nedeľa 10. mája 2015

food diary

Ahojte! Dneska som si pre Vás pripravila a konečne do príspevku zhrnula fotografie jedál, ktoré sa mi nazbierali za poslednú dobu 
a môžem sa s Vami o ne podeliť :) Niektoré ste mohli vidieť na Instagrame a niektoré aj nie, takže možno tu budú aj nejaké novinky. 
Pevne verím, že sa Vám budú fotky páčiť a možno Vás trošku inšpirujú :)


Ovsenú kašu bez kokosového mlieka si už ani neviem predstaviť. Buď si ju varím priamo v kokosovom mlieku alebo si ju ním zalejem, 
čo je pre mňa ešte lepšie a chutnejšie. Veľmi som si kašu na tento spôsob obľúbila a určite to každému odporúčam vyskúšať :)


Pre ďalšie fotky kliknite na Continue :)



Toto bol veľmi rýchly obed a ja mám strašne rada riasy a tak ma napadlo, že si ich namiesto ryže naplním pšenom
Bola to len taká improvizácia a za fotku to ani nestálo, ale predsa som to nakoniec odfotila, aby ste videli, 
že ani mne sa nie vždy chce s jedlom hrať a aranžovať si ho. A výsledok? Ako inak ... obed bol vynikajúci! :)


Na zemiakový šalát môžete čoskoro čakať recept, lebo je môj najobľúbenejší a robím si v poslednej dobe prakticky stále :)


Mrkvový koláč na ktorý som Vám dávala recept som pre ocka takto zabalila a dozdobila :)


Tuto som zabudla dopísať, že to boli miešané vajíčka s ryžou, hoci pôvodný plán bol, že si do nich zamiešam ovsené vločky. Ja fakt nerozumiem tomu ako môžem mať ryžu tak strašne rada, ale fakt by som ju dokázala jesť na kilá :D Bola uvarená a tak ani neviem ako, ale napadlo ma, že si tam zamiešam práve tú. No a viete čo? Bolo to straaašne dobré! Určite to niekedy vyskúšajte, pretože ja si to už robievam celkom často. Skutočne mi to veľmi zachutilo a snáď 
to zachutí aj Vám :)


Ja som k dnešnému Dňu matiek upiekla mamine túto tortu :) Vždy keď má sviatok jej väčšinou niečo urobíme alebo upečieme a ešte dokúpime nejakú maličkosť, ale ona sa vždy najviac aj tak poteší práve takýmto veciam, ktoré nie sú materiálneho charakteru, pretože na také si nepotrpí a sú od srdca. 
Veľmi sa teším na to, čo povie keď príde domov a snáď sa jej torta bude páčiť a bude jej chutiť :) Čím ste prekvapili Vaše maminy dneska vy? :)


Na dneska je to všetko a Vám prajem krásny zvyšok nedele! ♥
L.

8 komentárov:

  1. no mňam. Ako vždy samé dobroty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všechno krásné, ale ten dort ke Dni matek je překrásný :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :))) Aj bola strašne dobrá. Ani som si nemyslela, že sa tak podarí. Možno pridám aj recept na ňu :)

      Odstrániť
  3. Všechno vypadá výborně ;). Můžu se zeptat na ty chleby s volským okem, to máš nějak zapečené nebo je to jen volské oko položené na chlebu? Díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. AHoj :) nie nie, to robím tak, že si do chlebíka pomocou formičky urobím kruh, potom si rozpustím kokosový olej na panvici, opečiem na ňom chlebík a do toho kruhu si rozbijem vajíčko. Panvicu prikryjem a to vajíčko sa tak pekne zapečie v tom chlebíku a je to fakt strašne dobré :)

      Odstrániť
  4. Hezké fotky.. Ta první kaše je nejkrásnější. :3

    OdpovedaťOdstrániť