávam prílohy, pretože omnoho radšej si pridám k jedlu tuky po ktorých som omnoho dlhšie sýta, než po jedle s tonou ryže či cestovín, po ktorých aj tak za 2 hodiny vyhladnem.

      Odstrániť
    2. ach jaj… nikdy nepochopim tychto sprostych rypalov, co nemaju nic ine na pracu len rypat do ostatnych...

      Odstrániť
    3. ja sa skôr čudujem, že si niektorí dávajú tú námahu, aby niečo čo sa im nepáči vôbec komentovali. Ale keď nemajú nič iné na práci a nudia sa celý deň doma tak sa im veľmi ani nečudujem :)

      A ďakujem! :))

      Odstrániť
    4. no u každého takého tvojho receptu máš len zeleninu, namiesto nej by sa pokojne príloha zmestila ... ale všade len zelenina, len som sa spýtala a úprimne nechápem, prečo sa vyhýbať základnej zložke jedla alebo ich obmedzovať v prospech tukov, jedlo by malo mať všetky živiny dostatočne ..

      Odstrániť
    5. a ja úprimne nechápem, prečo neje každý to, čo mu vyhovuje :) Ja sa tiež nestarám do toho, čo ješ alebo neješ ty a už vôbec by ma nenapadlo ti do toho rozprávať. Jem to, na čo mám momentálne chuť a snáď nemusím nikomu vysvetlovať prečo. Teraz keby som sa rozhodla pre paleo stravovanie alebo hociktoré iné, pretože by mi vyhovovalo, myslíš že by som to menila preto, že niekomu úplne cudziemu sa to nepozdáva? Určite nie. Navyše všetci sme iný a každý by si mal nájsť to svoje.
      A prepáč, ale snáď je to na mne ako sa rozhodnem odfotiť moje jedlá. Ja nikoho nenútim aby sem chodil. Ja to robím všetko v rámci svojho voľného času ktorého nie je až tak veľa, no vždy sa teším tomu, keď si nájdem čas niečo nové urobiť a potom to odfotiť. Preto ma dosť zamrzia komentáre tohto typu, kedy je vždy ľahšie niečo okritizovať než pochváliť. Založenie blogu je zdarma, tak tak môžeš kludne urobiť, nejaký si založiť a potom tam dávať recepty také ako uznáš za vhodné.
      A podla tvojho komentáru usudzujem, že ten prvý pôvodný anonymný si zrejme písala tiež a je to zaujímavé, kedže ten prvý bol v češtine...

      Odstrániť
  4. Miluju ryby a mas moc krasny fotky uplne profi :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá super :)
    http://foodbytinusha.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť