štvrtok, 14. mája 2015

breakfast of champions


Ráno bez raňajok s vajíčkami si už ani neviem predstaviť. Doslova som si ich zamilovala na akýkoľvek spôsob a ovsenú kašu mávam asi tak 3 krát do týždňa. Trošku sa tomu čudujem, lebo ovsené kaše bývali mojimi obľúbenými raňajkami, avšak vajíčka ich prekonali. Tie teraz nestačíme kupovať, lebo sa stále minú rýchlosťou blesku. Keď si robím vajíčkové raňajky, väčšinou sú to miešané vajíčka či omelety alebo moje obľúbené- zapečené vajíčko v chlebíku. Keď si robím miešané vajíčka, veľmi rada si do nej primiešam buď tofu, nejakú zeleninu alebo napokon ovsené vločky. Skúšali ste to už? :) Ak 
nie, tak určite to vyskúšajte a uvidíte aké to je dobré. Práve takéto raňajky som si urobila dneska ja a doplnila som ich avokádom a ľadovým šalátom


Na prípravu týchto raňajok budete potrebovať:
3 celé vajíčka
1čl kokosového oleja
30gr ovsených vločiek


Postup:
Ten je veľmi jednoduchý. V tanieri si rozšľaháte pomocou vidličky 3 vajíčka a prilejete trošku vody, aby to bolo redšie. 
Na panvici si rozpustíte 1čl kokosového oleja a prilejete vajíčka. 
Chvíľku miešate a ešte pokiaľ nie sú husté, tak prisypete ovsené vločky. 
Napokon ešte chívľku miešate a hotovo! Môžete podávať spolu s obľúbenou zeleninkou či pečivom :)


Teraz si popri učení ešte vychutnám posledné kúsky môjho včerajšieho objavu, týchto Raw keksíkov. Asi ste si už všimli, že si ich kupujem celkom pravidelne, ale keď oni sú tak strašne dobré! Celkovo tieto raw veci ma strašne zaujali a myslím si, že dosť veľa urobí aj obal, pretože sú v pekných krabičkách, ktoré potom ľudí zlákajú a ešte keď ich ochutnajú, tak to sa k nim potom neustále vracajú ako to je aj v mojom prípade :) Včera som si kúpila úplne nový druh, tieto indické krekry, ktoré ma zaujali práve tým, že nie sú tvorené najmä zo semienok ako tie čo som mala doposiaľ, ale z kešu orechov. Mali tam aj krekry kde základ tvorili para orechy či mandle, ale ja som si vybrala tieto a sú fakt perfektné! Takže ak budete mať možnosť, tieto určite 
odporúčam kúpiť :) 


Tak sa majte krásne a pekný deň Vám prajem!
L.

6 komentárov:

  1. Vyzerá to dobre, akurát 30g vločiek mi nepríde zrovna ako raňajky šampiónov :-) to tí takto trocha stačila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ako vážne? :D:D:D ja som už úplne čakala na komentár tohto typu :D:D:D Teda, keď niekto nemá na raňajky kašu zo 100gr vločiek tak to znamená že automaticky je málo? Vidíš aj ostatné jedlá môjho dňa že to hneď súdiš? :) Lebo pokiaľ viem nie. A určite ma viac zasýtia raňajky kde je viac tukov, než raňajky, kde je veľa sacharidov pretože po nich mám do dvoch hodín hlad. Sú tam tri vajíčka, polka avokáda a kokosový olej a len kvôli tvôjmu komentáru som si dala tú námahu že som to nahádzala do kalkulačky a celé to dáva okolo 538kcal (S=31, T=37, B=26) takže nie, vôbec mi to nepríde málo. Jem tak, aby mi to chutilo a aj ma to zasýtilo.

      Odstrániť
    2. Za sebe musím říct, že to mám podobné jako Lucka - zjistila jsem, že po sladké snídani, ať už je to porce kaše nebo hora lívanců, mám brzy hlad a celý den mi pak lítá hladina krevního cukru. Takže jsem je vyměnila za slané, s dostatkem bílkovin a tuků, a moje snídaně teď vypadají podobně, dnes to třeba shodou okolností také byla tři vejce, 30 g vloček, lžíce arašídového másla a restovaná cuketa s žampiony. A ne, nepřipadám si, že bych hladověla, sacharidy doženu v jiných jídlech dne a naopak si je raději dám večer, protože večeře bývá moje potréninkové jídlo a lépe se mi spí. Každý to má prostě jinak a posuzovat ze snídaně celkový jídelníček je dost neobjektivní. To jen tak :) A Luci, myslím, že vyzkouším tu Tvou kombinaci vajíček s rýží ;) Eva

      Odstrániť
    3. Ďakujem Evka za komentár :) Ja si dosť všímam to, že väčšinou stále kritizujú to či má niekto sacharidy k jedlu alebo nie ale vôbec nepozerajú na tie tuky. A presne, každému vyhovuje niečo uplne iného. Tú ryžu určite vyskúšaj, mne to strašne chutí :) Potom mi určite napíš ako si bola spokojná ;)

      Odstrániť
  2. Na nějaké raw krekry se chystám už dlouho a kešu jsou moje nej... ořechy. Takže inspirace pro příležitostný nákup. U nás v Bio krámku raw věci mají, tak musím kouknout, jestli tam nemají i tyto.
    A jako pokaždé - máš můj obdiv za fotky i "food" styling.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj, to sme na tom rovnako, tiež mám kešu najradšej! :) ale v týchto ich nebolo tak cítiť, ale boli fakt strašne dobré, ako také ani neviem ako to nazvať alebo prirovnať tú chuť, lebo vdˇaka tomu koreniu garam masala boli fakt perfektné! Ja som to korenie zatiaľ ešte nemala ale videla som ho v obchode takže si ho chcem kupiť po tom čo som jedla tieto krekry :) A boli tam aj iné druhy ale ja som sa vobec needela rozhodnuť, lebo zas všetko nemožem pobrať kvôli cene.
      A ďakujem ti veľmi pekne za pochvalu :)

      Odstrániť