piatok 1. mája 2015


Ahojte! :) Dneska prichádzam s trošku netradičnou maškrtou, nakoľko ide o cupcakes, ktoré som dneska upiekla, ale už z kúpenej zmesi. Možno sa nájdu medzi čitateľmi aj takí, ktorí sa stravujú bezlepkovo, pretože ľudí, ktorí majú intoleranciu na lepok pribúda stále viac a viac a tak im možno tento recept (alebo recenzia na produkt) príde vhod. Ja som si žiadnu pripravenú zmes nikdy nekúpila, pretože väčšinou pečieme všetko doma klasicky a tak som dneska vyskúšala túto. Ide o zmes na prípravu cupcakes, pričom v balení nájdete zmes na cesto, cukor, čokoládový posyp a ešte aj košíčky. Ide o celkom rýchlu záležitosť keďže je to všetko už viac menej hotové a tak celá príprava aj spolu s pečením zaberie približne 30 minút. Ja som si týmto rýchlym pečením spestrila aspoň ten dnešný deň, pretože možno to poznáte mnohí z Vás... keď sa treba učiť, človek by robil hocičo iné len nie práve to. Ja vtedy najradšej utekám do kuchyne a niečo vymýšľam :) V poslednej dobe to tu na blogu nebolo veľmi slávne, no recepty mám prichystané aj ďalšie, takisto ako sa mi hromadia už aj fotky do Food diary či noviniek, ktoré som si v poslednej dobe kúpila, len akosi nemám vôbec čas to dávať dokopy. Posnažím sa však, 
aby som bola opäť aktívnejšia a trošku to tu ožilo :) 


Môj tip č. 1: 
V návode sa píše, že na topping máte zmiešať maslo, syr a pribalený cukor. 
Ja som doma syr nemala a tak som použila plnotučný tvaroh, no určite by to bolo ešte lepšie napríklad s takým cream cheese-om :).

Môj tip č. 2: 
Pokiaľ neobľubujete veľmi sladké krémy, do toppingu by som pribalený cukor vôbec nepoužila,
 poprípade by som si krém dosladila agáve sirupom alebo medom, pretože už samotné cupcakes sú dosť sladké.


Prajem Vám krásny zvyšok dňa a užite si víkend! :)
L.

6 komentárov: